SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:50 schreef Chai het volgende:
Ik vind je subklacht denk ik nog wel iets erger. Jakkes.
Nee, want het was echt aanstarenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:01 schreef Penisbaard het volgende:
TS is zo'n mocro die gelijk "WAT KIJK JE>??" schreeuwt als iemand toevallig zijn kant op kijkt
En nee, dat is het niet. Ik erger me gewoon hieraan.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:03 schreef steeg het volgende:
dat waren heksen op zoek naar een nieuw lichaam. Ik zou vannacht maar uitkijken, je hoort het steeds meer.
Dit had ik eerder van BasOne verwacht...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:50 schreef AngryNerd het volgende:
Naaktfoto's van jou, of klacht ongegrond.
Nu je het zegt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit had ik eerder van BasOne verwacht...
Te druk met zijn LEGO zeker.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:18 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nu je het zegt.
Die heb ik al een tijdje niet meer gezien.
Who knowsquote:
Jij bent veertien jaar oud.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:24 schreef Lil.Q94 het volgende:
TS is gewoon een geile exhobitionistische breezersletje die wil dat ik mijn patrickje in haar stop.
Yesh, en hoe weet je dat:Pquote:
Hierdoor klikte ik toch.quote:
Ha! Ik heb je ontmaskerd! Je bent een kloon van LilQ94!quote:
Heb jij je effe lekker verkeken zeg!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:39 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ha! Ik heb je ontmaskerd! Je bent een kloon van LilQ94.
[ afbeelding ]
Je vergeet van account te wisselen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:40 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Heb jij je effe lekker verkeken zeg!
Ik heb geen klonen![]()
Op zich geen slecht idee. De meeste fototoestellen en GSM's zijn tegenwoordig ook hitte- en vochtbestendig.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:36 schreef Smart_ass het volgende:
Pics please.
Wel terechte klachts overigens. Mensen die je ongegeneerd aanstaren.
Daar heb jij helemaal geen tijd voor , jij moet idiote topics op fok openen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:24 schreef Lil.Q94 het volgende:
TS is gewoon een geile exhobitionistische breezersletje die wil dat ik mijn patrickje in haar stop.
Lolquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:36 schreef Smart_ass het volgende:
Pics please.
Wel terechte klachts overigens. Mensen die je ongegeneerd aanstaren.
Ik dacht gewoon dat je mij bedoelde..quote:
idd!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:41 schreef Swindler het volgende:
[..]
Daar heb jij helemaal geen tijd voor , jij moet idiote topics op fok openen.
Jah okee,quote:
Voortaan hele posts lezenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:46 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jah okee,
maar je zei 14. En ik ben toevallig 14.
Vandaar. Hij is niet mijn kloon.
Yesh misterquote:
Ah, sorry:Pquote:
Nee nee nee, ik ben het gewend. Maar je had een klacht dacht ik?quote:
Jah, mensen die je ongegeneerd aanstaren en boos worden als je er wat van zegt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee nee nee, ik ben het gewend. Maar je had een klacht dacht ik?
Ik moest lachen om de dubbelzinnigheidquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:45 schreef Tanjaa het volgende:
Dus ik vroeg aan hun: Heb ik soms wat van jullie aan ofzo?
Oké.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:55 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jah, mensen die je ongegeneerd aanstaren en boos worden als je er wat van zegt.
Jah iddquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:57 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de dubbelzinnigheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |