Wat zit je nou te zeiken? Het gaat toch om de inhoud? Dit topic heet van origine al DX, dus laat het lekker zo.quote:
Als ie niet binnenkomt moet je je brievenbus eruit slopen en aan haar geven "hier valt binnenkort een cadeautje voor jou doorheen". Moet je dan wel weer mee naar huis nemen anders is meneer TNT je kwijt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:57 schreef Hardrebel het volgende:
Ik hoop dat mn dameshorloge nu echt binnen is. Vanavond is de verjaardag al
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21748
Beetje jammer dat de smiley rood word want ik bedoel het niet boos.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:04 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Wat zit je nou te zeiken? Het gaat toch om de inhoud? Dit topic heet van origine al DX, dus laat het lekker zo.
Longines kan je alleen krijgen bij de betere juwelier. Prijzen zijn zo hoog dat je niet eens kijkt wat voor merk het is.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:15 schreef jpg97 het volgende:
Waar Lengine de neppert van?
"Shop & ship from Japan" Hoe vaak heb je het zelf al gebruikt vanuit een Chinese webshopquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:14 schreef sk888er het volgende:
Ik denk dat ik met de volgende link veel mensen ga helpen die producten willen bestellen vanuit China.
Met http://www.tenso.com/landing/en/default/ kun je producten bij elke willekeurige webwinkel in China bestellen en goedkoop naar Nederland versturen.
Indd EPIC FAIL!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:17 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
"Shop $ ship from Japan" Hoe vaak heb je het zelf al gebruikt vanuit een Chineze webshop
Dan was het nog ''zeiken''quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:13 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Beetje jammer dat de smiley rood word want ik bedoel het niet boos.
Is er ook zoiets voor China?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:14 schreef sk888er het volgende:
Ik denk dat ik met de volgende link veel mensen ga helpen die producten willen bestellen vanuit China.
Met http://www.tenso.com/landing/en/default/ kun je producten bij elke willekeurige webwinkel in China bestellen en goedkoop naar Nederland versturen.
Registreer je op deze website en als je een adres moet opgeven bij een webwinkel voer je het persoonlijke adres in dat je krijgt van Tenso.
Het product wordt naar Tenso's warenhuis verstuurd die het tegen een kleine vergoeding doorstuurd naar je huis adres.
Voor verdere uitleg:
Jammer dat een hoop nieuwe users die hier komen het ook niet snappen en niet eens even de moeite nemen om de OP te lezen. Zou 90% van de vragen al beantwoorden en een hoop ergernis schelen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:28 schreef Klonk het volgende:
Ik heb de TT al aangepast, als ze het zelf niet snappen dan neemt Ome Klonk ze wel aan het handje
het is en blijft FOK!, als hier een klein kliekje zit, wat alleen maar roept wat ze bestellen en krijgen, die kunnen wmb elkaar ook een mailtje sturen, en net als in het echte leven worden er soms vragen gesteld waarbij je alleen maar zucht... kunt denken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:30 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
Jammer dat een hoop nieuwe users die hier komen het ook niet snappen en niet eens even de moeite nemen om de OP te lezen. Zou 90% van de vragen al beantwoorden en een hoop ergernis schelen.
Als je altijd users aan het handje houdt en braaf antwoord geeft terwijl ze het zo zelf op kunnen zoeken leren ze het natuurlijk nooit. Als dat is wat je wil...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:34 schreef Klonk het volgende:
het is en blijft FOK!, als hier een klein kliekje zit, wat alleen maar roept wat ze bestellen en krijgen, die kunnen wmb elkaar ook een mailtje sturen, en net als in het echte leven worden er soms vragen gesteld waarbij je alleen maar zucht... kunt denken.
en net als in het echte leven, denk je zucht en blijf je vriendelijk en beantwoord dezelfde vraag nog maar eens
helemaal mee eens, maar er is een verschil tussen op weg helpen en nieuwkomelingen compleet te negeren of ze af te zeiken omdat ze domme vragen hebbenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:41 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
Als je altijd users aan het handje houdt en braaf antwoord geeft terwijl ze het zo zelf op kunnen zoeken leren ze het natuurlijk nooit. Als dat is wat je wil...
Mensen die in het echte leven mij een domme vraag stellen help ik ook op weg om het zelf op te zoeken.
Niets. Ik doe haar een lekker geurtje denk ik.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:54 schreef Maruna het volgende:
TT
maar ontopic: Wat heb jij besteld voor je moeder?
DX Oldbies FTW!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee.
De reeks is begonnen als DX topic, ik kom hier al 66 topics, dus niet zomaar de titel veranderen.
Ik hou niet van verandering.
Dat zegt ie niet omdat het niet klopt. Het model zijn echt Onitsuka Tigers.. Als in: de favoriete schoenen van Bruce Lee - later ook o.a. veelvuldig in andere kicks ass films als Kill Bill gebruikt. En inderdaad, Asics maakt ze ook, maar OT was eerder met desbetreffend model.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:00 schreef bbfakir het volgende:
Dat zijn Asics. Zeg dat dan.
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Kan wel; handig zijn als je eens alleen gaat zwemmen. Alleen, waar laat je de speler dan tijdens het zwemmen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:04 schreef rac het volgende:
bestaan er toevallig als waterproof MP3 spelers? voor in bad of zwembad Met waterproof oortjes?
Lijkt me namelijk wel heel erg fijn
Als je geen naaktloper bent met een clip aan je zwembroek.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:15 schreef neo2000 het volgende:
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Kan wel; handig zijn als je eens alleen gaat zwemmen. Alleen, waar laat je de speler dan tijdens het zwemmen?
In het echte leven mept de helft van de bevolking bij een normale vraag iemand al vol in z'n gezicht. Jouw idee gaat dus niet echt op.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is en blijft FOK!, als hier een klein kliekje zit, wat alleen maar roept wat ze bestellen en krijgen, die kunnen wmb elkaar ook een mailtje sturen, en net als in het echte leven worden er soms vragen gesteld waarbij je alleen maar zucht... kunt denken.
en net als in het echte leven, denk je zucht en blijf je vriendelijk en beantwoord dezelfde vraag nog maar eens
doe dan meteen zoiets:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:15 schreef neo2000 het volgende:
[..]
DX Oldbies FTW!Verder:
(66..)
[..]
Dat zegt ie niet omdat het niet klopt. Het model zijn echt Onitsuka Tigers.. Als in: de favoriete schoenen van Bruce Lee - later ook o.a. veelvuldig in andere kicks ass films als Kill Bill gebruikt. En inderdaad, Asics maakt ze ook, maar OT was eerder met desbetreffend model.![]()
[..]
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Kan wel; handig zijn als je eens alleen gaat zwemmen. Alleen, waar laat je de speler dan tijdens het zwemmen?
Iemand moet gewoon even een dik grote banner maken met "HELP MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" ofzo.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:41 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
Als je altijd users aan het handje houdt en braaf antwoord geeft terwijl ze het zo zelf op kunnen zoeken leren ze het natuurlijk nooit. Als dat is wat je wil...
Mensen die in het echte leven mij een domme vraag stellen help ik ook op weg om het zelf op te zoeken.
Heb op tv een keer iets gezien over dat ding (tikkie groter overigens) en daar kwamen ze tot de conclusie dat als je dat ding mee in een jacuzzi neemt en 'm eens onder water houdt dat er heel snel vocht achter het scherm gaat zitten en dat krijg je zo goed als niet weg. Water en elektronica blijft een probleempje dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
doe dan meteen zoiets:
http://www.aquasound.nl/w(...)rtable_tv/tv/tv.html
Je gooit dus zo even 10,- weg?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:09 schreef Granaatappel het volgende:
Heb de Rolax binnen vandaag, eerste klas TROEP. Kon ook niet anders voor 10 euro.
Regelrecht in de prullenbak geflikkerd.
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21726
Kan de tijd ook niet instellen, wel de datum.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:10 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Je gooit dus zo even 10,- weg?Kende altijd het buurjongetje nog blij mee maken toch?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:21 schreef Hardrebel het volgende:
B klasse is goed te doen dacht ik.. Het is geen 1 op 1 kopie maar komt er dicht bij in de buurt. Afwachten dus. A klasse is 100 dollar plus denk ik. Maarja als dat echt dezelfde kwaliteit is als een echte van een paar duizend euro. Zit er wellicht nog wat handel in. Ik verwacht echt niets van een horloge van 10 euro. Staat misschien leuk maar meer dan dat is het ook niets.
Danku schon!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:42 schreef Negentien het volgende:
[..]
Weet je/iemand toevallig ook welke iPod-look oortjes het beste zijn qua prijs/kwaliteit? Zijn die van DP iets?
Dat is aardig van je, ik hoop dat het goed voor je uitpaktquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:39 schreef Sc0Peh het volgende:
toch maar een armbandje bestellen voor mijn vriendin... soort van moederdag kadootje voor haar![]()
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21486
Mooi armband hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:39 schreef Sc0Peh het volgende:
toch maar een armbandje bestellen voor mijn vriendin... soort van moederdag kadootje voor haar![]()
Linkje?:) en hoeduur?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:01 schreef mcwops het volgende:
deze bestellen bij Jack, en dan is m'n DP-mandje vol en kan ie gaan tapen
[ afbeelding ]
Die verkoopt echt héél veel inderdaadquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:44 schreef Semmm het volgende:
Voor de voetbal fans. Dit is een hele goede verkoper hij verkoopt tenues, trainingsjacks, tassen van clubs, petjes, lampen en nog veeeeeeel meeeeeeeeeer hij heeft echt heel veel
http://shop33442144.taobao.com/
Alleen van AC milan heeft ie al meer dan 200 productenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:58 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Die verkoopt echt héél veel inderdaadEventjes kijken
---------
En belastinggeld terug, ook leuk
Dat is dan wel zonder broekje.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:00 schreef Semmm het volgende:
[..]
Alleen van AC milan heeft ie al meer dan 200 producten
En hij is lekker goedkoop sommige voetbalshirts zijn maar 45RMB
Achja wat zou t schelen? misschien 2 euro? hij biedt wel heel erg veel aan dus misschien een goeie voor Jackquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:03 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Dat is dan wel zonder broekje.
Volgens mij is hij niet de goedkoopste waar je de shirtjes kunt kopen.
Denk eraan dat aziaten vaak een stuk kleiner zijn en dus is hun M ofzo een Europese S!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:10 schreef Stinosss het volgende:
Weet iemand een supplier die voetbalshirtjes in de maat S kan leveren?
Niet altijd, soms staan er Europese maten, soms Chinese...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Denk eraan dat aziaten vaak een stuk kleiner zijn en dus is hun M ofzo een Europese S!
Ja die zoek ik eigenlijk ook, heb ze wel eens gevonden op Taobao, lengte van de S'jes zijn meestal 69 CM op taobao.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:10 schreef Stinosss het volgende:
Weet iemand een supplier die voetbalshirtjes in de maat S kan leveren?
TMI!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:39 schreef Sc0Peh het volgende:
Doe eens rustig zegquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:19 schreef Hardrebel het volgende:
5/4/2009 Q54203503 Collecting Products Now (via Registered Air Mail)
Jack what is the expected shipping date?
Stuur nou gewoon een e-mail, daar reageert hij veel sneller op.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:19 schreef Hardrebel het volgende:
Tja weet niet hoor, maar die gasten zijn echt duur! Ik snap echt niet hoe Jack zijn spullen zo goedkoop kan versturen, als ik bij taobaonow al bijna 30 euro aan verzendkosten moet betalen...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:13 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Niet altijd, soms staan er Europese maten, soms Chinese...
Vaak staat er een omrekentabelletje, moet je bijvoorbeeld omtrekken meten of lengtes
Taobaonow.com kan je er goed mee helpen denk ik
Bullshit. Gewoon geduld hebben. Allemaal gaan mail heeft totaal geen zin. Daardoor krijg je het niet sneller in handen hoor.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:24 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Stuur nou gewoon een e-mail, daar reageert hij veel sneller op.
En vragen of hij via airmail wil versturen? Doet-ie zeker niet?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:34 schreef Stinosss het volgende:
Jack verstuurd middels Airmail. Taobao supplier middels DHL.
Is het niet zo dat een winkel/bedrijf die x pakketjes per maand verstuurt gratis/erg goedkoop spullen kan versturen via airmail? Dacht dat dat de reden was waarom DX, FP, DP etc. gratis kunnen verzenden. Als een TaoBao gast dan niet genoeg shipt kost het dus alsnog knaken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:37 schreef Jorwol het volgende:
[..]
En vragen of hij via airmail wil versturen? Doet-ie zeker niet?
Jawel, doet hij wel. Ik vroeg aan hem hoe duur de verzendkosten waren voor een bepaald product, toen gaf hij me dit schema:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:37 schreef Jorwol het volgende:
[..]
En vragen of hij via airmail wil versturen? Doet-ie zeker niet?
Dat gaat over www.taobaonow.comquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:45 schreef Stinosss het volgende:
Je hebt het over TaoBaosuppliers neem ik aan? Die kunnen dus ook middels goedkope airmail versturen?
Via Airmail weet ik niet of ze dan via de goedkope airmail kunne versturen. Wat is de normale prijs dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:45 schreef Stinosss het volgende:
Je hebt het over TaoBaosuppliers neem ik aan? Die kunnen dus ook middels goedkope airmail versturen?
Je kunt natuurlijk ook gewoon even wachtenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:19 schreef Hardrebel het volgende:
quote:
Nee DX berekent de verzendkosten altijd vantevoren in de prijs, dat is het geheim van DX zei Jack mij ooit een keerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:41 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Is het niet zo dat een winkel/bedrijf die x pakketjes per maand verstuurt gratis/erg goedkoop spullen kan versturen via airmail? Dacht dat dat de reden was waarom DX, FP, DP etc. gratis kunnen verzenden. Als een TaoBao gast dan niet genoeg shipt kost het dus alsnog knaken.
Dat doet Jack toch ook?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:08 schreef Semmm het volgende:
[..]
Nee DX berekent de verzendkosten altijd vantevoren in de prijs, dat is het geheim van DX zei Jack mij ooit een keerDus shipping is helemaal niet gratis maar doen ze gewoon bij t poduct
Omg... wat een geheim... seriously... like...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:08 schreef Semmm het volgende:
[..]
Nee DX berekent de verzendkosten altijd vantevoren in de prijs, dat is het geheim van DX zei Jack mij ooit een keerDus shipping is helemaal niet gratis maar doen ze gewoon bij t poduct
wat voor schoenen waren het? en is het een beetje kwaliteit?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:35 schreef NeoDweezil het volgende:
ik weet niet wie voor mij die TnT code had nagekeken, maar bedankt voor de moeite, heb vanmiddag het pakketje mogen ontvangen...nouja pakketje mag ik het niet noemen, 2 schoenen in een bubbelenveloppe.
ze waren onderschept door de douane, maar gelukkig geen inklaring verschuldigd
nouja wou alleen ff diegene bedanken eigenlijk, omdat die china post alleen in het chinees is, en mn browser het niet ondersteunt, ivm windows cdquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:41 schreef foxbow het volgende:
[..]
wat voor schoenen waren het? en is het een beetje kwaliteit?
En die kwamen door de douane heen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:45 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
nouja wou alleen ff diegene bedanken eigenlijk, omdat die china post alleen in het chinees is, en mn browser het niet ondersteunt, ivm windows cd
maar het waren nike air max, zwart leer
kwaliteit is voor zover ik kan zien prima, maar daar kan je natuurlijk pas over oordelen na goed doorstappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik woon in Utrecht, dat is misschien handig met afhalen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Goh?! Dacht je dat jouw postbode voor niks werkt?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:08 schreef Semmm het volgende:
[..]
jep, heb er een heel mooi stempeltje op mn pakbon zitten waarop staat:quote:
Nee dat dacht ik niet, ik zeg het alleen even tegen die persoon die 't vroegquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:10 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Goh?! Dacht je dat jouw postbode voor niks werkt?
Mijne is kapotquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:11 schreef goudensticker het volgende:
Iemand al zo'n u-boat horloge gekocht? Zoja wat is de kwaliteit enzzZ?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:06 schreef Ynske het volgende:
Is er hier misschien iemand die iets voor mij bij DX wil bestellen?
Ja ik weet dat ik t zelf kan met paypall, maar ik wil geen paypall, iets met mezelf in de hand houden
het zou gaan om deze producten:Hier een UtrechterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik woon in Utrecht, dat is misschien handig met afhalen![]()
tof ik pm je evenquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:06 schreef Ynske het volgende:
Is er hier misschien iemand die iets voor mij bij DX wil bestellen?
Ja ik weet dat ik t zelf kan met paypall, maar ik wil geen paypall, iets met mezelf in de hand houden
het zou gaan om deze producten:Even een tipje voor jou: je kunt bij het bestellen ook gewoon een ander afleveradres opgeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik woon in Utrecht, dat is misschien handig met afhalen
Dus iemand die in Maastricht woont kan jou net zo goed van dienst zijn.![]()
dat wist ik idd niet, maar mstr heeft dat net idd aangegeven.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:23 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Even een tipje voor jou: je kunt bij het bestellen ook gewoon een ander afleveradres opgeven.
Dus iemand die in Maastricht woont kan jou net zo goed van dienst zijn
Ik bedoel meer omdat het waarschijnlijk geen echte Nikes zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:10 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
jep, heb er een heel mooi stempeltje op mn pakbon zitten waarop staat:
vrij van belasting
inkl. schiphol (36)
Zijn we nu mee bezigquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:23 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Je kan toch ook op het adres van diegene bestellen?
Nee hoor , ook op ebay worden ze voor meer verkocht , ik wil wel een link zien waar je ze voor 5 euro nu kan kopen op ebay.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:26 schreef Stinosss het volgende:
Je bent gek. Die staan voor 5,- euro op Ebay
.
Allemaal slechte namaak. Is de moeite niet om die uit China te gaan halen.
Zoveel winst zit er voor hem dus niet op.
mischien compliment van de douane? niet van echt te onderscheiden :pquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:26 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer omdat het waarschijnlijk geen echte Nikes zijn.
99% van de bjorn borg boxers op ebay zijn namaak.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:30 schreef Swindler het volgende:
[..]
Nee hoor , ook op ebay worden ze voor meer verkocht , ik wil wel een link zien waar je ze voor 5 euro nu kan kopen op ebay.
Nee, ook dat is slecht spul. Same stuff as here in Holland.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:37 schreef Erasmo het volgende:
Maar onze Jack kan iig aan goed spul komen, dan kost het maar een paar euro per stuk meer.
Originel wel. Namaak is ongeveer 2,10 per stuk wanneer je er 1000 afneemt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:39 schreef jimjim1983 het volgende:
minimale inkoopprijs voor die dingen is dacht ik 16 euro per duopack.
Die wil ik ook bestellen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:03 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Heb deze zelf... vind ze redelijk licht.
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21645
Mijn ogen zijn er door te zien...
Hoe weet je dat ze onderschept zijn en waarom heb je ze toch gekregen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:35 schreef NeoDweezil het volgende:
ik weet niet wie voor mij die TnT code had nagekeken, maar bedankt voor de moeite, heb vanmiddag het pakketje mogen ontvangen...nouja pakketje mag ik het niet noemen, 2 schoenen in een bubbelenveloppe.
ze waren onderschept door de douane, maar gelukkig geen inklaring verschuldigd
Z'n internet is afgesloten zodat ie geen nieuwe lasers meer kan bestellen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:06 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Hoe is het overigens afgelopen met die door de douane onderschepte groene laser?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:06 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Die wil ik ook bestellen!
Hoe bevalt hij verder? Is het een degelijke zonnebril?
Kun je misschien wat foto's plaatsen? (Of heb je dat al eensch gedaan?)
[..]
Hoe weet je dat ze onderschept zijn en waarom heb je ze toch gekregen?
Hoe is het overigens afgelopen met die door de douane onderschepte groene laser?
Dat was ik denk ikquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:11 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Z'n internet is afgesloten zodat ie geen nieuwe lasers meer kan bestellen.
Gast, serieus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:49 schreef Sneijder5 het volgende:
Eens kijken voor hoeveel Jack deze kan regelen![]()
Omgerekend zo'n ¤0.16 voor Jack zelf.
http://item.taobao.com/au(...)415dd.jhtml?cm_cat=0
heb het vorig jaar zelf wel een onderschepping gehad...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:50 schreef Granaatappel het volgende:
Raar zeg dat 2 mensen nu ineens een stempel hebben van de douane; 'vrij van belasting'.
Volgens mij nog niet eerder meegemaakt dat hier iets onderschept is?
[..]
Gast, serieus.![]()
Koop het bij de Bruna, val Jack niet lastig met zulke dingen.![]()
![]()
![]()
![]()
Even op DX zoeken naar "Fine-Tech". Schijnen ERG goede pennen te zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:49 schreef Sneijder5 het volgende:
Eens kijken voor hoeveel Jack deze kan regelen![]()
Omgerekend zo'n ¤0.16 voor Jack zelf.
http://item.taobao.com/au(...)415dd.jhtml?cm_cat=0
Wat ziet iedereen toch in die boxers?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:58 schreef Erasmo het volgende:
En alweer antwoord![]()
Hij gaat ze op zijn site zetten, hij heeft er een goed adresje voor daar
Een duopack?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Niet veel, meestal zit er een broek over...
Wrs gaan ze $3.5 kosten bij Jack
Ik had vroeger een mpman, mis dat ding echt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:31 schreef joepie91 het volgende:
Ik snap echt niet waarom je nota bene boxers met een merkje erop moet hebben, maar goed. Het zal wel.
Overigens Jack vanavond even een mailtje gestuurd over de MP-Man spelers (dat zijn die Victory, DIFRNCE, en Xiron dingen, en al die andere merken) en als hij klaar is met een aantal andere dingen op de site zetten, zal hij ook naar deze spelers op zoek gaan.
Voordeel van die spelers is dat ze ziek goedkoop zijn, en gewoon doen waar ze voor gemaakt zijn
http://www.mpmaneurope.com voor als je wilt weten welke ik bedoel
En als je het dan toch wil, waarom in godesnaam BB?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:31 schreef joepie91 het volgende:
Ik snap echt niet waarom je nota bene boxers met een merkje erop moet hebben, maar goed. Het zal wel.
Ik heb zelf nog zo'n mooie MP-FUB27... die zwarte dusquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:42 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
Ik had vroeger een mpman, mis dat ding echt.
Geen ideequote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:55 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog zo'n mooie MP-FUB27... die zwarte dus
Stond wel Xiron op, maar was er vrij snel achter dat 'ie op de Actions chipset draaide, en dat het eigenlijk een MPMan was. Fantastisch dingetje, gebruik hem nu nog steeds, hij wil maar niet kapot gaan
EDIT: Enig idee waar je die dingen nu kunt kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen pasjequote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:23 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Bij de Makro zijn ze tegenwoordig vast 24,95euro. Ik zag ze laatst ook ergens 26,- euro.
Dan koop ik ze liever hier en dat ik ze kan passen, dan dat ik ze voor dezelfde prijs of meer bij Jack haal.
http://www.difrnce.nl/ -> waar te koopquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:55 schreef joepie91 het volgende:
EDIT: Enig idee waar je die dingen nu kunt kopen?
Loll, je vraagt iets en doet vervolgens maar.quote:
Doet hij waarschijnlijk voor het gedeelte klanten die niet van fok zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:22 schreef Semmm het volgende:
Onee, Jack blijft maar die gekke schoenen op z'n site zetten
Welke site?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:31 schreef Kopbal het volgende:
Er staat bij mij al 2 weken collecting products now, is dat gebruikelijk?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:31 schreef Kopbal het volgende:
Er staat bij mij al 2 weken collecting products now, is dat gebruikelijk?
Dealperfect denk ik, aangezien dat de enige site is met ''Collecting products now''.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |