SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:50 schreef Chai het volgende:
Ik vind je subklacht denk ik nog wel iets erger. Jakkes.
Nee, want het was echt aanstarenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:01 schreef Penisbaard het volgende:
TS is zo'n mocro die gelijk "WAT KIJK JE>??" schreeuwt als iemand toevallig zijn kant op kijkt
En nee, dat is het niet. Ik erger me gewoon hieraan.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:03 schreef steeg het volgende:
dat waren heksen op zoek naar een nieuw lichaam. Ik zou vannacht maar uitkijken, je hoort het steeds meer.
Dit had ik eerder van BasOne verwacht...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:50 schreef AngryNerd het volgende:
Naaktfoto's van jou, of klacht ongegrond.
Nu je het zegt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit had ik eerder van BasOne verwacht...
Te druk met zijn LEGO zeker.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:18 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nu je het zegt.
Die heb ik al een tijdje niet meer gezien.
Who knowsquote:
Jij bent veertien jaar oud.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:24 schreef Lil.Q94 het volgende:
TS is gewoon een geile exhobitionistische breezersletje die wil dat ik mijn patrickje in haar stop.
Yesh, en hoe weet je dat:Pquote:
Hierdoor klikte ik toch.quote:
Ha! Ik heb je ontmaskerd! Je bent een kloon van LilQ94!quote:
Heb jij je effe lekker verkeken zeg!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:39 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ha! Ik heb je ontmaskerd! Je bent een kloon van LilQ94.
[ afbeelding ]
Je vergeet van account te wisselen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:40 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Heb jij je effe lekker verkeken zeg!
Ik heb geen klonen![]()
Op zich geen slecht idee. De meeste fototoestellen en GSM's zijn tegenwoordig ook hitte- en vochtbestendig.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:36 schreef Smart_ass het volgende:
Pics please.
Wel terechte klachts overigens. Mensen die je ongegeneerd aanstaren.
Daar heb jij helemaal geen tijd voor , jij moet idiote topics op fok openen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:24 schreef Lil.Q94 het volgende:
TS is gewoon een geile exhobitionistische breezersletje die wil dat ik mijn patrickje in haar stop.
Lolquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:36 schreef Smart_ass het volgende:
Pics please.
Wel terechte klachts overigens. Mensen die je ongegeneerd aanstaren.
Ik dacht gewoon dat je mij bedoelde..quote:
idd!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:41 schreef Swindler het volgende:
[..]
Daar heb jij helemaal geen tijd voor , jij moet idiote topics op fok openen.
Jah okee,quote:
Voortaan hele posts lezenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:46 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jah okee,
maar je zei 14. En ik ben toevallig 14.
Vandaar. Hij is niet mijn kloon.
Yesh misterquote:
Ah, sorry:Pquote:
Nee nee nee, ik ben het gewend. Maar je had een klacht dacht ik?quote:
Jah, mensen die je ongegeneerd aanstaren en boos worden als je er wat van zegt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee nee nee, ik ben het gewend. Maar je had een klacht dacht ik?
Ik moest lachen om de dubbelzinnigheidquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:45 schreef Tanjaa het volgende:
Dus ik vroeg aan hun: Heb ik soms wat van jullie aan ofzo?
Oké.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:55 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jah, mensen die je ongegeneerd aanstaren en boos worden als je er wat van zegt.
Jah iddquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:57 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de dubbelzinnigheid
Ook geprobeerd. Wekte nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:24 schreef Fascination het volgende:
Whehe je had sjans met rijpe vrouwen.![]()
Ik heb hier overigens ook een hekel aan, ik kijk desbetreffende persoon dan ook meestal boos aan, helpt goed.
Nou, het was nogal niet te missen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:51 schreef griekjeee het volgende:
Aan je subklacht te zien heb jij ook flink lopen gapen.
Jouw leven is één en al epic fail.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:24 schreef Lil.Q94 het volgende:
Dat dus. En als je die niet bij de hand hebt, bel ff naar de sauna of ze de beelden van de verborgen camera's naar je willen mailen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:50 schreef AngryNerd het volgende:
Naaktfoto's van jou, of klacht ongegrond.
Ze is 14!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:31 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat dus. En als je die niet bij de hand hebt, bel ff naar de sauna of ze de beelden van de verborgen camera's naar je willen mailen.
quote:
Ik vind het een goede opmerking.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
Heb ik iets van je aan vragen onder de douche.
Dat verandert de zaak. Ik zeg: tietenpicsquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:45 schreef Tanjaa het volgende:Ik werd hier misselijk van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
Dat zou kunnen. Maar dat heb ik niet gedaanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:57 schreef Ensaf het volgende:
Vanwaar dat agressieve "Heb ik wat van jullie aan?".
Je zou ook kunnen vragen: "Zouden jullie misschien niet zo naar mij willen kijken? Ik voel mij daar wat ongemakkelijk bij."
Het was volgens mij een ankertje..quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |