abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68810735
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:55 schreef Py het volgende:
Nou in dit topic blijkt dat men meer sympathie heeft met de pedofielen (die doen toch niets verkeerd?) dan met degenen die daar wat aan willen doen.
Quote even waaruit blijkt dat mensen hier sympathieen hebben met pedo's.
pi_68810738
quote:

[..]

Nou in dit topic blijkt dat men meer sympathie heeft met de pedofielen (die doen toch niets verkeerd?) dan met degenen die daar wat aan willen doen.
Ik krijg de indruk dat jij andere posts leest dan ik, en dat jouw topic over een ander onderwerp gaat dan de mijne.

De mijne gaat niet zozeer over pedo's en het al dan niet afkeuren van pedofilie.

Dit topic gaat over een vrouw die eindelijk eens goed terug gefloten wordt nadat ze voor de zoveelste keer een onschuldig persoon én zijn omgeving de vernieling in heeft geholpen of althans een goede poging daartoe heeft gewaagd.
een vrouw met een behoorlijke stoornis die nodig behandeld moet worden, al was het maar voor haar eigen geluk. Ik hoop dat ze op een dag de dingen weer wat meer helder ziet.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:02:46 #128
262 Re
Kiss & Swallow
pi_68810748
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:46 schreef Re het volgende:... of ben je er net zo een als Gia die vind dat als je niet voor van Hertum bent je eigenlijk gewoon een pedofiel bent?
quote:

[..]

nuff said
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_68810775
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:02 schreef Re het volgende:

[..]

[..]

nuff said
Dat zeg ik, die gasten zijn doodeng. Wijs drie keer naar iemand terwijl je hard PEDO PEDO roept en ze gooien het wetboek van strafrecht zo het riool in. Er zijn wat regimes op aarde die daar aardig jaloers van zouden kunnen worden.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_68810808
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:57 schreef Jarno het volgende:
Schokkend. En wel om twee redenen: je naieve, blinde vertrouwen in iemand als van Hertum en ten tweede je welwillendheid de hele rechtstaat te ontmantelen vanwege wat vage vermoedens van iemand die 'toch echt niet zomaar iets doet'.

Ik begin me af te vragen wie gevaarlijker zijn op de lange termijn, de van Hertum fans of de pedo's.
Lieve Jarno jij weet topics altijd heerlijk te vergallen... maar als je goed hebt gelezen ben ik het ook niet eens met de manier waarop Yvonne de gegevens op het internet zet. Maar ook ben ik het niet eens met onze rechtstaat die het maar toestaat dat pedo's gewoon heerlijk hun ding kunnen doen. Ik zou er veel meer tevredenheid uit halen als Yvonne deze gegevens gewoon kon overdragen aan de pliesie en die er dan ook daadwerkelijk iets mee deden..

Maar goed, blijf jij maar heerlijk je bekrompen gedachten houden, maar trust me, als een pedo aan jou kind zou zitten zou je wel anders denken!
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:01 schreef Jarno het volgende:
Doe dan niet alsof je dit wél weet. Je eerdere reactie slaat nu echt helemaal nergens meer op.
Ach Jarno toch..... (meer kan ik er niet van maken)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_68810892
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:04 schreef Chandler het volgende:

maar als je goed hebt gelezen ben ik het ook niet eens met de manier waarop Yvonne de gegevens op het internet zet.
Dat weet je dan anders donders goed te verbergen. En dat flauwe 'wacht maar af tot...!' spelletje kun je wmb ook wel achterwege laten.

Trouwens, Terroristenlijst VS heeft hoog foutpercentage. is wel een aardig voorbeeld van hoe dit soort dingen uit de klauw kunnen lopen. Gaan we nog veel meer van zien, dankzij types als van Hertum.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_68810933
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:07 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dat weet je dan anders donders goed te verbergen. En dat flauwe 'wacht maar af tot...!' spelletje kun je wmb ook wel achterwege laten.
Vandaar dat ik mijn post even heb veranderd en het anders verwoord heb
quote:
Trouwens, Terroristenlijst VS heeft hoog foutpercentage. is wel een aardig voorbeeld van hoe dit soort dingen uit de klauw kunnen lopen. Gaan we nog veel meer van zien, dankzij types als van Hertum.
Tuurlijk, heerlijk alles over een lijn scheren... ach jarno toch...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_68810985
al he vonne nieuws valt hier te volgen,

http://www.devriendenvanmatt.com/
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx" - Or are you just Bluffin with your Muffin ?
pi_68811022
quote:

Ach Jarno toch..... (meer kan ik er niet van maken)
Ik snap dat het lastig word als iemand je op je fouten wijst, maar na een tirade als:
quote:
weet je wel hoeveel pedo's het groepje van Yvonne heeft achterhaald? met chatlogs en zelfs chat video's/foto's.... weet je ook hoeveel daarvan ooit eens een bezoekje hebben gehad van de politie? en weet je ook hoeveel viezerikken er nog op het internet rond lopen die het zelfde doen als de pedo's die ze wel heeft achterhaald? waarschijnlijk zijn al je antwoorden nee.
zou je op zijn minst verwachten dat JIJ dit wel zou weten. Beetje een fail, dus.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:11:05 #135
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_68811049
quote:

[..]

Geweldige conclusie

Ik zelf vind trouwens dat we de vingers moeten afhakken van mensen die stelen, dit ongeacht de leeftijd. Ik neem aan dat je het met mij eens bent? Of heb je meer sympathie voor dieven? (die doen toch niks verkeerd?).
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:57 schreef Py het volgende:

[..]

Neu, dus laat maar lekker gaan. Over een paar jaar niet raar opkijken dan hoor, tis allemaal legaal, en wat legaal is daar moet je niet over zeuren

Py: "Over een site als martijn hoor je niemand?"
Hephaistos: "lees de topics over die site er maar eens op na, daar worden die pedo's ook voor alles en nogwat uitgemaakt"
Py: "Nee laat maar zitten, het is legaal dus daar moet je niet over zeuren"

Eerst zit je te klagen dat je nooit iemand hoort over een site als martijn en wanneer iemand jou er op wijst dat dit wel degelijk gebeurt ben je van mening dat we er niet over moeten zeuren omdat het toch legaal is?
Krekker is de bom!
  Boks-Chick vrijdag 8 mei 2009 @ 15:11:43 #136
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_68811071
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:08 schreef Chandler het volgende:

Tuurlijk, heerlijk alles over een lijn scheren... ach jarno toch...
Daar begin jij toch mee
lolwut
pi_68811072
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:59 schreef Chandler het volgende:
Jammer dat je totale onzin praat, want er moet aanleiding zijn geweest om zijn gegevens op het internet te publiceren! Je kunt natuurlijk altijd contact opnemen met Yvonne hé om het zelf te vragen... goed zoeken en je vind genoeg gegevens van haar (owh dat mag natuurlijk ook niet, publiceren van haar gegevens)
Zoals ik het begrijp doet ze zich voor als een minderjarige en publiceert ze gegevens van mensen wanneer zij denkt dat er sprake is van 'seksueel getinte opmerkingen', waar in dit geval bovendien de rechtbank anders over oordeelde. Dan praat je echter nog steeds met Yvonne van Hertum en niet met een jong kind. De richtlijnen m.b.t. het publiceren van persoonsgegevens op internet zijn volgens mij dat dit mag, maar dat wanneer de betreffende persoon bezwaar maakt, deze gegevens verwijderd dienen te worden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:14:35 #138
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_68811164
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 @ 15:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ongetwijfeld dat die van Hertum niet spoort, maar nu ben ik toch verdomd benieuwd naar de inhoud van die chatsessie. Ik denk namelijk dat dit wel degelijk iets is waar de 'beste man' op moet worden aangekeken, maar dat het weer een gat in de Nederlandse wet is; zo van 'hij heeft toch nog niets daadwerkelijk.....'. Zoals bekend moet je in Nederland eerst minimaal 4 kinderen bruut verkrachten willen ze er aan denken je een keer aan het schoffelen te zetten
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_68811168
quote:

Maar goed, blijf jij maar heerlijk je bekrompen gedachten houden, maar trust me, als een pedo aan jou kind zou zitten zou je wel anders denken!
Dit is trouwens een van dé redenen dat we hier vervolging en strafvoltrekking niet door direct betrokkenen laten doen in dit land. Maar dat zul je ook wel raar vinden denk ik.
pi_68811236
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:11 schreef Monolith het volgende:
Zoals ik het begrijp doet ze zich voor als een minderjarige en publiceert ze gegevens van mensen wanneer zij denkt dat er sprake is van 'seksueel getinte opmerkingen', waar in dit geval bovendien de rechtbank anders over oordeelde. Dan praat je echter nog steeds met Yvonne van Hertum en niet met een jong kind. De richtlijnen m.b.t. het publiceren van persoonsgegevens op internet zijn volgens mij dat dit mag, maar dat wanneer de betreffende persoon bezwaar maakt, deze gegevens verwijderd dienen te worden.
Ze (of haar bekenden) doen zich idd voor als een minderjarige..

'seksueel getinte opmerkingen' kun je zien als seksueel gerichte opmerkingen (dus vragen naar, aanbieden, foto's, filmpjes).

Het publiceren mag volgens mij helemaal niet maar goed, dan nog had ze meer gehad aan een overheids instantie die wel wat met de gegevens wilde doen... en die willen er blijkbaar niets mee.

Dus als ik (stom voorbeeld ik weet het) mijzelf als pedo zie en online aan kindertjes wil komen is dat in de praktijk mogelijk zonder daarvoor klappen te krijgen of gepakt te kunnen/mogen worden. Want is er een instantie van de pliesie bezig met het opsporen van deze viererikken? volgens mij niet, maar ik kan het mis hebben hoor, zij ze er wel, dan zijn ze extreem onderbezet en moeten ze daar maar eens wat aan gaan doen.

Voor nu rest ik mijn case (en ga weer aan't werk)
Like trump...
pi_68811314
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:16 schreef Chandler het volgende:

Want is er een instantie van de pliesie bezig met het opsporen van deze viererikken?
My god. Als je ergens over mee wilt praten, probeer dan iets meer dan je onderbuik te gebruiken. Wel eens van de zedenpolitie gehoord? Tip: Google.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 mei 2009 @ 15:19:25 #142
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68811323
Als een pedofiel aan mijn kind zit maak ik 'm af. Zo... het mag duidelijk zijn dat ik niet van pedofielen hou.

Maar godzijdank wordt dit mens de mond gesnoerd. Op basis van aannames mensen publiekelijk aan de schandpaal nagelen is natuurlijk levensgevaarlijk.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:27:34 #143
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_68811588
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Als een pedofiel aan mijn kind zit maak ik 'm af.
Dat zou ook mijn eerste emotie zijn.

Wanneer een ouder dit echter werkelijk doet, vraag ik me af of het niet eerder een egoistische daad geweest is, dan dat de ouder het kind wil helpen.

Ik kan me zelfs voorstellen dat dit een v/d redenen is dat slachtoffers van pedofilie het misbruik niet bij de ouders bekend willen maken: angst dat een v/d ouders (de vader waarschijnlijk) 'gekke' dingen gaat doen.

Gevolg:
- Trauma's door misbruik
- Vader 'kwijt' doordat hij in de gevangenis belandt.
Krekker is de bom!
pi_68811603
quote:

[..]

Ze (of haar bekenden) doen zich idd voor als een minderjarige..
Nou dan praat je dus niet met een minderjarige en is dus geen noodzakelijke voorwaarde zoals jij of iemand anders eerder stelde.
quote:
'seksueel getinte opmerkingen' kun je zien als seksueel gerichte opmerkingen (dus vragen naar, aanbieden, foto's, filmpjes).
Simpelweg vragen naar of aanbieden van een foto of filmpje lijkt mij nou niet bepaald seksueel getint.
quote:
Het publiceren mag volgens mij helemaal niet maar goed, dan nog had ze meer gehad aan een overheids instantie die wel wat met de gegevens wilde doen... en die willen er blijkbaar niets mee.
Nee, ze kunnen er juridisch gezien ook geen ruk mee. Ten eerste is uitlokking in Nederland simpelweg niet toegestaan. Daarnaast blijkt ook nog eens zoals de uitspraak in deze rechtzaak al aangeeft dat er simpelweg geen sprake is van de zaken waarvan hypothetisch gezien sprake zou zijn.
quote:
Dus als ik (stom voorbeeld ik weet het) mijzelf als pedo zie en online aan kindertjes wil komen is dat in de praktijk mogelijk zonder daarvoor klappen te krijgen of gepakt te kunnen/mogen worden. Want is er een instantie van de pliesie bezig met het opsporen van deze viererikken? volgens mij niet, maar ik kan het mis hebben hoor, zij ze er wel, dan zijn ze extreem onderbezet en moeten ze daar maar eens wat aan gaan doen.
Ik kan ook op marktplaats nieuwe fietsen als 'gestolen fietsen' aanbieden en een heel zooitje potentiële helers aan de politie doorgeven, maar daar doen ze ook vrij weinig mee.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:28:29 #145
188345 Py
op zich
pi_68811627
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:02 schreef Re het volgende:

[..]

[..]

nuff said
Ik maak een onderscheid in wat ze probeert te doen en de manier waarop ze dat doet.

Hier vinden veel mensen dat de pedoclub martijn niets verkeerds doet, terwijl mw. van H. een gevaar voor de samenleving is. En als ik dat wat nuanceer en aangeef dat ik achter haar doel sta, alhoewel ik ook aangeef dat ze terecht een tik op haar vingers krijgt, dan ben ik de onnozelaar die alleen maar zwart-wit kan denken.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 mei 2009 @ 15:29:36 #146
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68811666
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:27 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Wanneer een ouder dit echter werkelijk doet, vraag ik me af of het niet eerder een egoistische daad geweest is, dan dat de ouder het kind wil helpen.

Ik kan me zelfs voorstellen dat dit een v/d redenen is dat slachtoffers van pedofilie het misbruik niet bij de ouders bekend willen maken: angst dat een v/d ouders (de vader waarschijnlijk) 'gekke' dingen gaat doen.

Gevolg:
- Trauma's door misbruik
Tja die discussie heb ik al vele malen gevoerd. Wat ga je anders roepen als je kind je later vraagt waarom je niets gedaan hebt? Dat is niet traumatisch? Als 'vader niet in gezin' zo'n enorm trauma is mogen we wel met bloedspoed scheidingen gaan verbieden.

En ik kan me niet voorstellen dat het gemiddelde pedofilie slachtoffer het niet vertelt omdat papa dan boos wordt op de pedofiel. Maar omdat die kinderen vaak heel nadrukkelijk wordt verteld dat de dader papa of slachtoffer wat aandoet als het kind het vertelt.

Anyway, redelijk offtopic.
pi_68811716
quote:
Is het ooit in jouw simpele hoofdje opgekomen dat ze er niets mee kunnen, omdat dat mens niks nuttigs aanlevert??

Ze heeft geen pedo's gepakt. Ze heeft alleen mensen beschuldigd. Daarvan weten we dat ze een (groot)deel onterecht heeft beschuldigd. Dat zijn de feiten.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:32:51 #148
188345 Py
op zich
pi_68811772
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:02 schreef Exoteria het volgende:

[..]

Ik krijg de indruk dat jij andere posts leest dan ik, en dat jouw topic over een ander onderwerp gaat dan de mijne.

De mijne gaat niet zozeer over pedo's en het al dan niet afkeuren van pedofilie.

Dit topic gaat over een vrouw die eindelijk eens goed terug gefloten wordt nadat ze voor de zoveelste keer een onschuldig persoon én zijn omgeving de vernieling in heeft geholpen of althans een goede poging daartoe heeft gewaagd.
een vrouw met een behoorlijke stoornis die nodig behandeld moet worden, al was het maar voor haar eigen geluk. Ik hoop dat ze op een dag de dingen weer wat meer helder ziet.
Onschuldig is ook: net te weinig bewijs om te veroordelen, dus vrijspraak.
pi_68811792
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:27 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Gevolg:
- Trauma's door misbruik
Ik denk dat je hier een stuk overslaat...
puur natuurlijk ouder instinct.

Het is niet egoïstisch en toch is het inderdaad extra verdrietig voor het kind.
De puls is dus puur natuur... iemand komt ana je kroost, je nazaat... dat moet je beschermen, oerdriften komen naar boven.. jóuw gezin, jóuiw territorium.... , maar dan behoort het verstand de handel over te nemen.
En vanuit verstand zie je dan dat je kind er niet bij gebaat is en alleen maar meer te verwerken heeft met minder steun in de directe omgeving, als pa of ma in de gevangenis zit.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_68811805
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:28 schreef Py het volgende:
Ik maak een onderscheid in wat ze probeert te doen en de manier waarop ze dat doet.

Hier vinden veel mensen dat de pedoclub martijn niets verkeerds doet, terwijl mw. van H. een gevaar voor de samenleving is. En als ik dat wat nuanceer en aangeef dat ik achter haar doel sta, alhoewel ik ook aangeef dat ze terecht een tik op haar vingers krijgt, dan ben ik de onnozelaar die alleen maar zwart-wit kan denken.
Van H. heeft acties ondernomen. Martijn heeft ideeen. Snap je het verschil tussen 'handelen' en 'ideeen'???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')