ja hallo, gelijk knock-out hahahahhahaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Meerdere personen, klinkt niet verkeerd.
Maar dan wel met lekker zwaar bier in die laars natuurlijk
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:03 schreef Crazy-M het volgende:
ik heb geen zin meer en moet die kut van tripack nog na kijken
cool manquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
haha , ze gaan tot 2 liter
Er zijn verschillende spelregels voor het leegdrinken van de grotere laarzen in een gezelschap. De punt van de laars moet dan meestal naar boven wijzen als men er een slok uitneemt. De kunst is het om niet de volle lading, uit de punt van de laars, over je heen te krijgen als het glas bijna leeg is.
![]()
![]()
![]()
maar die laars kan je toch niet dragenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn verschillende spelregels voor het leegdrinken van de grotere laarzen in een gezelschap. De punt van de laars moet dan meestal naar boven wijzen als men er een slok uitneemt. De kunst is het om niet de volle lading, uit de punt van de laars, over je heen te krijgen als het glas bijna leeg is.
![]()
![]()
![]()
2 liter @ ruim 10% = FEEST!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
ik zie het me ook voor me dat je zo'n bierdouche krijgtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
bij drank horen altijd regelsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
2 liter @ ruim 10% = FEEST!![]()
hahaha ik wist niet eens dat er regels enzo van waren
nee hoor, dat lukt me best denk ik.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:24 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zie het me ook voor me dat je zo'n bierdouche krijgt
das een glas voor de hele avondquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee hoor, dat lukt me best denk ik.
alleen als ik zoiets doe zeg maar in een uur leeg zou drinken, wordt ik wel aardig dronken hahaha
same herequote:
zet het glas in ee nbak met ijsklontjesquote:
Neuh, dat is alcohol misbruik gek!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:24 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zie het me ook voor me dat je zo'n bierdouche krijgt
mja wel een idee, coolbox met elementen erinquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zet het glas in ee nbak met ijsklontjes
ewwwwquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Neuh, is wel goed dat ik Crazy-M graag misbruik gek!
Ik drink zijn zaad dan wel relaxt op hoor hahaha
QFTquote:
hahahaha nice one!quote:
GADVERquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
Papa, mag ik de auto even lenen?
Ja hoor schat.. maar eh.. voor iets hoort wat, he? Dus eerst even pijpen!
Nouja, ok.. zo gezegd, zo gedaan..
na afloop zegt ze; zo, geef me de sleutels maar! Trouwens... ik moet zeggen, je leuter smaakte een beetje naar poep!
Och, ja! Da's waar ook! Je broer heeft de auto al geleend!
This Site has been blocked according to company policy, please contact "je moeder" Tel. 069-500quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
WTF
dat is gewoon een pedofielen site aaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhhhh\
http://www.pedofilie.nl/node/1166
dood aan die lui!!!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
This Site has been blocked according to company policy, please contact "je moeder" Tel. 069-500
URL: www.pedofilie.nl/node/1166
Category: Sex Education
wel ziek, ook wel begrijpelijk dat ze hun problemen willen bespreken, maar tjah...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
WTF
dat is gewoon een pedofielen site aaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhhhh\
http://www.pedofilie.nl/node/1166
dood aan die lui!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |