Zefde als die texten van jou:quote:
ik zoch alleen maar naar moppen ook......quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:49 schreef tripack het volgende:
[..]
wel ziek, ook wel begrijpelijk dat ze hun problemen willen bespreken, maar tjah...
Whashahaha... waar je allemaal op terecht kon komenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zoch alleen maar naar moppen ook......
heb ooit wel eens gelachen hier.
collega van mn , kut ik vraag me af hoe laat het is in brazilie.
hij op internet intypen "wereldklok"
hij drukken, krijgen we ineens een ubergay site te zien, met een gast met een enorme stijve.
ander collegas en ik kwamen niet meer bij natuurlijk
hahahha, wat zei je, komt dat even goed uit ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:54 schreef tripack het volgende:
[..]
Whashahaha... waar je allemaal op terecht kon komen
mijn vriendin zocht gister op images.google naar een afbeelding van een weegschaal.
kwam er ook zo'n plaatje van een standje die blijkbaar de weegschaal heet![]()
whahaha nou was best wel lastig om te doen volgens mij...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahha, wat zei je, komt dat even goed uit ?![]()
Dus jij broek uit, en gelijk ff gaan testen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:54 schreef tripack het volgende:
[..]
Whashahaha... waar je allemaal op terecht kon komen
mijn vriendin zocht gister op images.google naar een afbeelding van een weegschaal.
kwam er ook zo'n plaatje van een standje die blijkbaar de weegschaal heet![]()
jaah die is geweldigquote:
Die is cool man!quote:
haha ja , dies idd ook vetquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die is cool man!
Die van die M&M poppetjes blijft ook cool
Die mogen blij zijn als ze daar levend uitkomen zeg!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
zo die komt aardig hoogquote:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:
WOW!!!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:13 schreef Droxz.nl het volgende:
Lees net op GS:
Geloof het of niet. Maar bovenstaand plaatje is momenteel het meest bekeken op de wereldwijde internets. Dit zijn namelijk de konten van de Panama Cricket Team Meisjes. Vanochtend stond het aantal Google Hits op een povere 285.000. Dat kan hoger.
[ afbeelding ]
lol, ik heb daar het hele filmpje van hahahahaquote:
dat lijken echt meeegaaa billenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:13 schreef Droxz.nl het volgende:
Lees net op GS:
Geloof het of niet. Maar bovenstaand plaatje is momenteel het meest bekeken op de wereldwijde internets. Dit zijn namelijk de konten van de Panama Cricket Team Meisjes. Vanochtend stond het aantal Google Hits op een povere 285.000. Dat kan hoger.
[ afbeelding ]
Ik weet niet, zal aan mij liggen, maar ik vind ze er raar uitzien.,..quote:
dat vind ik dus ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik weet niet, zal aan mij liggen, maar ik vind ze er raar uitzien.,..
Lijkt wel of er gewoon iets niet klopt
En hier klopt het juist weer wel:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |