abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:22:07 #226
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_68817671
Meer dan terecht
jammer dat het niet langer is, hopelijk volgen er nog meer aanklachten
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:22:42 #227
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_68817682
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:19 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Jeroen ottens en zijn broer marcel bedoel je, matt hoort daar ook bij

die site had tot doel naming and shaming

ottens had trouwens ooit een filmpje op die site gezet van een 14 jarig meisje dat sex had met vriendje dat kwam op youtube, en hij belde de ouders even op. echt 'aardig' van hem

tiss geen wonder dat ze bedreigd werden, en ook wel terrecht

de reden dat die site niet meer bestaat?

Ze verplaatsten de database naar zatte vrienden, kregen ruzie en dus database kwijt

Een hoop mensen hebben de vlag uitgehangen
nee ik weet t weer dat was dat meisje met die augurk in der kut! toen ging hij ff der ouders bellen die op vakantie waren!! van heb je die foto's van je dochter gezien.. toen kwam er een telefoon gesprek met der zus online dat was idd een minderjarig meisje

maar die ottens was toch juist tegen die mart hauser??? of was dat een hoax???

en
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:24:05 #228
249386 slaaf_fikkie
lang leve de lol
pi_68817728
Overigens, zit dat met ottens en de hulk en matt heel anders dan dat de mensen weten

ook daar heb ik wel meer info over

Die site stop de kindersex werd in werkelijkheid oa door de heren gebruikt om anderen het leven zuur te maken en als pedo te bestempelen, terwijl dat niet zo was, zo maakten ze heel wat arme ongelukkigen kapot

Wat hauser betreft de helft van wat je over hem leest is niet waar, hebben anderen die zich voor hem uitgeven gedaan !
Hij die wel hoort, maar niets begrijpt is zo goed als doof!
Ik doe mee aan FOK! Idols, stem op mij!!
Voor meer info zie je bij fikkies avonturen
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:25:25 #229
249386 slaaf_fikkie
lang leve de lol
pi_68817761
een hoax dus

Het enigste wat zeikerdje deed was mensen treiteren, hij belde toen idd met de zuster van dat meisje
Hij die wel hoort, maar niets begrijpt is zo goed als doof!
Ik doe mee aan FOK! Idols, stem op mij!!
Voor meer info zie je bij fikkies avonturen
pi_68817822
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:48 schreef Py het volgende:
En nog niet doorhebben hoe we afglijden.
Als een site zoals die van Martijn verboden wordt ja. Want er zijn wel meer dingen in de samenleving die moreel verwerpelijk worden bevonden door veel mensen. Maar gelukkig niet door iedereen en leven we in een vrij land.

Bovendien schiet je er niets mee op. Wees blij dat die gasten een platform hebben en het daardoor niet ondergrond hoeven te doen. Die gevoelens neem je toch niet weg.
pi_68817982
Geweldig. Vond ze schoffelen (samen met de veroordeelde pedo's) al een zware straf, nu mag ze daadwerkelijk zitten. Eindelijk gerechtigheid en is er iemand geweest die zijn mond niet hield in de hoop dat het wel over zou waaien.
Voor wat leesvoer op een rijtje, Onder aan beginnen
pi_68817994
quote:
Nee de publieke opinie zegt dat mw. van H. een gevaar voor de samenleving is en veroordeeld moet worden, en dat een site als martijn niets verkeerds doet.
@Py:
De grote denkfout die je hier steeds maakt is het onterecht koppelen van de zaak Van Hertum aan de website van Martijn. Deze rechtszaak ging alleen over Van Hertum en haar gedrag. Niet over Martijn. Dus is het vrij logisch dat mensen hier hun mening geven over Van Hertum en niet over Martijn. Makkelijk toch?
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:34:45 #233
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_68818042
Van Hertum is een mediageile vrouw die er alles aan doet om in de media te komen en te blijven.
De rest is bijzaak voor haar.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_68818109
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:34 schreef Poezewoes het volgende:
Van Hertum is een mediageile vrouw die er alles aan doet om in de media te komen en te blijven.
De rest is bijzaak voor haar.
Nou, dan heeft ze bij deze weer wat aandacht.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:53:30 #235
188345 Py
op zich
pi_68818633
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:33 schreef Neuralnet het volgende:

[..]

@Py:
De grote denkfout die je hier steeds maakt is het onterecht koppelen van de zaak Van Hertum aan de website van Martijn. Deze rechtszaak ging alleen over Van Hertum en haar gedrag. Niet over Martijn. Dus is het vrij logisch dat mensen hier hun mening geven over Van Hertum en niet over Martijn. Makkelijk toch?
Toch snap ik de hetze niet. Ik lees op alle gegeven bronnen maar over 1 half-onterecht geval: het was een 18+site, maar ze gaf aan dat ze 13 was. En dan kan zij wel zeggen dat ze wil, dan moet jij gewoon zeggen 'eh, sorry bedankt, ik chat ff verder'.
En naast dat ene geval lees ik alleen maar opgeklopte hetze
En niemand heeft het over alle andere gevallen, die ze met haar hele team wel heeft weten te tackelen, en die met het schaamrood op de kaken hebben getekend.

Maar toch moet ze met een zak om de plomp in
pi_68818750
pi_68818764
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:44 schreef Jumparound het volgende:
Ga dat eens doen dan
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:53 schreef Py het volgende:
Nogal wiedes, als jij slechts selectief leest.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:58:04 #238
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_68818785
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:17 schreef Jarno het volgende:
Dit opent wel wat deuren voor een paar GeenStijl procesjes zeg... die zijn er over het algemeen ook niet vies van om iemand aan de schandpaal te nagelen.

Maar goed, goede zaak uiteraard. Die van Hertum is ENG.
Prima, hoe meer hoe beter
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_68818788
quote:

[..]

Toch snap ik de hetze niet. Ik lees op alle gegeven bronnen maar over 1 half-onterecht geval: het was een 18+site, maar ze gaf aan dat ze 13 was. En dan kan zij wel zeggen dat ze wil, dan moet jij gewoon zeggen 'eh, sorry bedankt, ik chat ff verder'.
En niemand heeft het over alle andere gevallen, die ze met haar hele team wel heeft weten te tackelen, en die met het schaamrood op de kaken hebben getekend.

Ze nagelt iemand aan de schandpaal die onschuldig is. Dat is absoluut not done imo.
Sowieso speelt ze eigen rechter, en dat kan niet.
pi_68818921
quote:

[..]

je leest echt niet he...
dit is niet haar eerste onbezonnen uithaal.

en nu ben ik klaar met jou, want iemand die zich níet informeert en weigert te lezen wat hem op een dienblaadje wordt aangeboden is geen discussiepartner maar een trol.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:01:57 #241
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_68818922
Die 18+site was een betaalsite.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:04:57 #242
188345 Py
op zich
pi_68819025
Nounou, poepoe, één (half) onterecht gevalletje. Waar gehakt wordt vallen spaanders zeg ik.

Wie er meer weet mag ze nu noemen.
pi_68819088
Lol het is een groot complot van de justitie
http://www.klokkenluidero(...)pedos-in-vizier.html
pi_68819091
quote:

[..]

Nou, dat is niet helemaal waar. Ze heeft wel meer rectificaties mogen plaatsen. Maar dan is de schade al geleden. Nu was er een die het er gewoon niet bij liet zitten. Ondanks dat deze man jaren is geconfronteerd met dit gedoe, zijn gezin en bedrijf er zwaar onder leden had hij het lef om door te gaan. Tot de uitspraak in 2007 en Yvonne van H. nog geen genoeg had.
De log van de chat op de weblog van FOK! is een weergave die Yvonne van H. zelf heeft geplaatst. Vervolgens belt ze de man op en die is zich van geen kwaad bewust. Hij ontkent de chat niet, maar hij ontkent wel meteen dat het om een 13 jarige zou gaan.
Iets wat feitelijk ook nog eens klopt.

Iets heel anders is haar geheel verzonnen verhaal "Tranen op 4 mei" een boek wat totaal verzonnen en deels gekopieerd is.
quote:
De Barendrechtse Yvonne de Bruin (49) was 7 jaar toen haar vader haar oud genoeg achtte om te weten wat er in de oorlog allemaal gebeurd was. In talloze, gedetailleerde vertellingen kreeg ze te horen wat er met haar opa, oma, neefjes en nichtjes was gebeurd. 'Vergast door die rotmoffen', kreeg ze dan te horen. Ze hield er een oorlogstrauma aan over, terwijl ze negen jaar na het einde van de Tweede Wereldoorlog werd geboren.
Nee, als je zo ziek bent om zoiets te verzinnen dan kan je niet echt serieus genomen als pedojaagster. Je bent dan eerder een grove leugenaar ten koste van anderen.

Met de laatste zin die je schrijft ben ik het dan weer wel eens.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:08:09 #245
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_68819131
Eigen rechter spelen keur ik af, vandaar dat ik het ook eens ben met deze veroordeling. Het is nogal wat om iemand van pedofilie te beschuldigen, dat doet justitie (terecht) ook niet zomaar.
Hallon!
pi_68819219
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:04 schreef Py het volgende:
Nounou, poepoe, één (half) onterecht gevalletje. Waar gehakt wordt vallen spaanders zeg ik.

Misschien zijn er nog wel meer van deze onterechte gevalletjes. Erg veel of goede research doet ze niet, begrijp ik zo links en rechts.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_68819241
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:04 schreef Py het volgende:

Nounou, poepoe, één (heel) terecht veroordelinkje voor YvH. Wie met pek omgaat, wordt er mee besmet. Zeg ik.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:13:54 #248
188345 Py
op zich
pi_68819325
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:07 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Nou, dat is niet helemaal waar. Ze heeft wel meer rectificaties mogen plaatsen. Maar dan is de schade al geleden. Nu was er een die het er gewoon niet bij liet zitten. Ondanks dat deze man jaren is geconfronteerd met dit gedoe, zijn gezin en bedrijf er zwaar onder leden had hij het lef om door te gaan. Tot de uitspraak in 2007 en Yvonne van H. nog geen genoeg had.
De log van de chat op de weblog van FOK! is een weergave die Yvonne van H. zelf heeft geplaatst. Vervolgens belt ze de man op en die is zich van geen kwaad bewust. Hij ontkent de chat niet, maar hij ontkent wel meteen dat het om een 13 jarige zou gaan.
Iets wat feitelijk ook nog eens klopt.

Iets heel anders is haar geheel verzonnen verhaal "Tranen op 4 mei" een boek wat totaal verzonnen en deels gekopieerd is.
[..]

Nee, als je zo ziek bent om zoiets te verzinnen dan kan je niet echt serieus genomen als pedojaagster. Je bent dan eerder een grove leugenaar ten koste van anderen.

Met de laatste zin die je schrijft ben ik het dan weer wel eens.
Dat bedoel ik. Eén concreet benoemd geval (en nog een twijfelgeval ook) en voor de rest alleen maar zwartmakerij.
pi_68819472
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:13 schreef Py het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Eén concreet benoemd geval (en nog een twijfelgeval ook) en voor de rest alleen maar zwartmakerij.
Huh?
pi_68819473
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:07 schreef Dirkh het volgende:
Ze heeft wel meer rectificaties mogen plaatsen.
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:13 schreef Py het volgende:
Als jij het betoog van DirkH onderschrijft, wat snap jij dan niet aan de woorden "wel meer (rectificaties)"?
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')