abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juni 2009 @ 20:43:09 #276
107445 Jajong
Hadouken!
pi_70491405
Ik was trouwens top 10 op MMAPlayground qua voorspellingen .
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  woensdag 1 juli 2009 @ 14:49:37 #277
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_70547461
aaah GSP er ook bij nr 100

En natuurlijk henderson vs bisping. Ben wel stiekem pro bisping hier.

Heb alle UFC 1 - 99 Mooie sport..

Bij UFC 1 deed er ook een NLD mee.

Ga maandag proefles BJJ doen Ze hebben ook MMA daar wellicht na een tijdje overstappen.
(als BJJ bevalt iig). Leuke aanvulling op KM.
Bla Bla Bla :P
pi_70553936
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 14:49 schreef Blackviper het volgende:
aaah GSP er ook bij nr 100

En natuurlijk henderson vs bisping. Ben wel stiekem pro bisping hier.

Heb alle UFC 1 - 99 Mooie sport..

Bij UFC 1 deed er ook een NLD mee.

Ga maandag proefles BJJ doen Ze hebben ook MMA daar wellicht na een tijdje overstappen.
(als BJJ bevalt iig). Leuke aanvulling op KM.
Zo deed er bij 1 een Nederlander mee, dat wisten wij niet hoor !
  woensdag 1 juli 2009 @ 18:31:13 #279
76625 Blackviper
pi_70554985
Wellicht heb ik er nog iemand mee verrast je weet t nooit
  woensdag 1 juli 2009 @ 18:43:02 #280
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_70555327
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:31 schreef Blackviper het volgende:
Wellicht heb ik er nog iemand mee verrast je weet t nooit
Niet de mensen in het topic en het trekt weinig vreemden aan. Wees welkom.
Er is eigenlijk 1 regel en dat is dat je dagen na een event (de eerste 2 ofzo) je mening over de gevechten in spoilers plaatst

Verder zijn nieuws-items (tenzij spoilers van gevechten zoals Cro Cop laatst ) altijd welkom als je denkt dat ze interessant zijn!
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_70557022
Welkom

Iedereen heel serieus nemen hier behalve Jajong, die weet echt niks van vechtsporten af! Je bent gewaarschuwd..
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_70558402
Het blijft mij verbazen hoe betrekkelijk obscuur de sport nog steeds is in Nederland. De dag dat ik teletekst moet mijden om de resultaten niet te spoilen is de dag dat de sport is aangekomen.
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:02:55 #283
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_70559993
Ik heb het idee dat de UFC ook helemaal verkeerd te werk gaat. Dat de UFC in Duitsland is bereikt alleen de die hards, maar weinig nieuwe fans. De beste, snelste én goedkoopste manier om de markt te penetreren is gewoon via de tv.

Volgens mij kunnen ze dus beter de tv-rechten voor een jaarje verkopen. Dat mag bijvoorbeeld zelfs voor een appel en een ei, maar je eist dan wel dat uitgezonden wordt op prime time (zondagavond, kun je meteen een dramatische lay en prey partij weg-editten) en ook goede promotie doordeweeks. Eerst een paar weken introductie met goede partijen uit het verleden en wat uitleg van experts en zo. Zo kun je het publiek volgens mij wel warm krijgen, in ieder geval beter dan nu gedaan wordt.

Het lijkt me zo simpel...
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:09:25 #284
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_70560252
quote:
Op zondag 28 juni 2009 10:01 schreef Fyodor het volgende:
Pedro Rizzo vs Yvel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:36:30 #285
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_70561264
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb het idee dat de UFC ook helemaal verkeerd te werk gaat. Dat de UFC in Duitsland is bereikt alleen de die hards, maar weinig nieuwe fans. De beste, snelste én goedkoopste manier om de markt te penetreren is gewoon via de tv.

Volgens mij kunnen ze dus beter de tv-rechten voor een jaarje verkopen. Dat mag bijvoorbeeld zelfs voor een appel en een ei, maar je eist dan wel dat uitgezonden wordt op prime time (zondagavond, kun je meteen een dramatische lay en prey partij weg-editten) en ook goede promotie doordeweeks. Eerst een paar weken introductie met goede partijen uit het verleden en wat uitleg van experts en zo. Zo kun je het publiek volgens mij wel warm krijgen, in ieder geval beter dan nu gedaan wordt.

Het lijkt me zo simpel...
Mwoah, zo simpel is het echt niet
pi_70561270
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:09 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Wow
SPOILER
Spoilertags zijn niet meer nodig. Rizzo heeft 1 klap te veel gehad maar Rizzo gaat de laatste tijd vaker bruut KO. Hij moet er maar meer kappen denk ik. Yvel kon deze wedstrijd gewoon niet verliezen. Iemand met een beetje worstel en BJJ daar heeft Yvel gewoon geen antwoord op en dat hij in deze stage van zijn carriere pas serieus gaat kijken naar zijn grondkwaliteiten is een beetje jammer.
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:44:35 #287
76625 Blackviper
pi_70561552
Ja lees al tijdje mee dus het idee was mij wel duidelijk.. Kijk het ook al een geruime tijd Download eigenlijk dag daarna meteen de HD rip.. Vind het wel jammer dat de prelims vaak missen. Soms zitten daar wel goede partijen bij
pi_70562792
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:44 schreef Blackviper het volgende:
Ja lees al tijdje mee dus het idee was mij wel duidelijk.. Kijk het ook al een geruime tijd Download eigenlijk dag daarna meteen de HD rip.. Vind het wel jammer dat de prelims vaak missen. Soms zitten daar wel goede partijen bij
Welkom!
De prelims kun je meestal wel een dag later downloaden. Ik neem aan dat je als ook toegang tot de mm@ trekker hebt?
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:44:29 #289
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_70563772
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:36 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Mwoah, zo simpel is het echt niet
En waarom zou dat niet zo zijn?

Op dit moment doet de UFC helemaal niets met de rechten in de meeste Europese landen. Het staat ze dan toch vrij om beelden van events live of met delay voor een hoge of lage prijs aan grote of kleine zenders aan te bieden? Het business model in Amerika is om het geld binnen te halen via ppv, en dat kunnen ze in (bijvoorbeeld) Nederland wel vergeten.

Ik weet eigenlijk niet eens wat het plan, de toekomstvisie is van de UFC voor een land als Nederland en ik betwijfel of ze zelf genoeg van de Europese markt snappen om te weten wat ze doen.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  woensdag 1 juli 2009 @ 23:12:39 #290
76625 Blackviper
pi_70564888
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:17 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Welkom!
De prelims kun je meestal wel een dag later downloaden. Ik neem aan dat je als ook toegang tot de mm@ trekker hebt?
Ik download via Usenet.. Kom zelden prelims tegen daar..

Jij bedoelt zeker een torrent tracker?
(ben dus niet lid van een of andere tracker )
pi_70565603
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:12 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Ik download via Usenet.. Kom zelden prelims tegen daar..

Jij bedoelt zeker een torrent tracker?
(ben dus niet lid van een of andere tracker )
Ja zoiets
Deze is (was in ieder geval) aardig geheim, aangezien hij in het verleden plotsklaps wel eens van domeinnaam wisselde als er weer jacht werd gemaakt. Heb toen nog wel eens zitten zweten toen dat weer gebeurde. Tegenwoordig is het erg stabiel en word je goed op de hoogte gehouden.
SPOILER
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_70599223
Damn! Hardonk had die gozers de tiefus moeten trappen die hem probeerden te beroven. Morons..
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_70600290
In de nieuwste ep van Time Warp (s2e11) word behoorlijk wat aandacht aan MMA besteed. In Time Warp filmen ze stuff met een highspeed camera, in dit geval dus verschillende technieken en impact van punches/kicks/elbows
pi_70603376
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 01:01 schreef roepdeman het volgende:
Damn! Hardonk had die gozers de tiefus moeten trappen die hem probeerden te beroven. Morons..
Lowkicks!
pi_70604325
Shane Carwin and Cain Velasquez close to being signed for UFC 104
quote:
The long standing rumored bout between Shane Carwin and Cain Velasquez has been fueled since Velasquez defeated Cheick Kongo at UFC 99.

The fight is looking to be closer to becoming a reality as sources close to the event confirmed to MMA Madness that the bout has been offered to both camps and is awaiting to be signed from each side for the UFC 104 card in Los Angeles on Oct. 24.

Carwin also confirmed the fight on his Twitter earlier today, stating, "Looks like I'll be fighting October 24 in LA. Good to know"

The winner of the bout is likely to get a title shot at the winner of the Frank Mir-Brock Lesnar heavyweight title fight at UFC 100 on July 11.

Carwin has been out of action since March, nursing injuries. He last defeated Gabriel Gonzaga.
Vet!
Ik hoop op Carwin. Benieuwd of Velasquez dit gevecht naar de grond kan halen. Carwin is een goede worstelaar, maar heeft natuurlijk maar kort gevochten. Denk dat er 2 mogelijkheden zijn, of het is binnen 1,5 minuut afgelopen en Carwin wint, of Velasquez sleept een decision of late stoppage eruit.

Stel je voor... Carwin tegen Brock... dan mag de Octagon wel verstevigd worden
  vrijdag 3 juli 2009 @ 14:29:03 #296
76625 Blackviper
pi_70612592
Kijken jullie alleen UFC? Of ook pride en strikeforce enzo?

in augustus komt er wel een leuke strikeforce partij wel vrouwen maar toch:

Gina "Conviction" carano vs Cristiane "Cyborg" Santos

Vind die Gina wel een leuk dingetje Zou zonde zijn als ze te hard geslagen word
  vrijdag 3 juli 2009 @ 14:52:14 #297
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_70613462
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 14:29 schreef Blackviper het volgende:

Ik heb laatst de complete ppv gekeken van Lashley vs Sapp (en was blij dat ik dat niet te vaak doe, wat een slechte kwaliteit )
  vrijdag 3 juli 2009 @ 15:09:59 #298
76625 Blackviper
pi_70614157
Ja die heb ik ook gezien.. vond er ook geen bal aan... Gelijk gedelete
pi_70617106
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 14:29 schreef Blackviper het volgende:

De meesten van ons keken ook altijd Pride.
Zelf kijk ik ook altijd Dream, Affliction, Strikeforce en K1 (in ieder geval de WGP). De rest van de veelal kleinere evenementen heb ik nauwelijks tijd voor. Sowieso als je echt alles zou kijken wat MMA betreft heb je bijna een fulltime job

Gina gaat hard verliezen tegen Cyborg. Dat gaat het Amerikaanse publiek niet leuk vinden... een bebloede Gina...
  vrijdag 3 juli 2009 @ 16:35:50 #300
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_70617243
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 16:32 schreef Fyodor het volgende:

Gina gaat hard verliezen tegen Cyborg. Dat gaat het Amerikaanse publiek niet leuk vinden... een bebloede Gina...
Ik denk dat geen van beiden gaat verliezen en het een epic war wordt van 5 rondes. Het gevecht heeft in ieder geval de potentie om Griffin vs Bonnar van de vrouwen MMA te worden

Jammer dat het op ppv is daarom.

Laatste post is voor Brahma, kan die gelijk een nieuw topic openen
Wel beetje toffe TT svp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')