Gaan we nu discussiëren over het feit dat ik zeg dat er 50.000 man achter de club staan terwijl er misschien 48.000 man in kunnen? Mierenneuker! Ga jij die discussie maar lekker met iemand anders voeren. Ik ga mezelf naar verlagen naar jouw niveau.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er kan niet eens 50.000 man in het stadion
Serieus Houniet?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:24 schreef Houniet het volgende:
Dinsdag gaat de nieuwe trainer gepresenteerd worden!
Idd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Hou je mening nou eens uit de TT gast
Dan voeren we die discussie niet, maar als je zo graag opschept moet je me feiten komen die kloppen. En iedereen weet dat "het legioen" niet meer is wat het ooit was, ook ik volg Fora en dergelijkequote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gaan we nu discussiëren over het feit dat ik zeg dat er 50.000 man achter de club staan terwijl er misschien 48.000 man in kunnen? Mierenneuker! Ga jij die discussie maar lekker met iemand anders voeren. Ik ga mezelf naar verlagen naar jouw niveau.
hij zit er gewoon op de F5enquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:28 schreef Palmboom313 het volgende:
En alweer DE_Kromme die een topic opent
Er komt al tijd een witte drap uit zijn F5 als het topique eindelijk dicht isquote:
Ja, zelfs marco zou in de spits niks kunnen met zo'n slechte aanvoerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:31 schreef denthemen het volgende:
Hij kan gewoon goed timen, misschien moet hij maar eens in de spits bij ons
Ik weet het niet zo met hem. Het heeft me altijd ontzettend verbaasd dat ie zo succesvol was bij Barcelona.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Begin wel een steeds beter gevoel over Rijkaard te krijgen, geen idee waarom.
Als je je mede supporters de toegang gaat ontzeggen tot het stadion, omdat je actie voert, is dat gewoon triest, laat iedereen zelf beslissen of ze wel of niet meedoen. Dit is gewoon dictatuur. Ik zou het niet erg vinden als de 'actievoerders' een SV krijgen hoor, mij hoor je dan niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:29 schreef kurk_droog het volgende:
Wat maken sommige zich druk om een actie zeg
Dat kan dus niet hè. Als een hele groep iets besluit kan het onmogelijk een dicatuur zijn. Dus even nadenken voordat je met moeilijke woorden gaat strooien.quote:
Precies, het is gewoon triest.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:49 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Als je je mede supporters de toegang gaat ontzeggen tot het stadion, omdat je actie voert, is dat gewoon triest, laat iedereen zelf beslissen of ze wel of niet meedoen. Dit is gewoon dictatuur. Ik zou het niet erg vinden als de 'actievoerders' een SV krijgen hoor, mij hoor je dan niet.
Dan is de ArenA en Ajax volgend jaar helemaal dood, want dan zijn alle fanatieke supporters er nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:49 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Als je je mede supporters de toegang gaat ontzeggen tot het stadion, omdat je actie voert, is dat gewoon triest, laat iedereen zelf beslissen of ze wel of niet meedoen. Dit is gewoon dictatuur. Ik zou het niet erg vinden als de 'actievoerders' een SV krijgen hoor, mij hoor je dan niet.
Je bent het met me eensquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat kan dus niet hè. Als een hele groep iets besluit kan het onmogelijk een dicatuur zijn. Dus even nadenken voordat je met moeilijke woorden gaat strooien.
Ik weet het ook niet met Rijkaard. Hij kan denk ik beter met spelers/mensen omgaan dan Marco, maar ik twijfel aan zijn 'didactische' kwaliteiten. Was het succes bij Barça niet ook te wijten aan het veldwerk van Ten Cate?
(Die los daarvan de allergrootste proleet is die ik ooit in mijn leven heb gezien)
We moeten wel echt iemand hebben die het goed uit kan leggen allemaal, die het écht over kan brengen. Want daarin schoot Marco te kort. Rijkaard als big boss en iemand die verder het spelletje heel goed begrijpt, zo'n geheime supercoach (Die Meulensteen van Man Utd bijv, dat soort type), is dat niet iets?
Als de hele groep (en in dit geval dus: alle supporters op zuid) dit besloten had, dan was er niks aan de hand, en hadden ze ook de ingangen niet hoeven te blokkeren omdat er toch niemand naar binnen zou willen gaan. Maar ze gaan de ingangen blokkeren omdat ze mensen die wel naar binnen willen tegen willen houden. Dus niet iedereen heeft dit besloten, maar een kleinere groep.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat kan dus niet hè. Als een hele groep iets besluit kan het onmogelijk een dicatuur zijn. Dus even nadenken voordat je met moeilijke woorden gaat strooien.
Die seizoenskaarten komen daar niet door hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:56 schreef GvB het volgende:
Als Zuid G open blijft, dan laten de stewards iedereen toch gewoon via G binnen?
Neeskens dusquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet met Rijkaard. Hij kan denk ik beter met spelers/mensen omgaan dan Marco, maar ik twijfel aan zijn 'didactische' kwaliteiten. Was het succes bij Barça niet ook te wijten aan het veldwerk van Ten Cate?
(Die los daarvan de allergrootste proleet is die ik ooit in mijn leven heb gezien)
We moeten wel echt iemand hebben die het goed uit kan leggen allemaal, die het écht over kan brengen. Want daarin schoot Marco te kort. Rijkaard als big boss en iemand die verder het spelletje heel goed begrijpt, zo'n geheime supercoach (Die Meulensteen van Man Utd bijv, dat soort type), is dat niet iets?
Ja, kan, ik heb er alleen te weinig zicht op of hij dat ook echt goed kan. Maar we moeten wel iemand hebben die echt weet waar ie mee bezig is, want bij Marco leek het een beetje op spielerei af en toe.quote:
quote:Leonardo en Alderweireld waarschijnlijk in de basis zondag [wijzig]
Op basis van de trainingen lijken Leonardo en Alderweireld te kunnen rekenen op een plaats in de basis zondag. Zij zullen de geschorste Suarez en Oleguer waarschijnlijk gaan vervangen
Stabiliteit, knowhow, schouder om de spelers, gulle lach, financieel onafhankelijk. Dijbenen waar je een omelet op zou kunnen bakken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Begin wel een steeds beter gevoel over Rijkaard te krijgen, geen idee waarom.
quote:
quote:
Wat een onzin man. Het gaat A al om een wedstrijd die nergens meer om gaat. Dus waarom zou je hem uberhaupt willen zien? En besides that, is het gewoon een terecht statement dat je maakt. Zonder de 'fanatieke' aanhang (en supporters op de lange zijde kunnen ook fanatiek zijn, maar zijn over het algemeen toch wat stiller) is er gewoon géén sfeer in de ArenA.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:49 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |