dat dus, trouwens een tip: met kokend water brokkelen die stukjes meestal wel uit elkaar zodat ze toch kunnen wegspoelenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:41 schreef Rijpie het volgende:
Nee sorry, geen last van. ik doe het namelijk lekker tegelijkje kan dan meteen je kont wassen.
enige nadeel is dan wel dat je de stukjes uit je douche putje moet halen, maar dat heb ik er wel voor over.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:46 schreef babipangang het volgende:
[..]
dat dus, trouwens een tip: met kokend water brokkelen die stukjes meestal wel uit elkaar zodat ze toch kunnen wegspoelen
Dat is nou juist mijn punt, voor het douchen voel je nog niets. Je bruine ridder is dan in nog geen velden of wegen te bekennen. En ja hoor kom je net uit de douche, droog je je even af....en dan begint er op eens dat gevoel te komen. En DAT is nou juist mijn klacht, als mosterd na de maaltijd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:43 schreef Ps2K het volgende:
eerst schijten en dan douchen, hoef je ook niet af te vegen
Ik kan schijten en pissen op commando dus ik snap je probleem nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat is nou juist mijn punt, voor het douchen voel je nog niets. Je bruine ridder is dan in nog geen velden of wegen te bekken. En ja hoor kom je net uit de douche, droog je je even af....en dan begint er op eens dat gevoel te komen. En DAT is nou juist mijn klacht, als mosterd na de maaltijd.
Jij misschien, maar een schijt gevoel komt ook wel eens vanzelf terwijl je van te voren nog van niets vermoed.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:49 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik kan schijten en pissen op commando dus ik snap je probleem niet
Wel een vork meenemen om de bruine pasta door het putje te prakken!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:40 schreef Biancavia het volgende:
Je kan toch gewoon tijdens het douchen schijten.
Ook een gegronde klacht.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:52 schreef brilkikker het volgende:
Plakpoep , dat is pas vervelend . Dan blijf je vegen met pleepapier.
Tja dat deed ik ook, maarja soms moet je later dan nog een keer.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:52 schreef bloep123 het volgende:
koffietje met wat eten nemen en water er achteraan, probeer het eens.
Volgens mij is het gewoon pure gewenning geworden voor jou om te moeten schijten na het douchen, dit kan geen toeval meer zijn. Praat er eens over met een psychiater.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:54 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Tja dat deed ik ook, maarja soms moet je later dan nog een keer.
Subklacht: Mensen die 'bruine ridder' zeggenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:40 schreef Apekoek het volgende:
Zo vervelend is dat he! Heb je net lekker gedoucht, ben je weer helemaal lekker fris en fruitig...en ja hoor dan voel je daar opeens een bruine ridder aankomen!
maar dan kan je toch ook gewoon je drol wegenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:01 schreef Laurensius het volgende:
Nou we hier toch lekker bezig zijn..
Ritueel:
Wegen,
Schijten,
Wegen
..
Resultaat : Je weet hoeveel kg je hebt uitgewerkt!!
Vrouwen poepen niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:52 schreef brilkikker het volgende:
Plakpoep , dat is pas vervelend . Dan blijf je vegen met pleepapier.
Da's toch een anaalridder? Of een kringspiermarinierquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:17 schreef Koewam het volgende:
Een bruine ridder? Da's toch iemand die je anaal neemt... ?
Opzich neemt die drol jou ook, keer op keer iedere dag weer.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:17 schreef Koewam het volgende:
Een bruine ridder? Da's toch iemand die je anaal neemt... ?
Alleen gaat die de andere kant op inderdaad. Maar het principe is wel hetzelfdequote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:28 schreef Equites het volgende:
[..]
Opzich neemt die drol jou ook, keer op keer iedere dag weer.
En dan met je hak nog even door het putje heen drukken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:46 schreef babipangang het volgende:
[..]
dat dus, trouwens een tip: met kokend water brokkelen die stukjes meestal wel uit elkaar zodat ze toch kunnen wegspoelen
Gadverdamme.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:12 schreef Beelzebufo het volgende:
Aanvullende extra klacht: vlák na het douceh schijten, als de bilnaad nog niet helemaal droog is. Dan scheurt het WC papier sneller en zit je óók weer met bruine klauwen die je moet zien te reinigen...
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:14 schreef Kopbal het volgende:
Terechte klacht. Ik voel met je mee broeder.
Ook helemaal waar, maar dan ga ik meestal ff snel mijn reet goed droog maken, om vervolgens op volle toeren te kunnen spuit poepen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:12 schreef Beelzebufo het volgende:
Aanvullende extra klacht: vlák na het douchen schijten, als de bilnaad nog niet helemaal droog is. Dan scheurt het WC papier sneller en zit je óók weer met bruine klauwen die je moet zien te reinigen...
Tuurlijk wel. Je staat tussen reply 35 en 37.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:13 schreef Zaith het volgende:
[..]
Gadverdamme.
Kan mezelf niet vinden in dit topic.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:43 schreef Ps2K het volgende:
eerst schijten en dan douchen, hoef je ook niet af te vegen
Bilnaatpiraat, Darmspelonker.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Da's toch een anaalridder? Of een kringspiermarinier
Tip voor de linksen: bewaar de stukjes voor een latere maaltijd. Wel zo goed voor het milieuquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:41 schreef Rijpie het volgende:
enige nadeel is dan wel dat je de stukjes uit je douche putje moet halen, maar dat heb ik er wel voor over.
Ik ben links, hoe wist je dat?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:05 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Tip voor de linksen: bewaar de stukjes voor een latere maaltijd. Wel zo goed voor het milieu
Bruinkoolwerker, bbilridder etc etcquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:07 schreef Rijpie het volgende:
[..]
sluitspiermusketier, ridder van het ronde gat
Dit is de enige verstandige opmerking in dit topicquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:18 schreef Schut85 het volgende:
[..]
Vrouwen poepen niet.Die droppen rozeblaadjes
Goede tip!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Lees je eigen topic eens voor het douchen, ik moest hier wel spontaan van schijten.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Lees je eigen topic eens voor het douchen, ik moest hier wel spontaan van schijten.
WHAHAHAHAHA IK LACHTE ME KAPOT!!1WHAHHAHAAHAHA OFROFLROFLRFquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:40 schreef Apekoek het volgende:
meestal begin ik dan ook tegen mijn kont te praten zo van "he had je dat niet eerder kunnen bedenken?".
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:17 schreef Florian_ het volgende:
Ik vind het wel een terechte klacht eigenlijk.
Eerste bezoek aan Fok!?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben geschokt door de mensen die zeggen dat ze poep door het doucheputje prakken!
Southpark!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:15 schreef Rijpie het volgende:
[..]
maar dan kan je toch ook gewoon je drol wegen
en je drol weeg je niet in kg maar in couric
je ken um natuurlijk ook eerst losweekke.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alles behalve, maar dit gaat echt te furrr!
quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:40 schreef Biancavia het volgende:
Dus jij laat het gewoon liggen.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben geschokt door de mensen die zeggen dat ze poep door het doucheputje prakken!
Damn wat een gedachtequote:Op zondag 10 mei 2009 18:20 schreef Teteteterek het volgende:
Wat doen al die vrouwen in dit topic...
Je wilt toch niet zeggen dat.....
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:52 schreef misterddude het volgende:
lkkr warm zo na een koude douche
hij poept waarschijnlijk onder de douchequote:Op maandag 22 juni 2009 22:28 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hoe kom jij dan onder de douche vandaan? Stinkend als een gierput?
Nee, echte bazen poepen op het werk.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:31 schreef Dartanion het volgende:
Ik had voorgenomen om eerst dit topic af te lezen.. Maar ik kwam niet voorbij de eerste pagina, nu moet ik poepen
Nou dat ik ga lekker doen ook!
PS: ik poep s ochtends altijd voor het douchen
*edit*
dat was lekker
Klopt bijna. Alleen mooie vrouwen poepen niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:18 schreef Schut85 het volgende:
[..]
Vrouwen poepen niet.Die droppen rozeblaadjes
WAT NOU WEERquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:40 schreef Apekoek het volgende:
Zo vervelend is dat he! Heb je net lekker gedoucht, ben je weer helemaal lekker fris en fruitig...en ja hoor dan voel je daar opeens een bruine ridder aankomen! Echt heel vervelend, moet je weer je achterwerk gebruiken en bevuilen, meestal begin ik dan ook tegen mijn kont te praten zo van "he had je dat niet eerder kunnen bedenken?".
edit - even voor de duidelijkheid en de bijdehandjes, het gaat er dus niet om dat je je bruine ridder al voor het douchen voelt, maar je moet dus schijten na het douchen, dan pas wordt het schijt gevoel ingezet als een hulp lijn van je kont zeg maar -
alleen de lelijken poepenquote:Op maandag 22 juni 2009 23:15 schreef Scarface2004 het volgende:
Had je maar een vrouw moeten zijn
die poepen niet
ook wel aambeienbeffer genoemd...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Da's toch een anaalridder? Of een kringspiermarinier
Resultaat:quote:Op maandag 22 juni 2009 22:10 schreef Samsonneke het volgende:
Echte mannen houden de schijt hun hele leven in.
Nee, ik heb gewoon een tyfushekel aan die uitdrukkingquote:Op maandag 22 juni 2009 22:28 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hoe kom jij dan onder de douche vandaan? Stinkend als een gierput?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
neej hoor moet behoorlijk drukkequote:Meneer, U is een smeerpijp.
Poep in je ogen hebben lijkt me ook best kutquote:Op woensdag 24 juni 2009 01:12 schreef Smaharba het volgende:
Met een natte anus schijten is pas kut, dan blijft wc-papier aan je anus plakken!
1 hooguit 2x per week schijten? Dude, ga naar de dokter!quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:55 schreef babybel het volgende:
ik schijt soieso maar 1, hooguit 2x per week...
de kans dat ik net moet schijten als ik gedouched heb is dus niet zo groot![]()
ken het probleem wel, terechte klacht ook overigens
OMG. Voel je jezelf niet extreem kut dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:55 schreef babybel het volgende:
Dat moet dan echt een fucking berg zijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:55 schreef babybel het volgende:
Moet je wel ff een vork meenemen om het door 't putje te prakken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:40 schreef Biancavia het volgende:
Nee.. olijfolie in de oren van je vader doen niet zeker...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:43 schreef Pieter-utd het volgende:
Tegen je kont praten is raar
Yep, en dat varieert van keutelaars:quote:
Too much info...quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:06 schreef roffelpantoffel het volgende:
Ik krijg wel eens een branderig gevoel aan de uitgang van mijn darmkanaal, meestal vlak na het douchen. Ik denk dat dat komt doordat ik met m'n doucheborstel de binnenkant van mijn endeldarm schoonborstelt. Vaak komt dan ook het gevoel dat ik moet drukken, meestal komt er niet meer uit dan het borsteltje zelf...
* doet broodje kaas in de prullenbak* Bedankt...quote:
Schijttopics blijven altijd open, ik denk dat de Mods erop geilen of zo.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:57 schreef Salatrel het volgende:
dat dit topique nog steeds actief/open is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |