Zo deed er bij 1 een Nederlander mee, dat wisten wij niet hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:49 schreef Blackviper het volgende:
aaah GSP er ook bij nr 100![]()
En natuurlijk henderson vs bisping. Ben wel stiekem pro bisping hier.
Heb alle UFC 1 - 99Mooie sport..
Bij UFC 1 deed er ook een NLD mee.
Ga maandag proefles BJJ doenZe hebben ook MMA daar wellicht na een tijdje overstappen.
(als BJJ bevalt iig). Leuke aanvulling op KM.
Niet de mensen in het topic en het trekt weinig vreemden aan. Wees welkom.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:31 schreef Blackviper het volgende:
Wellicht heb ik er nog iemand mee verrast je weet t nooit
quote:Op zondag 28 juni 2009 10:01 schreef Fyodor het volgende:
Pedro Rizzo vs Yvel:WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Mwoah, zo simpel is het echt nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb het idee dat de UFC ook helemaal verkeerd te werk gaat. Dat de UFC in Duitsland is bereikt alleen de die hards, maar weinig nieuwe fans. De beste, snelste én goedkoopste manier om de markt te penetreren is gewoon via de tv.
Volgens mij kunnen ze dus beter de tv-rechten voor een jaarje verkopen. Dat mag bijvoorbeeld zelfs voor een appel en een ei, maar je eist dan wel dat uitgezonden wordt op prime time (zondagavond, kun je meteen een dramatische lay en prey partij weg-editten) en ook goede promotie doordeweeks. Eerst een paar weken introductie met goede partijen uit het verleden en wat uitleg van experts en zo. Zo kun je het publiek volgens mij wel warm krijgen, in ieder geval beter dan nu gedaan wordt.
Het lijkt me zo simpel...
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
WowSpoilertags zijn niet meer nodig. Rizzo heeft 1 klap te veel gehad maar Rizzo gaat de laatste tijd vaker bruut KO. Hij moet er maar meer kappen denk ik. Yvel kon deze wedstrijd gewoon niet verliezen. Iemand met een beetje worstel en BJJ daar heeft Yvel gewoon geen antwoord op en dat hij in deze stage van zijn carriere pas serieus gaat kijken naar zijn grondkwaliteiten is een beetje jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:44 schreef Blackviper het volgende:
Ja lees al tijdje mee dus het idee was mij wel duidelijk.. Kijk het ook al een geruime tijdDownload eigenlijk dag daarna meteen de HD rip.. Vind het wel jammer dat de prelims vaak missen. Soms zitten daar wel goede partijen bij
En waarom zou dat niet zo zijn?quote:
Ik download via Usenet.. Kom zelden prelims tegen daar..quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:17 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Welkom!
De prelims kun je meestal wel een dag later downloaden. Ik neem aan dat je als ook toegang tot de mm@ trekker hebt?
Ja zoietsquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:12 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Ik download via Usenet.. Kom zelden prelims tegen daar..
Jij bedoelt zeker een torrent tracker?
(ben dus niet lid van een of andere tracker)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Lowkicks!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:01 schreef roepdeman het volgende:
Damn! Hardonk had die gozers de tiefus moeten trappen die hem probeerden te beroven. Morons..
Vet!quote:The long standing rumored bout between Shane Carwin and Cain Velasquez has been fueled since Velasquez defeated Cheick Kongo at UFC 99.
The fight is looking to be closer to becoming a reality as sources close to the event confirmed to MMA Madness that the bout has been offered to both camps and is awaiting to be signed from each side for the UFC 104 card in Los Angeles on Oct. 24.
Carwin also confirmed the fight on his Twitter earlier today, stating, "Looks like I'll be fighting October 24 in LA. Good to know"
The winner of the bout is likely to get a title shot at the winner of the Frank Mir-Brock Lesnar heavyweight title fight at UFC 100 on July 11.
Carwin has been out of action since March, nursing injuries. He last defeated Gabriel Gonzaga.
Ik heb laatst de complete ppv gekeken van Lashley vs Sapp (en was blij dat ik dat niet te vaak doe, wat een slechte kwaliteitquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:29 schreef Blackviper het volgende:
Kijken jullie alleen UFC? Of ook pride en strikeforce enzo?
in augustus komt er wel een leuke strikeforce partij wel vrouwen maar toch:
Gina "Conviction" carano vs Cristiane "Cyborg" Santos
Vind die Gina wel een leuk dingetjeZou zonde zijn als ze te hard geslagen word
De meesten van ons keken ook altijd Pride.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:29 schreef Blackviper het volgende:
Kijken jullie alleen UFC? Of ook pride en strikeforce enzo?
in augustus komt er wel een leuke strikeforce partij wel vrouwen maar toch:
Gina "Conviction" carano vs Cristiane "Cyborg" Santos
Vind die Gina wel een leuk dingetjeZou zonde zijn als ze te hard geslagen word
Ik denk dat geen van beiden gaat verliezen en het een epic war wordt van 5 rondes. Het gevecht heeft in ieder geval de potentie om Griffin vs Bonnar van de vrouwen MMA te wordenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:32 schreef Fyodor het volgende:
Gina gaat hard verliezen tegen Cyborg. Dat gaat het Amerikaanse publiek niet leuk vinden... een bebloede Gina...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |