Je kan zeggen wat je wil, maar als Sylvia verliest is het bijna altijd grappigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Onze former UFC HW champion is ook meteen gepulled van Affliction: Trilogy
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:53 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Overigens terecht dat hij van die card is afgehaald nu. Laat hem eerst maar eens mentaal (en fysiek) op orde komen.
quote:
Hij doet dat toch wel netjes iedere keerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:34 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Guten Abend Damen und Herren!!
Bruce Buffer
Idd, ook rustig in het Frans als het moet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:58 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij doet dat toch wel netjes iedere keer
Minimaal denk ik. Als Rouvoet en Balkenende het woord 'kooigevecht' horen dan is het gelijk exit. De politiek zou gelijk vallen over deze 'barbaarse sport'. Als de UFC in een ring gehouden werd zou het anders zijn. Kijk maar daar alle MMA evenementen in Nederland, zelden in een kooi.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:51 schreef Disorder het volgende:
Hoe groot is de kans eigenlijk dat een UFC event in Nederland in de toekomst gehouden wordt?
Ze zijn hard bezig om de UFC in Nederland bekend te laten worden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:51 schreef Disorder het volgende:
Hoe groot is de kans eigenlijk dat een UFC event in Nederland in de toekomst gehouden wordt?
Ik vind het nog steeds beetje vreemd dat geen enkele zender (bv SBS, RTL7 of Eurosport) eens een seizoen TUF heeft geprobeerd. Ook al is het eerste seizoen, ik denk dat er best wel een markt voor zou zijn op bv zondagavond 23:00 ofzo.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ze zijn hard bezig om de UFC in Nederland bekend te laten worden.
Zoals ik al zei, daar zijn ze mee bezig. Voor afgelopen UFC in Keulen ook bezig geweest om een lijst met mogelijke mediapartners op te stellen voor iemand samen met iemand van hier. Daarom kon ik gratis naar UFC (maar had dus helaas al wat)quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:41 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds beetje vreemd dat geen enkele zender (bv SBS, RTL7 of Eurosport) eens een seizoen TUF heeft geprobeerd. Ook al is het eerste seizoen, ik denk dat er best wel een markt voor zou zijn op bv zondagavond 23:00 ofzo.
Hier ben ik serieus mee bezig geweest i.s.m. een paar andere mensen, maar goed dat bespreek ik wel een andere keer.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:41 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds beetje vreemd dat geen enkele zender (bv SBS, RTL7 of Eurosport) eens een seizoen TUF heeft geprobeerd. Ook al is het eerste seizoen, ik denk dat er best wel een markt voor zou zijn op bv zondagavond 23:00 ofzo.
Ik ben voor een engels bedrijf aan de gang geweest. Die waren weer ingehuurd door de UFC. Baal er wel van want een vriend van me is erheen geweest en die had dus bizar goede plekkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:05 schreef roepdeman het volgende:
:p nee, ik heb althans nooit gesproken met mensen van Fok hierover (voor zover ik weet) wel met televisiestations.
quote:The next season of TUF should be a reality fan’s dream with the combination of Quinton Jackson and Rashad Evans coaching the likes of Kevin Fergsuon and other heavyweight monsters. Get the popcorn ready.
MMA of K-1?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Cro Cop agrees to fight Mighty Mo @ Dream 10, july 10th
true or not to be true, that's the question
quote:Tomasz Drwal vs. Mike Ciesnolevicz
Mike ftw, toffe gozert!!!![]()
Nate Diaz vs. Joe Stevenson
Hoewel Nate een leuke kans heeft om deze pot te pakken hoop ik toch dat Daddy's wrestling skills goed genoeg zijn om Diaz 3 rondes bezig te houden, hopelijk kan hij het later in de fight ook echt afmaken.
Diego Sanchez vs. Clay Guida
Guida mag dan wel zeggen dat hij niet meer genoegen neemt met een spannende fight maar ook de 'W' wil gaan pakken tegen belangrijke tegenstanders, ik zie hem niet van Diego winnen.
Late (T)KO voor Sanchez
Melvin Guillard vs. Gleison Tibau
Lijkt me duidelijk, Tibau by submission
Kevin Burns vs. Chris Lytle
Lytle gaat dit in de 1e ronde winnen op (T)KO maar toch gooi ik wat VCash op Burns
quote:Brad Blackburn vs. Edgar Garcia
Ik ken Garcia niet dus ik ga maar voor Blackbrun by (T)KO
Ross Pearson vs. Andre Winner
Pearson is wel ok, Winner mag van mij verliezen
Damarques Johnson vs. James Wilks
Ik ben bang dat deze **** gaat winnen, maar ik hoop dat Wilks voor een 'upset' kan zorgen
Cameron Dollar vs. Jason Dent
Dent by experience.
Frank Lester vs. Nick Osipczak
Ik mag die Nick wel, kan ver komen mits hij goed getraind wordt. Lester heeft natuurlijk veel hart laten zien maar ik denk dat Osi hem kan submitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |