zucht...quote:
geen strobreed in de weg gelegd?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:48 schreef Py het volgende:
[..]
Die site bestaat nog en wordt geen strobreed in de weg gelegd. Terwijl als Fok! echt zou willen ...
Ondertussen zijn we volgens jou dus zover dat degene die zich hier niet bij neer wil leggen, zich drukker moet maken om de publieke opinie dan een club als martijn die fluitend door kan gaan met hun walgelijke verhalen.
En nog niet doorhebben hoe we afglijden.
Daar posten mensen met pedobear in hun avatarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:53 schreef BOKA het volgende:
[..]
zucht...
Probeer nou op zijn minst 1 keer een topic hier op te zoeken dat over Martijn gaat.
AUB.
Hoeft maar 1 keer.
Wat verwacht jij van iemand die 20 pagina's DGK historie heeft?quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat verwacht jij van iemand die 20 pagina's DGK historie heeft?![]()
Volgens mij ben jij degene die weigert om inhoudelijk te reageren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:54 schreef Py het volgende:
Geen inhoud meer mensen?
Valt me mee hoe lang iedereen hier nog serieus op jou is ingegaan.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:10 schreef Py het volgende:
[..]
Daar posten mensen met pedobear in hun avatar
ik ken wel mart hauser nog van zeikerdje.comquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:59 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Pfffff, dat mens zat vroeger altijd op zeikerdje.com daar had ze de naam koffiezakje ( zo ziet ze er ook uit)
Toen leerde ze matt hoorn kennen die heeft haar een poot uitgedraaid waardoor ze nu een paar maanden op vakantie mag
Prima zaak zou ik zo zeggen, bedankt matt, we kennen elkaar nog wel, weet je nog?![]()
Dit gekke wijf haat alles wat een pik heeft, en ach als ze daar het predicaat pedo op kan plakken, al dan of niet terecht, dan is die dorre tak weer blij![]()
Ze moesten die gestoorde heks in een leren zak naaien en dan zo de plomp in,,,,,,,,zinkt ze dan zien we de andere kant uit, mocht ze blijven drijven, dan afdrogen, kan ze gelijk de brandstapel op!![]()
pedo's moet ik niks van hebben, maar van deze heks nog minder!
Er zullen vast nog wel meer mensen die vals beschuldigd zijn een procedure willen starten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:17 schreef Jarno het volgende:
Dit opent wel wat deuren voor een paar GeenStijl procesjes zeg... die zijn er over het algemeen ook niet vies van om iemand aan de schandpaal te nagelen.
Maar goed, goede zaak uiteraard. Die van Hertum is ENG.
Ik 'weiger' niks. Geef anders een link naar zo'n bash-martijn topic zodat we zeker over hetzelfde praten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:56 schreef BOKA het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die weigert om inhoudelijk te reageren.
[..]
quote:Valt me mee hoe lang iedereen hier nog serieus op jou is ingegaan.
nee jij zei Matt hoor...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:09 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Tja, zei ik toch?
Ik heb vroeger nog een tijdje voor zeikerdje "gewerkt"
ok vett ! thnx!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:13 schreef slaaf_fikkie het volgende:
en als je wilt weten hoe dat allemaal in elkaar zit met matt en hauser en de "rest"
Hier vind je alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |