Ik had al bijna mijn flippers gepakt om daarmee dan maar boodschappen te gaan doenquote:
ik zat er midden in, op de fiets!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:24 schreef Jill-RMC het volgende:
Subtiele regenbui daarnet.
Hahahaha Becky is natquote:
Enjoy!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Maaltijdsalade - check
Fles cola - check
Iedereen gezegd dat ik niet gestoord wil worden - check
Grey's Anatomy - check
*gaat kijken*
Niets vertellen verder!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:22 schreef Jill-RMC het volgende:
Tissues!
Dat was echt de ergste zieligste aflevering ever! Dit was gewoon nog erger dan LVAD/Burke neergeschoten aflevering. En het einde...mega cliffhanger, mega zielig.
Ik moet nu echt even iets luchtigs en leuks gaan kijken.....Castle ofzo.
Ik zeg nietsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Niets vertellen verder!Ik loop nog wat achter.
Oh jee en ik heb het nu soms al moeilijk! Ik ben met vlagen echt een sissy met die serie, ben heel blij dat ik alleen maar GA volgquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik zeg niets![]()
Als je de net5 versie volgt hoop ik dat ze hier in NL netjes de beide afleveringen achter elkaar laten zien (23 en 24) op 1 avond want dat heeft net even iets meer impact....je zit er dan echt helemaal in. Ow ja en bring tissues.
Moet ik wederom je handje vast houden?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oh jee en ik heb het nu soms al moeilijk! Ik ben met vlagen echt een sissy met die serie, ben heel blij dat ik alleen maar GA volg
Je zou bijna gaan denken dat we er een gewoonte van gaan makenquote:
ik ook!quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat we er een gewoonte van gaan maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |