SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
Ik ben erbij jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:41 schreef Dacide het volgende:
boh nog 2 dagen en dan gaan we naar UFC 99![]()
Wie van jullie ging nu nog meer allemaal?
alleen tazmaniac? (of was het nu paxlie?)
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:00 schreef roepdeman het volgende:
TUF episode 11Morgenavond kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:57 schreef Paxlie het volgende:
Ik had vrijkaarten maar kon niet (lang verhaal, maar daar komt het op neer)
quote:Mirko Filipovic vs. Mustapha al Turk
Cro Cop all the way, hij traint weer met plezier, heeft de vonk weer in zijn ogen en wil al Turk afmaken.
Ik geloof er wel in dat Mirko weer langzaam richting zijn top niveau kruipt
1st round K.O.
Mike Swick vs. Ben Saunders
Might be Fight of the Night, Swick is iets completer dan Saunders denk ik.. al geef ik Ben een redelijke kans op een overwinning!!
Rich Franklin vs. Wanderlei Silva
Ik ga natuurlijk de longen uit mijn lijf schreeuwen voor Wandy maar ik heb zo'n gevoel dat Rich (vooral in ronde 2+3) Silva langzaam beetje bij beetje gaat slopen.
3th round (T)KO victory voor Ace
Dale Hartt vs. Dennis Siver
/care so much about this one al zal hij waarschijnlijk in de 1e ronde beslist worden, ik gok op Siver
Stefan Struve vs. Denis Stojnic
Standing Guillotine Choke voor Struve
Marcus Davis vs. Dan Hardy
Hardy moet zijn muil houden, Davis by murder!!! Al heeft Hardy vrijwel net zoveel kans op de overwinning
Dit wordt zoooooo AWESOME!!!quote:Terry Etim vs. Justin Buchholz
Denk dat ook hier Etim net wat completer is dan zijn tegenstander, late (T)KO
Roli Delgado vs. Paul Kelly
Kelly gaat het niet redden, Delgado by submission!!
Spencer Fisher vs. Caol Uno
Fisher zal natuurlijk zijn kracht willen laten spreken en zijn voordeel ermee willen doen maar ik hoop dat Uno
deze fight kan pakken op een brute KO in de 1e ronde
Paul Taylor vs. Peter Sobotta
Waarom is Sobotta de underdog.. hij gaat deze fight echt wel op zijn naam schrijven, met alweer
een 1st round submission
John Hathaway vs. Rick Story
/care so much about this one, ook hier kan het natuurlijk vuurwerk worden maja je weet het nooit he.
Hathaway for the win dan maar
Cain Velasquez vs. Cheick Kongo
Ondanks dat Kongo een hele mooie reeks heeft neergezet (op de Herring fight na) denk ik toch
dat Valesquez Kongo gaat domineren (althans ik hoop het).
Cain = future title contender
tof man, ben benieuwd. Baal er gigantisch van dat ik die kaarten heb moeten laten lopen. Volgende UK event gaan we het weer proberen, deze kaarten zijn vergeven aan een ander aangezien de persoon die ze uiteindelijk regelt nu in Eindhoven zit met vrienden (mocht je hem kennen, dan graag zonder nicknamequote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:48 schreef Dacide het volgende:
hell yeah.. heb er zin in...
morgenmiddag komen een aantal mixfight broeders langs op doorreis.. ff koffie en vlaai doen (tja, limburg he) en dan gaan we door naar Keulen...
Zal wel een hoop foto's/filmpjes maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Cro-Cop gaat weer terug naar Dream.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Overal vond ik het matig en agreed met roepdeman.Even over het algemeen, want dit is iets dat ik vaker hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kun je nu vinden dat een decision "split" had moeten zijn? Natuurlijk heb je meer kans dat het een split decision wordt als het dichter bij elkaar zit, maar hoe dicht bij elkaar het ook zit, een van de twee is de beste en dat zouden alle juryleden even goed moeten kunnen beoordelen."Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
quote:You can't have someone winning or losing split unless you've multiple personality disorder.
Hoezo moet er dan een split uit komen? In principe moeten de 3 juries het hetzelfde scoren. Ze zouden dus alledrie op dezelfde uitslag moeten komen. Bij een split descision is dat niet het geval.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:57 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Split vind ik als er er ook 2 rondes naar de ander hadden gekunt. En in de match waar het over gaat vond ik dat zeker. Ze konden allebei winnen en ik vond er niet 1 zoveel beter dat het geen split werd. Hoor Joe ook vaak zeggen dat vechters allebei even goed zijn dat ze elkaar cancelen. Daar moet dan toch wel een split uitkomen of niet?
Omdat als ze allebei even goed zijn, ziet jurylid 1 het anders dan jurylid 2. Ze moeten niet hetzelfde scoren, anders kan je toch net zo goed maar 1 jurylid hebben? De 1 telt takedowns meer dan submission attempts etc.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:01 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hoezo moet er dan een split uit komen? In principe moeten de 3 juries het hetzelfde scoren. Ze zouden dus alledrie op dezelfde uitslag moeten komen. Bij een split descision is dat niet het geval.
Maar ze zouden hetzelfde moeten scoren. Daarom zijn er drie judges zodat niet een iemand overal de schuld van krijgen als die het verkeerd ziet. Uiteindelijk is het echter het doel dat ze alledrie op dezelfde manier scoren. Een split descision is vanuit de jury gezien dus niet goed.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Omdat als ze allebei even goed zijn, ziet jurylid 1 het anders dan jurylid 2. Ze moeten niet hetzelfde scoren, anders kan je toch net zo goed maar 1 jurylid hebben? De 1 telt takedowns meer dan submission attempts etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Iedereen weet dat deze regels niet 100% goed zijn. En dat het score systeem totaal niet klopt. UFC zegt dat zelf ook. Wat onder andere ook een reden is dat split gewoon erbij hoort. Bij hoogspringen geven ze bij de jury toch ook nooit hetzelfde cijfer? Dat is bij elke wedstrijd zo, of het nou MMA is of een danswedstrijd.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Maar ze zouden hetzelfde moeten scoren. Daarom zijn er drie judges zodat niet een iemand overal de schuld van krijgen als die het verkeerd ziet. Uiteindelijk is het echter het doel dat ze alledrie op dezelfde manier scoren. Een split descision is vanuit de jury gezien dus niet goed.
Maar wat jij zegt is dat de jury het eigenlijk oneens met elkaar moet zijn. Dat is toch een vreemde gedachte?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Iedereen weet dat deze regels niet 100% goed zijn. En dat het score systeem totaal niet klopt. UFC zegt dat zelf ook. Wat onder andere ook een reden is dat split gewoon erbij hoort. Bij hoogspringen geven ze bij de jury toch ook nooit hetzelfde cijfer? Dat is bij elke wedstrijd zo, of het nou MMA is of een danswedstrijd.
Volgens mij snap je het niet helemaal. Je kan gewoon niet stellen dat je vind dat het een split decision moet zijn. Wat je dan wilt zeggen is dat je vind dat 1 van de 3 judges moest vinden dat de ander gewonnen had. Je kan hooguit stellen dat je een gelijkspel had gewenst en niet meer.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:57 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Split vind ik als er er ook 2 rondes naar de ander hadden gekunt. En in de match waar het over gaat vond ik dat zeker. Ze konden allebei winnen en ik vond er niet 1 zoveel beter dat het geen split werd. Hoor Joe ook vaak zeggen dat vechters allebei even goed zijn dat ze elkaar cancelen. Daar moet dan toch wel een split uitkomen of niet?
Nu spreek je jezelf tegen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:27 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
De jury moet het niet met elkaar oneens zijn. Met de MMA regels die er nu zijn scoren ze het allemaal anders. Daardoor komen er split decisions. Moet de jury het eigenlijk hetzelfde scoren? Ja. Maar dat gebeurd met geen enkele jury bij wat dan ook.
quote:“The show was incredible. It’s amazing, It’s unbelievable. It’s our first show here and sold out. A lot of people. It was incredible man. This crowd, I don’t know how many people standing … The ground started to shake. It’s unbelievable … Please, I want a rematch. I know it’s the judges opinion, but I’m thinking I won. It was fight of the night. I want a rematch.”
Gaaf man!quote:
Hehe grappig ook al was het laatste afgesproken werkquote:
quote:Big trouble.
After this fight, women's MMA will come under fire. America ain't ready to see Gina's face turned to apple sauce.
Onze former UFC HW champion is ook meteen gepulled van Affliction: Trilogyquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:41 schreef Fyodor het volgende:
Ik neem ook aan dat iedereen het MMA gevecht tussen Tim Sylvia en Ray Mercer (de 48 jaar oude bokser) gezien heeft?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |