Ghehe, als je alleen had gezegd : Zuidelijk bedrijf, dan had ik hem meteen geradenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:36 schreef qonmann het volgende:
[..]
Yep
Stand deel 1543
Starla 1
qonmann 2
Ofyles2 1
erkel 1
Tanjaa 1
De vlam van dsm maakt me vanochtend wakker -.- 'quote:
echt ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:38 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
De vlam van dsm maakt me vanochtend wakker -.- '
MaJoquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:36 schreef MaJo het volgende:
DSM?
Ik zag hem door mijn gordijn toen ik een beetje wakker aan het worden was. Toen was ik meteen klaarwakker.quote:
Yeshquote:
je bent er weerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Smurf
Sorry.quote:Saté is van oorsprong een Indonesisch en Maleisisch gerecht, bestaande uit drie ŕ vier stukjes geroosterd vlees op een dunne houten spies, meestal van bamboe. De Indonesische naam ervoor is sate (soms ook sateh of satai). In Maleisië en Singapore komt men het vaak tegen als satay. Naar verluidt is de naam afkomstig uit het Chinees (Amoy-dialect) en betekent het "drie verdiepingen/niveaus" (三疊).
Hm, ik bestel bij de Griek altijd zo'n schotel met o.a. Suzuki en Souflaki maar ik weet nooit wat wat isquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:04 schreef qonmann het volgende:
souflaki
Chantal Janzenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:11 schreef qonmann het volgende:
Laatste vraagje:
[ afbeelding ]
Wie is de dame ?
Leuk !! (of toch niet ?)quote:
Geweldigquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:15 schreef qonmann het volgende:
[..]
Leuk !! (of toch niet ?)
Stand deel 1543
Starla 1
qonmann 4
Ofyles2 2
erkel 1
Tanjaa 2
quote:
Zo'n fan ja? Heb je ze ook al eens live gezien?quote:
Welke taal is dit?quote:Nederlaand is een West-Europees laand, dat an de Noordzee lig en hef een totale kusliende van 451 kilemeter. De buurlanen van Nederlaand bin Duutslaand en België.
Nog niet de kans voor gehad, geen geld of op pinkpop maar toen had mn oom de verkeerde dagkaartjes gekochtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:32 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Zo'n fan ja? Heb je ze ook al eens live gezien?
Jammer! Vond ze erg goed vorig jaar op PP, ook al ben ik dan niet echt fan ofzo. Maar ze komen vast nog vaker naar NLquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:34 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nog niet de kans voor gehad, geen geld of op pinkpop maar toen had mn oom de verkeerde dagkaartjes gekocht
italiaans?quote:
Ben ook niet echt fan, maar wel fan van hun gitaarsolo'squote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:35 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Jammer! Vond ze erg goed vorig jaar op PP, ook al ben ik dan niet echt fan ofzo. Maar ze komen vast nog vaker naar NL
Jawohl! Of gewoon Nedersaksischquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:47 schreef LaStrange het volgende:
Niedersachsisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |