Gaan we nu discussiëren over het feit dat ik zeg dat er 50.000 man achter de club staan terwijl er misschien 48.000 man in kunnen? Mierenneuker! Ga jij die discussie maar lekker met iemand anders voeren. Ik ga mezelf naar verlagen naar jouw niveau.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er kan niet eens 50.000 man in het stadion
Serieus Houniet?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:24 schreef Houniet het volgende:
Dinsdag gaat de nieuwe trainer gepresenteerd worden!
Idd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Hou je mening nou eens uit de TT gast
Dan voeren we die discussie niet, maar als je zo graag opschept moet je me feiten komen die kloppen. En iedereen weet dat "het legioen" niet meer is wat het ooit was, ook ik volg Fora en dergelijkequote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gaan we nu discussiëren over het feit dat ik zeg dat er 50.000 man achter de club staan terwijl er misschien 48.000 man in kunnen? Mierenneuker! Ga jij die discussie maar lekker met iemand anders voeren. Ik ga mezelf naar verlagen naar jouw niveau.
hij zit er gewoon op de F5enquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:28 schreef Palmboom313 het volgende:
En alweer DE_Kromme die een topic opent
Er komt al tijd een witte drap uit zijn F5 als het topique eindelijk dicht isquote:
Ja, zelfs marco zou in de spits niks kunnen met zo'n slechte aanvoerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:31 schreef denthemen het volgende:
Hij kan gewoon goed timen, misschien moet hij maar eens in de spits bij ons
Ik weet het niet zo met hem. Het heeft me altijd ontzettend verbaasd dat ie zo succesvol was bij Barcelona.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Begin wel een steeds beter gevoel over Rijkaard te krijgen, geen idee waarom.
Als je je mede supporters de toegang gaat ontzeggen tot het stadion, omdat je actie voert, is dat gewoon triest, laat iedereen zelf beslissen of ze wel of niet meedoen. Dit is gewoon dictatuur. Ik zou het niet erg vinden als de 'actievoerders' een SV krijgen hoor, mij hoor je dan niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:29 schreef kurk_droog het volgende:
Wat maken sommige zich druk om een actie zeg
Dat kan dus niet hè. Als een hele groep iets besluit kan het onmogelijk een dicatuur zijn. Dus even nadenken voordat je met moeilijke woorden gaat strooien.quote:
Precies, het is gewoon triest.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:49 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Als je je mede supporters de toegang gaat ontzeggen tot het stadion, omdat je actie voert, is dat gewoon triest, laat iedereen zelf beslissen of ze wel of niet meedoen. Dit is gewoon dictatuur. Ik zou het niet erg vinden als de 'actievoerders' een SV krijgen hoor, mij hoor je dan niet.
Dan is de ArenA en Ajax volgend jaar helemaal dood, want dan zijn alle fanatieke supporters er nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:49 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Als je je mede supporters de toegang gaat ontzeggen tot het stadion, omdat je actie voert, is dat gewoon triest, laat iedereen zelf beslissen of ze wel of niet meedoen. Dit is gewoon dictatuur. Ik zou het niet erg vinden als de 'actievoerders' een SV krijgen hoor, mij hoor je dan niet.
Je bent het met me eensquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat kan dus niet hè. Als een hele groep iets besluit kan het onmogelijk een dicatuur zijn. Dus even nadenken voordat je met moeilijke woorden gaat strooien.
Ik weet het ook niet met Rijkaard. Hij kan denk ik beter met spelers/mensen omgaan dan Marco, maar ik twijfel aan zijn 'didactische' kwaliteiten. Was het succes bij Barça niet ook te wijten aan het veldwerk van Ten Cate?
(Die los daarvan de allergrootste proleet is die ik ooit in mijn leven heb gezien)
We moeten wel echt iemand hebben die het goed uit kan leggen allemaal, die het écht over kan brengen. Want daarin schoot Marco te kort. Rijkaard als big boss en iemand die verder het spelletje heel goed begrijpt, zo'n geheime supercoach (Die Meulensteen van Man Utd bijv, dat soort type), is dat niet iets?
Als de hele groep (en in dit geval dus: alle supporters op zuid) dit besloten had, dan was er niks aan de hand, en hadden ze ook de ingangen niet hoeven te blokkeren omdat er toch niemand naar binnen zou willen gaan. Maar ze gaan de ingangen blokkeren omdat ze mensen die wel naar binnen willen tegen willen houden. Dus niet iedereen heeft dit besloten, maar een kleinere groep.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat kan dus niet hè. Als een hele groep iets besluit kan het onmogelijk een dicatuur zijn. Dus even nadenken voordat je met moeilijke woorden gaat strooien.
Die seizoenskaarten komen daar niet door hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:56 schreef GvB het volgende:
Als Zuid G open blijft, dan laten de stewards iedereen toch gewoon via G binnen?
Neeskens dusquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet met Rijkaard. Hij kan denk ik beter met spelers/mensen omgaan dan Marco, maar ik twijfel aan zijn 'didactische' kwaliteiten. Was het succes bij Barça niet ook te wijten aan het veldwerk van Ten Cate?
(Die los daarvan de allergrootste proleet is die ik ooit in mijn leven heb gezien)
We moeten wel echt iemand hebben die het goed uit kan leggen allemaal, die het écht over kan brengen. Want daarin schoot Marco te kort. Rijkaard als big boss en iemand die verder het spelletje heel goed begrijpt, zo'n geheime supercoach (Die Meulensteen van Man Utd bijv, dat soort type), is dat niet iets?
Ja, kan, ik heb er alleen te weinig zicht op of hij dat ook echt goed kan. Maar we moeten wel iemand hebben die echt weet waar ie mee bezig is, want bij Marco leek het een beetje op spielerei af en toe.quote:
quote:Leonardo en Alderweireld waarschijnlijk in de basis zondag [wijzig]
Op basis van de trainingen lijken Leonardo en Alderweireld te kunnen rekenen op een plaats in de basis zondag. Zij zullen de geschorste Suarez en Oleguer waarschijnlijk gaan vervangen
Stabiliteit, knowhow, schouder om de spelers, gulle lach, financieel onafhankelijk. Dijbenen waar je een omelet op zou kunnen bakken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Begin wel een steeds beter gevoel over Rijkaard te krijgen, geen idee waarom.
quote:
quote:
Wat een onzin man. Het gaat A al om een wedstrijd die nergens meer om gaat. Dus waarom zou je hem uberhaupt willen zien? En besides that, is het gewoon een terecht statement dat je maakt. Zonder de 'fanatieke' aanhang (en supporters op de lange zijde kunnen ook fanatiek zijn, maar zijn over het algemeen toch wat stiller) is er gewoon géén sfeer in de ArenA.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:49 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
quote:
quote:Wij zijn er altijd en overal. Voor Ajax, voor Amsterdam en voor onszelf. We reizen duizenden kilometers om onze club te steunen en de kleuren te verdedigen.
Maar we worden in de maling genomen. Door de mensen waar wij achter staan. Het Ajax gevoel is verdwenen. Het shirt kent geen trots die oprecht is. Waar men strijd voor moet leveren. Jonge jongens in ons shirt, die Ajax misbruiken.Dit jaar hebben we weer verloren. In dorpen en steden waar Ajax niet hoort te verliezen. Het hele seizoen hebben wij achter de ploeg gestaan. Maar we treurden diep van binnen. En wat blijkt? Wij supporters zijn de enige die de trots en de eer kennen van het heilig wit-rood-wit.Daarom zullen zondag de ringen op de Zuidtribune de gehele eerste helft leeg zijn. De ingangen Zuid H en Zuid J worden gebarricadeerd. De leegte zal te zien zijn wanneer de laatste ziel van club verdwenen is. Voor onze trots blijven wij buiten!Iedereen zal zich verzamelen om 12 uur bij het supportershome. Om 12.30 uur wordt gezamenlijk richting de ingangen gelopen. Door tal van spandoeken buiten het stadion en aan de ringen van de Zuidtribune zal onze mening worden verwoord. Ondersteund door een open brief die de gehele eerst helft op VAK410 te zien zal zijn.
Na de rust worden de tribunes weer bevolkt. En zullen de liederen weer geheven worden. Uit volle borst zal de CLUB 45 minuten toegezongen worden ongeacht de stand…
Ook al gaat het nergens meer om, iedereen mag zelf weten of hij de wedstrijd wil zien of niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat een onzin man. Het gaat A al om een wedstrijd die nergens meer om gaat. Dus waarom zou je hem uberhaupt willen zien? En besides that, is het gewoon een terecht statement dat je maakt. Zonder de 'fanatieke' aanhang (en supporters op de lange zijde kunnen ook fanatiek zijn, maar zijn over het algemeen toch wat stiller) is er gewoon géén sfeer in de ArenA.
Sfeer is bedoeld om die gasten te ondersteunen. Die gasten die vorstelijk betaald worden om keihard te buffelen. Niet om de kantjes eraf te lopen. Dus gaan ze nu maar eens merken hoe het is zonder die supporters. Niks mis mee. En een SV voor zo'n actie
Als je andere supporters toegang weigert ben je gewoon strafbaar bezig, dat recht heb je niet. Het is hetzelfde als staken, je "plicht" als supporter is om je solidair op te stellen, maar niemand is het daadwerkelijk echt verplicht.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat een onzin man. Het gaat A al om een wedstrijd die nergens meer om gaat. Dus waarom zou je hem uberhaupt willen zien? En besides that, is het gewoon een terecht statement dat je maakt. Zonder de 'fanatieke' aanhang (en supporters op de lange zijde kunnen ook fanatiek zijn, maar zijn over het algemeen toch wat stiller) is er gewoon géén sfeer in de ArenA.
Sfeer is bedoeld om die gasten te ondersteunen. Die gasten die vorstelijk betaald worden om keihard te buffelen. Niet om de kantjes eraf te lopen. Dus gaan ze nu maar eens merken hoe het is zonder die supporters. Niks mis mee. En een SV voor zo'n actie
We zullen zien.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:11 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Als je andere supporters toegang weigert ben je gewoon strafbaar bezig, dat recht heb je niet. Het is hetzelfde als staken, je "plicht" als supporter is om je solidair op te stellen, maar niemand is het daadwerkelijk echt verplicht.
Blokkeren? Hoe kom je daar nou bij? Ingangen worden gebarricadeerd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:12 schreef RayMania het volgende:
Gaan ze serieus de ingangen blokkeren, zodat supporters die de wedstrijd willen kijken niet naar binnen kunnen?
Dat zou ronduit belachelijk zijn.
Blokkeren, barricaderen. Bijna hetzelfde toch, want de supporters die wel de wedstrijd willen zien, kunnen niet naar binnen? Of mis ik een groot detail hier?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Blokkeren? Hoe kom je daar nou bij? Ingangen worden gebarricadeerd.
Ik vind het een duidelijk en goed statement. Gelukkig maken ze het nu al bekend, dus je weet al vantevoren waar je aan toe bent.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:12 schreef RayMania het volgende:
Gaan ze serieus de ingangen blokkeren, zodat supporters die de wedstrijd willen kijken niet naar binnen kunnen?
Dat zou ronduit belachelijk zijn.
Nee. Gaat wel om Zuid H en J he. Dus jij kan gewoon naar binnenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Blokkeren, barricaderen. Bijna hetzelfde toch, want de supporters die wel de wedstrijd willen zien, kunnen niet naar binnen? Of mis ik een groot detail hier?
Die kunnen wedstrijd kijken in het home.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Blokkeren, barricaderen. Bijna hetzelfde toch, want de supporters die wel de wedstrijd willen zien, kunnen niet naar binnen? Of mis ik een groot detail hier?
Fijn dat je nu al weet waar je aan toe bent als je vorige week al 10 kaartjes hebt aangeschaft voor het kinderfeestje van je zoontjequote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vind het een duidelijk en goed statement. Gelukkig maken ze het nu al bekend, dus je weet al vantevoren waar je aan toe bent.
Dus iemand met een andere mening dan jou is "stom"?quote:
HAlen!!11quote:FC Den Bosch laat Rossen en Seedorf gaan
08/05/2009 14:26
Zuid 1e ring zijn "F-side" vakken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:49 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Gast stop nou eens met die onzin en dat selectief verontwaardigde gedoe van je. Je bent doorzichtig.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Fijn dat je nu al weet waar je aan toe bent als je vorige week al 10 kaartjes hebt aangeschaft voor het kinderfeestje van je zoontje
Dat is vaak ook veel leukerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die kunnen wedstrijd kijken in het home.
Je benadeeld je eigen supporters er mee, niet de supporters van de andere clubs. Dus doe maar waar je zelf zin in hebt johquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Verder interesseert het me geen ene moer wat supporters van andere clubs Ajax er van vinden, wij doen lekker toch waar we zelf zin in hebben.
Het is wel de waarheid, je benadeeld andere onschuldige supporters. Je moet een actie houden waarmee je alleen de selectie/bestuur pakt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Gast stop nou eens met die onzin en dat selectief verontwaardigde gedoe van je. Je bent doorzichtig.
Aan zulke dingen dacht ik inderdaad. En dan kom je twee dagen van tevoren op internet met zo'n stukje tekst.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Fijn dat je nu al weet waar je aan toe bent als je vorige week al 10 kaartjes hebt aangeschaft voor het kinderfeestje van je zoontje
Klopt. Was ook mijn plan voor zondag, maar zijn belangrijkere dingen.quote:
Jup.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:11 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Als je andere supporters toegang weigert ben je gewoon strafbaar bezig, dat recht heb je niet. Het is hetzelfde als staken, je "plicht" als supporter is om je solidair op te stellen, maar niemand is het daadwerkelijk echt verplicht.
Voor die mensen is het even lullig ja. Niets aan te doen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je benadeeld je eigen supporters er mee, niet de supporters van de andere clubs. Dus doe maar waar je zelf zin in hebt joh
Bier drinken bij de Bar Riccade?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt. Was ook mijn plan voor zondag, maar zijn belangrijkere dingen.
Het is nog altijd een openbaar forum hoor, schreeuwlelijkerd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Verder, waar bemoeien jullie je mee? Dat bedoelde ik dus met lekker belangrijk wat kneuzen van andere clubs er van vinden.
Ik denk dat dat percentage weleens veel hoger zou kunnen liggen. Er is gewoon NU een statement nodig, maar goed dat zeg je zelf ook.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat 40% van de mensen op Zuid het zeker begrijpen en ondersteunen en niet heel erg moeilijk gaan doen.
Ik zou het enigzins netjes vinden als er iets van compensatie zou zijn tov vaders met kinderen bijv, maar ik denk dat iedereen met enigzins verstand ook wel begrijpt dat je nu toch echt iets moet laten zien.
Jullie mogen van mij vinden en posten wat jullie willen, maar ik word er niet warm of koud van hoor. Verder heb ik alleen nog maar positieve reactie's gelezen van jongens die ook daadwerkelijk op de Zuidzijde zitten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:26 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het is nog altijd een openbaar forum hoor, schreeuwlelijkerd.
Lol, toevalligerwijs krijg je het woord barricade als je ze koppelt.quote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lol, toevalligerwijs krijg je het woord barricade als je ze koppelt.²
Nee, dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dus iemand met een andere mening dan jou is "stom"?
Verder interesseert het me geen ene moer wat supporters van andere clubs er van vinden, wij doen lekker toch waar we zelf zin in hebben.
Als je goed zou lezen ben ik ook vrij positief over de actie. In hoeverre ik dat dan kan beoordelen over een andere club natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jullie mogen van mij vinden en posten wat jullie willen, maar ik word er niet warm of koud van hoor. Verder heb ik alleen nog maar positieve reactie's gelezen van jongens die ook daadwerkelijk op de Zuidzijde zitten.
Je weet ook best dat ik niet op jou doelde met die opmerkingquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als je goed zou lezen ben ik ook vrij positief over de actie. In hoeverre ik dat dan kan beoordelen over een andere club natuurlijk.
Oh, dan snappen we waarom de grap wat magertjes is.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, ik ben pas net weer online, ik doe wél eens wat dingen buiten in het Ajax topic posten...
Die jongens hebben dan ook een denkniveau van een kleuter. Even wat verder nadenken over de gevolgen van de actie is er niet bij voor ze. Het zijn allemaal volgelingen daar, vooral de jongens van 410. Als ze niet doen wat de leider hun opdracht krijgen ze straf.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jullie mogen van mij vinden en posten wat jullie willen, maar ik word er niet warm of koud van hoor. Verder heb ik alleen nog maar positieve reactie's gelezen van jongens die ook daadwerkelijk op de Zuidzijde zitten.
niet waarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lol, toevalligerwijs krijg je het woord barricade als je ze koppelt.²
Het houdt je wel bezig hequote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die jongens hebben dan ook een denkniveau van een kleuter. Even wat verder nadenken over de gevolgen van de actie is er niet bij voor ze. Het zijn allemaal volgelingen daar, vooral de jongens van 410. Als ze niet doen wat de leider hun opdracht krijgen ze straf.
Deed men dat juist maar wat meer..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die jongens hebben dan ook een denkniveau van een kleuter. Even wat verder nadenken over de gevolgen van de actie is er niet bij voor ze. Het zijn allemaal volgelingen daar, vooral de jongens van 410. Als ze niet doen wat de leider hun opdracht krijgen ze straf.
Als dat bij de harde kern al niet op vrijwillige basis kan is er daar weinig clubgevoel denk ik. Zo iets zou niet gedwongen hoeven zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:39 schreef Da_Sandman het volgende:
En al dat gelul met je vrijwillig... Dan krijg je weer zo'n slap aftreksel van een actie, het is 100% of niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |