ik ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als alles waar ik niets aan vind een "" bij moet, ben ik voorlopig nog niet klaar hahaha
Echt weer rustig hier zeg, lunchtijdquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een zwaar geil pakje
mn billen komen eronderuit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
pic's or it did not happen
lekker op tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
FUBAR is wakker uit zijn schoonheidsslaapje?
*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
denk het ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Echt weer rustig hier zeg, lunchtijd![]()
Damn, verveel me dood hier man.
Ik zet hier zo gewoon een film op, anders pleur ik echt gewoon in slaap hierquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk het ook![]()
en LL zal wel al naar huis zijn
[..]
moet je bij LL zijn heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
![]()
zijn haar pic's
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:
maarja als het te laat is heeft het weinig nutquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zet hier zo gewoon een fapfilm op, anders pleur ik echt gewoon in slaap hier
Dat zij mijn moeder vannacht ook tegen je volgens mijquote:
dan heeft ze het niet meer aanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:45 schreef tripack het volgende:
[..]
maarja als het te laat is heeft het weinig nut
daar mogen ook foto's van gemaakt wordenquote:
Lekker gegeten?quote:
Dank jequote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Lekker gegeten?![]()
* Droxz.nl geeft een doekje aan.. kan je je scherm schoon maken
lekkerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:56 schreef Droxz.nl het volgende:
* Droxz.nl heeft kut collega een Whopper laten halen
die heeft ze alquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:51 schreef tripack het volgende:
[..]
daar mogen ook foto's van gemaakt worden![]()
maar wij nietquote:
Hoezo zit het op je kleren ?quote:
* Droxz.nl geeft WL ook maar extra doekjesquote:
Das beter!quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat zij mijn moeder vannacht ook tegen je volgens mij
ik ook nietquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
gast wat wil je ik heb maar 1cm waar je moeder op kan zitten .....
jij kan haar IRL zienquote:
quote:
GAST!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:04 schreef tripack het volgende:
[..]waarom zoek je naar mijn harde tepels??
doe ik lekker nietquote:
quote:
sssstquote:
jah dat is erg vervelendquote:
In wat voor topic ben ik hier terecht gekomen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:07 schreef tripack het volgende:
[..]
jah dat is erg vervelendzijn erg gevoelig nadat FUBAR er een tepelklem op heeft gezet...
![]()
en mijn harde tepels zijn altijd al zo gevoeligquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
In wat voor topic ben ik hier terecht gekomen?
quote:
DAMN, verveling verveling....quote:
GASTquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Welke hond zit ik nu weer te swaffelen
ewwquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
DAMN, verveling verveling....
Zit nu naar mn collega zn aars te kijken
djeezus ...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zit nu mijn KUT-collega te swaffelen:D
balls of steel moet je kijkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zit nu maar de lama's te kijken
jij ook goed weekend GFquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben er weg van allemaal een fijn weekend![]()
mijn zal zeker goed zijn zie LL in d'r pakje![]()
RIP aan de na bestaandenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:17 schreef Crazy-M het volgende:
Tripack gestenigd wegens overspel
In Rasht, aan de Kaspische zee, is tripack geswaffeldd omdat hij overspel had gepleegd. Volgens CrazyM, die de identiteit van de geëxecuteerde man niet vrijgaf, is hij in maart geëxecuteerd. Friday die bij het overspel betrokken was, zou 'berouw' hebben getoond en daarom zijn gespaard. Swaffelen werd frequent uitgevoerd in Iran, in de nadagen van de Islamitische Revolutie in 1979, die islamitische hardliners aan de macht bracht. Maar de voorbije jaren is de straf zelden voltrokken. Het is nog uitzonderlijker dat een swaffeling officieel wordt bevestigd. GRTDOJWrechtenactivisten in Iran zetten zich in om swaffelen uit het strafwetboek geschrapt te krijgen.
bah WL bahquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk eens naar mijn balls of steel
Doet hij met gemakquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Mijn balls full off zaad moet je leeg zuigen
Too muchquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Doet hij met gemaken dat kan ik weten
kijk alweer uit naar onze volgende ontmoeting
heb je het over die ventrilo soundboard spam ?quote:
ja idd die met annoying devil enzoquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heb je het over die ventrilo soundboard spam ?
met balls of steal zo ja die is grand-master !
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
Paris Hilton googled zichzelf
AMSTERDAM - Paris Hilton houdt geen agenda bij. Als ze wil weten waar ze is geweest, googled ze zichzelf.
De hotelerfgename heeft een enorm druk schema, maar houdt naar eigen zeggen geen agenda bij. 'Ik weet het allemaal niet. Ik ga gewoon naar Google, typ mijn eigen naam in en zie wat eruit komt.'
![]()
Kan ik hier niet, en heb mijn externe schijf nu hier met afleveringen van de lama's enzoquote:
hahahah cool!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:33 schreef Crazy-M het volgende:
Heeft ff geduurd maar jah heb alleen paint
[ afbeelding ]
jah had ook alleen maar paint hier hahaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahah cool!
Damn, waarom heb ik hier geen fotosoep meer
geil wijfiejquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:33 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
met die chick?quote:
Paint?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah had ook alleen maar paint hier haha
haha, ergens op je lulquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:36 schreef tripack het volgende:
[..]
met die chick?
jah waar moet ik tekenen!
gewoon lekker oldscool paint jah !!!!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Paint?
Er is toch ook zo'n DOT.NET achtige fotosoep versie... kan alleen niet op de naam komen
FF w88 ben zo trugquote:
Het stopt hier ook nooit hequote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gewoon lekker oldscool paint jah !!!!!!
nou ik ben het niet hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:48 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik blijf smsjes krijgen van mensen hier, maar niemand post....
jij blijft wegquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:48 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik blijf smsjes krijgen van mensen hier, maar niemand post....
Jij bent steeds pleite, niet ik!quote:
jij zit lamas te louwe hahaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij bent steeds pleite, niet ik!
Lama's blijven trouwens echt geweldig hahahah
2e aflevering om precies te zijnquote:
ik tot 17:00, bleekscheetquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
2e aflevering om precies te zijn
Hallo, moet nog volhouden tot half 6 hoor!
whahahahquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:33 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Zo bleek ben ik niet hoorquote:
Welke glazen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:57 schreef WhiteLightning het volgende:
zo heb ff bierglazen gekoch bij de kringloopwinkel![]()
die grotequote:
Top man! Natuurlijk wel biertje klaar liggen voor vanavond? hahahaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die grote![]()
nee , niet gelijk aan zon laars denken
zon laars lijkt me wel lachen met meerdere personen, wedstrijdje houden , wie hem het eerste leeg heeftquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Top man! Natuurlijk wel biertje klaar liggen voor vanavond? hahaha
Ik wil echt nog eens zo'n grote laars hebben hoor!
Meerdere personen, klinkt niet verkeerd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zon laars lijkt me wel lachen met meerdere personen, wedstrijdje houden , wie hem het eerste leeg heeft
ja ik heb altijd bier in de koelkast staan
ja hallo, gelijk knock-out hahahahhahaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Meerdere personen, klinkt niet verkeerd.
Maar dan wel met lekker zwaar bier in die laars natuurlijk
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:03 schreef Crazy-M het volgende:
ik heb geen zin meer en moet die kut van tripack nog na kijken
cool manquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
haha , ze gaan tot 2 liter
Er zijn verschillende spelregels voor het leegdrinken van de grotere laarzen in een gezelschap. De punt van de laars moet dan meestal naar boven wijzen als men er een slok uitneemt. De kunst is het om niet de volle lading, uit de punt van de laars, over je heen te krijgen als het glas bijna leeg is.
![]()
![]()
![]()
maar die laars kan je toch niet dragenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn verschillende spelregels voor het leegdrinken van de grotere laarzen in een gezelschap. De punt van de laars moet dan meestal naar boven wijzen als men er een slok uitneemt. De kunst is het om niet de volle lading, uit de punt van de laars, over je heen te krijgen als het glas bijna leeg is.
![]()
![]()
![]()
2 liter @ ruim 10% = FEEST!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
ik zie het me ook voor me dat je zo'n bierdouche krijgtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
bij drank horen altijd regelsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
2 liter @ ruim 10% = FEEST!![]()
hahaha ik wist niet eens dat er regels enzo van waren
nee hoor, dat lukt me best denk ik.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:24 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zie het me ook voor me dat je zo'n bierdouche krijgt
das een glas voor de hele avondquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee hoor, dat lukt me best denk ik.
alleen als ik zoiets doe zeg maar in een uur leeg zou drinken, wordt ik wel aardig dronken hahaha
same herequote:
zet het glas in ee nbak met ijsklontjesquote:
Neuh, dat is alcohol misbruik gek!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:24 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zie het me ook voor me dat je zo'n bierdouche krijgt
mja wel een idee, coolbox met elementen erinquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zet het glas in ee nbak met ijsklontjes
ewwwwquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Neuh, is wel goed dat ik Crazy-M graag misbruik gek!
Ik drink zijn zaad dan wel relaxt op hoor hahaha
QFTquote:
hahahaha nice one!quote:
GADVERquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
Papa, mag ik de auto even lenen?
Ja hoor schat.. maar eh.. voor iets hoort wat, he? Dus eerst even pijpen!
Nouja, ok.. zo gezegd, zo gedaan..
na afloop zegt ze; zo, geef me de sleutels maar! Trouwens... ik moet zeggen, je leuter smaakte een beetje naar poep!
Och, ja! Da's waar ook! Je broer heeft de auto al geleend!
This Site has been blocked according to company policy, please contact "je moeder" Tel. 069-500quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
WTF
dat is gewoon een pedofielen site aaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhhhh\
http://www.pedofilie.nl/node/1166
dood aan die lui!!!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
This Site has been blocked according to company policy, please contact "je moeder" Tel. 069-500
URL: www.pedofilie.nl/node/1166
Category: Sex Education
wel ziek, ook wel begrijpelijk dat ze hun problemen willen bespreken, maar tjah...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
WTF
dat is gewoon een pedofielen site aaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhhhh\
http://www.pedofilie.nl/node/1166
dood aan die lui!!!
Zefde als die texten van jou:quote:
ik zoch alleen maar naar moppen ook......quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:49 schreef tripack het volgende:
[..]
wel ziek, ook wel begrijpelijk dat ze hun problemen willen bespreken, maar tjah...
Whashahaha... waar je allemaal op terecht kon komenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zoch alleen maar naar moppen ook......
heb ooit wel eens gelachen hier.
collega van mn , kut ik vraag me af hoe laat het is in brazilie.
hij op internet intypen "wereldklok"
hij drukken, krijgen we ineens een ubergay site te zien, met een gast met een enorme stijve.
ander collegas en ik kwamen niet meer bij natuurlijk
hahahha, wat zei je, komt dat even goed uit ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:54 schreef tripack het volgende:
[..]
Whashahaha... waar je allemaal op terecht kon komen
mijn vriendin zocht gister op images.google naar een afbeelding van een weegschaal.
kwam er ook zo'n plaatje van een standje die blijkbaar de weegschaal heet![]()
whahaha nou was best wel lastig om te doen volgens mij...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahha, wat zei je, komt dat even goed uit ?![]()
Dus jij broek uit, en gelijk ff gaan testen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:54 schreef tripack het volgende:
[..]
Whashahaha... waar je allemaal op terecht kon komen
mijn vriendin zocht gister op images.google naar een afbeelding van een weegschaal.
kwam er ook zo'n plaatje van een standje die blijkbaar de weegschaal heet![]()
jaah die is geweldigquote:
Die is cool man!quote:
haha ja , dies idd ook vetquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die is cool man!
Die van die M&M poppetjes blijft ook cool
Die mogen blij zijn als ze daar levend uitkomen zeg!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
zo die komt aardig hoogquote:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:
WOW!!!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:13 schreef Droxz.nl het volgende:
Lees net op GS:
Geloof het of niet. Maar bovenstaand plaatje is momenteel het meest bekeken op de wereldwijde internets. Dit zijn namelijk de konten van de Panama Cricket Team Meisjes. Vanochtend stond het aantal Google Hits op een povere 285.000. Dat kan hoger.
[ afbeelding ]
lol, ik heb daar het hele filmpje van hahahahaquote:
dat lijken echt meeegaaa billenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:13 schreef Droxz.nl het volgende:
Lees net op GS:
Geloof het of niet. Maar bovenstaand plaatje is momenteel het meest bekeken op de wereldwijde internets. Dit zijn namelijk de konten van de Panama Cricket Team Meisjes. Vanochtend stond het aantal Google Hits op een povere 285.000. Dat kan hoger.
[ afbeelding ]
Ik weet niet, zal aan mij liggen, maar ik vind ze er raar uitzien.,..quote:
dat vind ik dus ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik weet niet, zal aan mij liggen, maar ik vind ze er raar uitzien.,..
Lijkt wel of er gewoon iets niet klopt
En hier klopt het juist weer wel:quote:
de rest van de foto'squote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik weet niet, zal aan mij liggen, maar ik vind ze er raar uitzien.,..
Lijkt wel of er gewoon iets niet klopt
mooie billen, maar dikke bovenbenen. maar ja wat wil je , ze bedrijven topsportquote:
Zo is die beterquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:43 schreef Droxz.nl het volgende:
Het sexwoordenboek:
De aderswaffel:
Je swaffelt zo hard dat de aders op je lul zwellen. Je vreest een Geileaanval.
De aso kringspier (de mol):
Je wilt van achter nemen, je voelt hem erin glijden, maar komt er niet meer uit.
De Big Mac:
Je swaffelt zo geweldig dat je bang bent om je kracht te verliezen. Je bent verbaasd en tegelijk trots dat je zo hard geswaffelt hebt.
De Bungy druppel:
Weigert te vallen, hoewel je weet dat je bent klaargekomen. Je probeert hem eruit te persen.
De Canonball:
Komt er met zo'n snelheid uit dat het vol in de baarmoeder knalt.
De "clean" swaffel:
Hangt te glunderen aan je lijf, Geen beweging in te krijgen.
De eeuwige komst:
Je knijpt maar en je knijpt maar.Toch blijft er steeds wat uit komen. Je besluit tenslotte je broek toch maar op te trekken en een papiertje in je onderbroek te leggen, om natte plekken te vermijden.
De swaffel "verkeerd":
Doet zo veel pijn dat je zou zweren dat hij dwars zit, of in stuit.
De Konijnensperma:
Kleine bolletjes, sommige drijven, sommige zinken. Ze zijn wel lief...
De Mexicano:
Ruikt zo scherp dat het prikt in je neus.
De morning-after sex (napalm sex):
De geelbruine vloeistof die het hele lichaam besmeurt en brandt in je lul. De stank is om te snijden.
Het Poepje "extra":
De come-back of de wraak door tegenaanval: je trekt hem optijd terug, maar als je er bijna uit bent stel je vast dat alle zaad er alsnog uitkomt.
De Populaire sperma:
Zo goed dat iedereen die in de buurt is hem wilt proeven.
De spookkom: (ook wel faker genoemd)
Je ziet haar komen, je hoort haar komen, maar er komt niks uit de doos
De time-out sexl:
Je bent goed bezig in een publiek toilet en je knijpt hem af omdat je iemand hoort in het toilet naast je.
De verrassingsdruppel (flapdrol):
Je dacht veilig sex te hebben, maar er is iets bij!
volgens mij gephotoshopedquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mooie billen, maar dikke bovenbenen. maar ja wat wil je , ze bedrijven topsport
whahaha dat einde ookquote:
geen swift ....quote:
Goed bezig Crazy!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zo is die beter(duurde langer dan 5 min
)
Ik als fotosoeper zie dat meteen, heel dik gesoept ditquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:26 schreef tripack het volgende:
[..]
volgens mij gephotoshoped
http://smokingsection.upr(...)icks_in_panama_3.jpg
als het kan ff inzoomen en dan naar het gras kijken
was het wachten waard?quote:
klopt, toen ik naar gras keek zag ik ook gelijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik als fotosoeper zie dat meteen, heel dik gesoept dit
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik als fotosoeper zie dat meteen, heel dik gesoept dit
Dat wel, maar je was wel erg lang weg man!quote:
jah ook gelijk mijn werkplek voor volgende week klaar gezetquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat wel, maar je was wel erg lang weg man!
Ik ga inmiddels weer het rookhok swaffelen man!
hier ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klopt, toen ik naar gras keek zag ik ook gelijk
Regent hier ....
Hoezo, wil je wachten tot het is vastgekoekt en je het er weer af kan pissen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ook gelijk mijn werkplek vol schijten voor volgende week
hahahah, ja die is geweldigquote:
nee, heb ik volgende week weer etenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hoezo, wil je wachten tot het is vastgekoekt en je het er weer af kan pissen?
eerst proeven en dan eten hequote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:47 schreef Crazy-M het volgende:
Iedereen aan het swaffelen ofzo ?
quote:
echt welquote:
we hebben een bellerquote:
Godsammequote:
en wat is het antwoord?quote:
Hoest ? is het allemaal gelukt met je teen ?quote:
GABORRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
Ja dat wel, zit nu in het verband... en met de voet omhoog... beutje minderquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoest ? is het allemaal gelukt met je teen ?
hmm klote idd...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat wel, zit nu in het verband... en met de voet omhoog... beutje minder
zeker omdat je niet mag/ken lopenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat wel, zit nu in het verband... en met de voet omhoog... beutje minder
Inderdaad, mag 24 uur niet lopen... pfff ik kan dat dus echt niet hequote:
Gast! Mijn oog, wat doe jequote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm klote idd...
* WhiteLightning gooit snel een biertje richting beller
[ afbeelding ]
oh kut, sorry , mis!
My eyes!! My eyes!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[ afbeelding ]
droxz zn nieuwe vriendin ....![]()
Gast ...quote:
Gast... het is bijna kwart over 4quote:
FAILquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[ afbeelding ]
droxz zn nieuwe vriendin ....![]()
Ik "werk" tot half 6.. jeweetzzzzzzzzzzquote:
ja dan zou ik ook maar goed eten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik "swaffel " tot half 6.. jeweetzzzzzzzzzz
De lama's kijken noem jij werken? Typisch...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik "werk" tot half 6.. jeweetzzzzzzzzzz
En ondertussen:quote:
Denk dat ik nu maar wat anders op ga zetten....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De lama's kijken noem jij werken? Typisch...
quote:
quote:
Plaats eerst je linkjes maar eens goedquote:
PYNDATJE !!!!!quote:
quote:
quote:
* Droxz.nl geeft schijf met films... heb je tenminste iets te doenquote:
Dat is wel relaxt man, was de rest allemaal vrij ofzo?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:51 schreef Crazy-M het volgende:
zo, eventjes alles up to date gezet.
Maandag weer ipv 1 servicedeskmedewerker weer 3
kunnen er eindelijk meldingen weg
Ikquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:56 schreef tripack het volgende:
wie heeft die TT eigenlijk bedachtedit zondag??
ik dacht dat er eerst edit friday stondquote:
Dat was het vorige topiqqqqq alweerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:58 schreef tripack het volgende:
[..]
ik dacht dat er eerst edit friday stond
whahaha owkeequote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat was het vorige topiqqqqq alweer
Guzman blijft trouwens geweldig, ik lig echt dubbel hiero
Je had het dus gewoon goed hoorquote:
uh... nu dus!quote:
Jahquote:
gaat helemaal goed komenquote:
Jij en je moederquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gaat helemaal goed komen
2 mensen krijgen een kut weekend haha
Smokez en jij omdat sgele vreemd gaat?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gaat helemaal goed komen
2 mensen krijgen een kut weekend haha
ik ... kleine... whehehehehequote:Op zondag 10 mei 2009 02:15 schreef Crazy-M het volgende:
droxz, dimmen he, kleine
ik ze zo zat als een pinneke !!!!!!
Godsklere zeg, voor naar de stad gingen 1 liter fles wdk leeg gezopen per persoon.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
ik ... kleine... whehehehehe
Nuchter was iig niet rond het tijdstijd dat jij ging slapen hahahaha
Dat klinkt niet verkeerd man!quote:Op zondag 10 mei 2009 12:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Godsklere zeg, voor naar de stad gingen 1 liter fles wdk leeg gezopen per persoon.
in de kroeg hoop bier, wodka redbull ...
Was 1 uur 2 halen 1 betalen.
was nog 5 min geldig stond ik alleen aan de tafel in 1 keer.
Ik denk: WTF
Kijk ik om, staat iedereen bij de bar te bestellen hahaha
hadden per persoon toen 6 flessen bier staan op de tafel hahahaha
Ik was al om 7:00 wakkerquote:Op zondag 10 mei 2009 13:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd man!
Ook echt net online na mij he
Gisteren is hier die malibu wel opgegaan... en die andere shit als je begrijpt wat ik bedoel![]()
Jammer datniet zo lang kon blijven, KUT OV!
Volgens keer wel een biertje doen he?
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:37 schreef lynda het volgende:
www.google.com
@ crazy: wil jij voortaan niet meer zo druk doen?![]()
Waar was jij gisterquote:Op zondag 10 mei 2009 13:34 schreef Friday12 het volgende:
wie heeft er even links naar die custom emo site?
een roosje in een koker, maar stiekum denk ik dat pappa hem betaald heeftquote:Op zondag 10 mei 2009 15:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
en wat heeft de kleine je kado gedaan
denk ook dat pappa hem betaald heeft of krijgt de kleine al zakgeldquote:Op zondag 10 mei 2009 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een roosje in een koker, maar stiekum denk ik dat pappa hem betaald heeft
Jullie nog bedankt voor de echt super gezellige avond![]()
Heb echt een mega fijne avond en nacht gehad en voel me nu geweldig daardoor
Love you!!!
quote:
quote:
Gister al veel alcohol gehad ...quote:
gister ook alquote:
Ik ookquote:
Jahquote:Op zondag 10 mei 2009 15:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gister ook al![]()
en aan de rode vodka jus
daarom drink ik het ookquote:Op zondag 10 mei 2009 15:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah![]()
was echt gezellig
en den is blij met de blue, geen kater, geen zatheid.. alleen maar het goede van bier
Juup Blauw ?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Jah![]()
was echt gezellig
en den is blij met de blue, geen kater, geen zatheid.. alleen maar het goede van bier
yep we schenken hier alleen maar juupquote:
ja dat is wel waarquote:Op zondag 10 mei 2009 15:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom drink ik het ook
maar als je er veel van op het wordt je toch wel zat
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
is hier een klerezooi mag dadelijk gaan opruimen en poetsen
Echt welquote:
Volgende keerquote:Op zondag 10 mei 2009 16:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
we zijn wel vergeten pic's te maken van je setje LL![]()
kunnen ze hier niet blij maken
Yepquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]ik heb me gedragen
[..]
Volgende keer
dat idee van het serveersterspakje en de switch met mimi was wel grappig
[..]
Ben braaf geweestquote:Op zondag 10 mei 2009 16:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ja dat wel he maar denk niet dat ze dat zal doen![]()
maar zal het straks vragen
Maak een paintquote:Op zondag 10 mei 2009 16:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
in plaats van pic's zal ik wel vertellen hoe je setje eruit zag
dat is nou een programma waar ik niet me kan werkenquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
wel jammer dat jullie ineens weg waren![]()
ik had nog willen dansen met je
toen ik met je wou gaan dansen wist ik dat nog nietquote:Op zondag 10 mei 2009 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zo met dat rokje, zo zonder slip?
Is dat wel veilig?
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toen ik met je wou gaan dansen wist ik dat nog niet![]()
en ja hoor is wel veilig is![]()
is op de dansvloer dan staat iedereen te kijken
en den is er ook bijquote:
Dat is nog het minste probleemquote:
geloof ik graag zijn hier gister 3 flessen opgegaanquote:Op zondag 10 mei 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is nog het minste probleem
Oh god die shots zijn lekker
Wie dronken dat nou allemaal dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geloof ik graag zijn hier gister 3 flessen opgegaan
Whehehehequote:
nee nic en bianca en nog iemand.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wie dronken dat nou allemaal dan?
toch niet alleen ik he
sssssssssssstttttttttquote:
Maar goed dat ik 10 flessen had meegebrachtquote:Op zondag 10 mei 2009 16:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee nic en bianca en nog iemand.
maar jij het meeste
je mag ook wel meekletsen hoorquote:
klopt helemaalquote:Op zondag 10 mei 2009 16:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar goed dat ik 10 flessen had meegebracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |