nee ik weet t weer dat was dat meisje met die augurk in der kut! toen ging hij ff der ouders bellen die op vakantie waren!! van heb je die foto's van je dochter gezien.. toen kwam er een telefoon gesprek met der zus onlinequote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:19 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Jeroen ottens en zijn broer marcel bedoel je, matt hoort daar ook bij
die site had tot doel naming and shaming
ottens had trouwens ooit een filmpje op die site gezet van een 14 jarig meisje dat sex had met vriendje dat kwam op youtube, en hij belde de ouders even op. echt 'aardig' van hem
tiss geen wonder dat ze bedreigd werden, en ook wel terrecht
de reden dat die site niet meer bestaat?
Ze verplaatsten de database naar zatte vrienden, kregen ruzie en dus database kwijt
Een hoop mensen hebben de vlag uitgehangen
Als een site zoals die van Martijn verboden wordt ja. Want er zijn wel meer dingen in de samenleving die moreel verwerpelijk worden bevonden door veel mensen. Maar gelukkig niet door iedereen en leven we in een vrij land.quote:
@Py:quote:Nee de publieke opinie zegt dat mw. van H. een gevaar voor de samenleving is en veroordeeld moet worden, en dat een site als martijn niets verkeerds doet.
Nou, dan heeft ze bij deze weer wat aandacht.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:34 schreef Poezewoes het volgende:
Van Hertum is een mediageile vrouw die er alles aan doet om in de media te komen en te blijven.
De rest is bijzaak voor haar.
Toch snap ik de hetze niet. Ik lees op alle gegeven bronnen maar over 1 half-onterecht geval: het was een 18+site, maar ze gaf aan dat ze 13 was. En dan kan zij wel zeggen dat ze wil, dan moet jij gewoon zeggen 'eh, sorry bedankt, ik chat ff verder'.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:33 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
@Py:
De grote denkfout die je hier steeds maakt is het onterecht koppelen van de zaak Van Hertum aan de website van Martijn. Deze rechtszaak ging alleen over Van Hertum en haar gedrag. Niet over Martijn. Dus is het vrij logisch dat mensen hier hun mening geven over Van Hertum en niet over Martijn. Makkelijk toch?
quote:
Nogal wiedes, als jij slechts selectief leest.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:53 schreef Py het volgende:
En naast dat ene geval lees ik alleen maar opgeklopte hetze![]()
Prima, hoe meer hoe beterquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:17 schreef Jarno het volgende:
Dit opent wel wat deuren voor een paar GeenStijl procesjes zeg... die zijn er over het algemeen ook niet vies van om iemand aan de schandpaal te nagelen.
Maar goed, goede zaak uiteraard. Die van Hertum is ENG.
Ze nagelt iemand aan de schandpaal die onschuldig is. Dat is absoluut not done imo.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:53 schreef Py het volgende:
[..]
Toch snap ik de hetze niet. Ik lees op alle gegeven bronnen maar over 1 half-onterecht geval: het was een 18+site, maar ze gaf aan dat ze 13 was. En dan kan zij wel zeggen dat ze wil, dan moet jij gewoon zeggen 'eh, sorry bedankt, ik chat ff verder'.
En niemand heeft het over alle andere gevallen, die ze met haar hele team wel heeft weten te tackelen, en die met het schaamrood op de kaken hebben getekend.
Maar toch moet ze met een zak om de plomp in
je leest echt niet he...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:53 schreef Py het volgende:
[..]
Toch snap ik de hetze niet. Ik lees op alle gegeven bronnen maar over 1 half-onterecht geval: het was een 18+site, maar ze gaf aan dat ze 13 was. En dan kan zij wel zeggen dat ze wil, dan moet jij gewoon zeggen 'eh, sorry bedankt, ik chat ff verder'.
En niemand heeft het over alle andere gevallen, die ze met haar hele team wel heeft weten te tackelen, en die met het schaamrood op de kaken hebben getekend.
Nou, dat is niet helemaal waar. Ze heeft wel meer rectificaties mogen plaatsen. Maar dan is de schade al geleden. Nu was er een die het er gewoon niet bij liet zitten. Ondanks dat deze man jaren is geconfronteerd met dit gedoe, zijn gezin en bedrijf er zwaar onder leden had hij het lef om door te gaan. Tot de uitspraak in 2007 en Yvonne van H. nog geen genoeg had.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:53 schreef Py het volgende:
[..]
Nee, als je zo ziek bent om zoiets te verzinnen dan kan je niet echt serieus genomen als pedojaagster. Je bent dan eerder een grove leugenaar ten koste van anderen.quote:De Barendrechtse Yvonne de Bruin (49) was 7 jaar toen haar vader haar oud genoeg achtte om te weten wat er in de oorlog allemaal gebeurd was. In talloze, gedetailleerde vertellingen kreeg ze te horen wat er met haar opa, oma, neefjes en nichtjes was gebeurd. 'Vergast door die rotmoffen', kreeg ze dan te horen. Ze hield er een oorlogstrauma aan over, terwijl ze negen jaar na het einde van de Tweede Wereldoorlog werd geboren.
Misschien zijn er nog wel meer van deze onterechte gevalletjes. Erg veel of goede research doet ze niet, begrijp ik zo links en rechts.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:04 schreef Py het volgende:
Nounou, poepoe, één (half) onterecht gevalletje. Waar gehakt wordt vallen spaanders zeg ik.
Wie er meer weet mag ze nu noemen.
Nounou, poepoe, één (heel) terecht veroordelinkje voor YvH. Wie met pek omgaat, wordt er mee besmet. Zeg ik.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:04 schreef Py het volgende:
Nounou, poepoe, één (half) onterecht gevalletje. Waar gehakt wordt vallen spaanders zeg ik.
Wie er meer weet mag ze nu noemen.
Dat bedoel ik. Eén concreet benoemd geval (en nog een twijfelgeval ook) en voor de rest alleen maar zwartmakerij.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, dat is niet helemaal waar. Ze heeft wel meer rectificaties mogen plaatsen. Maar dan is de schade al geleden. Nu was er een die het er gewoon niet bij liet zitten. Ondanks dat deze man jaren is geconfronteerd met dit gedoe, zijn gezin en bedrijf er zwaar onder leden had hij het lef om door te gaan. Tot de uitspraak in 2007 en Yvonne van H. nog geen genoeg had.
De log van de chat op de weblog van FOK! is een weergave die Yvonne van H. zelf heeft geplaatst. Vervolgens belt ze de man op en die is zich van geen kwaad bewust. Hij ontkent de chat niet, maar hij ontkent wel meteen dat het om een 13 jarige zou gaan.
Iets wat feitelijk ook nog eens klopt.
Iets heel anders is haar geheel verzonnen verhaal "Tranen op 4 mei" een boek wat totaal verzonnen en deels gekopieerd is.
[..]
Nee, als je zo ziek bent om zoiets te verzinnen dan kan je niet echt serieus genomen als pedojaagster. Je bent dan eerder een grove leugenaar ten koste van anderen.
Met de laatste zin die je schrijft ben ik het dan weer wel eens.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:13 schreef Py het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Eén concreet benoemd geval (en nog een twijfelgeval ook) en voor de rest alleen maar zwartmakerij.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:07 schreef Dirkh het volgende:
Ze heeft wel meer rectificaties mogen plaatsen.
Als jij het betoog van DirkH onderschrijft, wat snap jij dan niet aan de woorden "wel meer (rectificaties)"?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:13 schreef Py het volgende:
Dat bedoel ik. Eén concreet benoemd geval (en nog een twijfelgeval ook) en voor de rest alleen maar zwartmakerij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |