Het was meer ijdele hoop. In Rijkaard heb ik meer vertrouwen als trainer.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:42 schreef finsdefis het volgende:
Die reportage![]()
Triest om te zien dat het zo gegaan is met een van onze iconen![]()
Aan het begin van het seizoen zag het er allemaal zo rooskleurig uit, voor mij nog beter dan de seizoenen ervoor, omdat er blijkbaar een hoop veranderd was. Nou, niet dus. Ik hoop inderdaad op Rijkaard, Neeskens (en Seedorf) maar optimisme schiet er bij mij niet meer in.
WTF, waarom moet jij als je spelers omschrijft altijd op een geile manier over hun anatomie praten?!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, als je een algehele analyse maakt van een speler ontkom je hier niet aan. Alles klopt bij hem gewoon. Zeker fysiek. Kijk eens naar die (inheemse) dijbenen van hem. Gigantisch.˛
quote:Fanshop Ajax doelwit van inbrekers
In de fanshop van Ajax is donderdag- op vrijdagnacht ingebroken. Tot de buit van de dieven behoorde onder meer een flink aantal uitshirts van de Amsterdamse voetbalclub, weet AT5. Deze hingen pas een week in de winkel.
De daders, die overigens nog niet gearresteerd zijn, forceerden de deur van de fanshop die gevestigd is naast de hoofingang van de Amsterdam Arena en sloegen vervolgens hun slag. Door de inbraak hield de supporterswinkel de deuren vrijdagochtend gesloten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeHat
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]Wilde net zeggen. Binnenkort marktplaats maar eens in de gaten houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
Jij wordt er geil van?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:45 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
WTF, waarom moet jij als je spelers omschrijft altijd op een geile manier over hun anatomie praten?!
Nee maar als ik die woorden gebruik, dan praten ik over tieten bijv.quote:
Inheemse tietenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:06 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nee maar als ik die woorden gebruik, dan praten ik over tieten bijv.![]()
En ja das geil bedoeld..
Niet over bovenbenen en kuiten van een vent!
quote:
quote:Malaga wil Luque definitief overnemen
Als het aan Málaga ligt, dan zal Albert Luque ook de aankomende jaren bij de club aan de Costa del Sol voetballen. De aanvaller is eigendom van Ajax, maar daar was hij niet gewenst onder het bewind van trainer Marco van Basten. Nu hij inmiddels is vertrokken, kan de situatie wellicht omslaan. Toch wil de Spaanse middenmoter Luque houden. Volgens de Spaanse sportkrant AS kan Luque een contract voor drie seizoenen tekenen bij Málaga. Het enige punt dat de club maakt, is dat het geen grootse transfersom voor de aanvaller wil betalen. Alleen in het geval van een transfervrije overgang lijkt de middenmoter een poging te willen wagen. Luque heeft nog een contract tot de zomer van 2010 in Amsterdam.
Afgelopen maandag liet Rafael Luque, vader en tevens zaakwaarnemer van Albert, weten dat zijn zoon liever in Spanje blijft dan terugkeert naar Nederland. De voornaamste reden hiervoor was Marco van Basten. Luque en Málaga willen afwachten wat de toekomstige trainer van Ajax te bieden heeft voor de Spanjaard.
Trainer Antonio Tapia gebruikte de voormalig speler van Real Mallorca, Deportivo la Coruńa en Newcastle United veertien keer als basisspeler en bracht hem ook vijftien keer als invaller binnen de lijnen. In totaal scoorde hij zes treffers. De 31-jarige aanvaller staat met zijn ploeg op een knappe achtste plaats in de Primera Division.
Duurste speler op de loonlijst van Amsterdam als ik me niet vergis..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:42 schreef TheClown1 het volgende:
Voor het rendement dat Luque heeft en het salaris wat hij verdient kun je echt wel een spits halen die iets meer doet.
Nou ik ben niet tevreden.quote:“Ik heb na dit seizoen nog een contract voor twee jaar en ik ben tevreden met de manier waarop het nu gaat”, zegt hij.
Dat verdient Stekelenburg ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:43 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Duurste speler op de loonlijst van Amsterdam als ik me niet vergis..
2,2miljoen meen ik
Urbyquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou ik ben niet tevreden.
Bij de eerste beste bod verpatsen in de zomer. Weg ermee.
Ik dacht echt ergens 5.5 miljoen gelezen te hebben hoor, maar iedereen hier zegt 2.2.. Stekelenburg verdient overigens ook 2.2mlnquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:43 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Duurste speler op de loonlijst van Amsterdam als ik me niet vergis..
2,2miljoen meen ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |