SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
Ik ben erbij jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:41 schreef Dacide het volgende:
boh nog 2 dagen en dan gaan we naar UFC 99![]()
Wie van jullie ging nu nog meer allemaal?
alleen tazmaniac? (of was het nu paxlie?)
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:00 schreef roepdeman het volgende:
TUF episode 11Morgenavond kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:57 schreef Paxlie het volgende:
Ik had vrijkaarten maar kon niet (lang verhaal, maar daar komt het op neer)
quote:Mirko Filipovic vs. Mustapha al Turk
Cro Cop all the way, hij traint weer met plezier, heeft de vonk weer in zijn ogen en wil al Turk afmaken.
Ik geloof er wel in dat Mirko weer langzaam richting zijn top niveau kruipt
1st round K.O.
Mike Swick vs. Ben Saunders
Might be Fight of the Night, Swick is iets completer dan Saunders denk ik.. al geef ik Ben een redelijke kans op een overwinning!!
Rich Franklin vs. Wanderlei Silva
Ik ga natuurlijk de longen uit mijn lijf schreeuwen voor Wandy maar ik heb zo'n gevoel dat Rich (vooral in ronde 2+3) Silva langzaam beetje bij beetje gaat slopen.
3th round (T)KO victory voor Ace
Dale Hartt vs. Dennis Siver
/care so much about this one al zal hij waarschijnlijk in de 1e ronde beslist worden, ik gok op Siver
Stefan Struve vs. Denis Stojnic
Standing Guillotine Choke voor Struve
Marcus Davis vs. Dan Hardy
Hardy moet zijn muil houden, Davis by murder!!! Al heeft Hardy vrijwel net zoveel kans op de overwinning
Dit wordt zoooooo AWESOME!!!quote:Terry Etim vs. Justin Buchholz
Denk dat ook hier Etim net wat completer is dan zijn tegenstander, late (T)KO
Roli Delgado vs. Paul Kelly
Kelly gaat het niet redden, Delgado by submission!!
Spencer Fisher vs. Caol Uno
Fisher zal natuurlijk zijn kracht willen laten spreken en zijn voordeel ermee willen doen maar ik hoop dat Uno
deze fight kan pakken op een brute KO in de 1e ronde
Paul Taylor vs. Peter Sobotta
Waarom is Sobotta de underdog.. hij gaat deze fight echt wel op zijn naam schrijven, met alweer
een 1st round submission
John Hathaway vs. Rick Story
/care so much about this one, ook hier kan het natuurlijk vuurwerk worden maja je weet het nooit he.
Hathaway for the win dan maar
Cain Velasquez vs. Cheick Kongo
Ondanks dat Kongo een hele mooie reeks heeft neergezet (op de Herring fight na) denk ik toch
dat Valesquez Kongo gaat domineren (althans ik hoop het).
Cain = future title contender
tof man, ben benieuwd. Baal er gigantisch van dat ik die kaarten heb moeten laten lopen. Volgende UK event gaan we het weer proberen, deze kaarten zijn vergeven aan een ander aangezien de persoon die ze uiteindelijk regelt nu in Eindhoven zit met vrienden (mocht je hem kennen, dan graag zonder nicknamequote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:48 schreef Dacide het volgende:
hell yeah.. heb er zin in...
morgenmiddag komen een aantal mixfight broeders langs op doorreis.. ff koffie en vlaai doen (tja, limburg he) en dan gaan we door naar Keulen...
Zal wel een hoop foto's/filmpjes maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |