DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Wat zit je nou te ouwehoerenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:32 schreef Frankz0rz het volgende:
Als je nou gewoon is de op er gelijk inpleurt i.p.v een kutOP zodat je je eigen TT kan verzinnen
Wie nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:33 schreef Pritt het volgende:
De kromme lijkt me geobsedeerd door ons aller Ajax.
Bedankt voor het aanpassen van het TT nummer Sjimz.quote:
De_kromme is Ajacied. Geen grapje.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:33 schreef Pritt het volgende:
De kromme lijkt me geobsedeerd door ons aller Ajax.
Komt Seedorf terug? Daar zou ik echt voor zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:38 schreef jna het volgende:
Heeft Seedorf al getekend?
Je valt in herhaling. Verzin eens wat andersquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Komt Seedorf terug? Daar zou ik echt voor zijn.
Dan heb je eindelijk die gewenste leider. Én een vent met verfijnd vlees aan zijn kuitbeen, goede texture.²
Seedorf is gewoon een echte leider. Kan ik niet vaak genoeg zeggen. Zo'n iemand heb je nodig in de kleedkamer. Hij kan zich uitstekend profileren in de Cocu rol.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:41 schreef jna het volgende:
[..]
Je valt in herhaling. Verzin eens wat anders
Ik doelde meer op je vlees aan de kuit/texture opmerkingquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Seedorf is gewoon een echte leider. Kan ik niet vaak genoeg zeggen. Zo'n iemand heb je nodig in de kleedkamer. Hij kan zich uitstekend profileren in de Cocu rol.²
Ja, als je een algehele analyse maakt van een speler ontkom je hier niet aan. Alles klopt bij hem gewoon. Zeker fysiek. Kijk eens naar die (inheemse) dijbenen van hem. Gigantisch.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:45 schreef jna het volgende:
[..]
Ik doelde meer op je vlees aan de kuit/texture opmerking
Gast, schrijf jij serieus berichten op Fok!sport?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:42 schreef TheClown1 het volgende:
behoorlijk krom maar urby blijft dus. hoorde iets op nos dat ajax de eerste orienteerde gesprek heeft gehad met rijkaard. lijkt dit de interesante optie die zjin zaakwaarnemer bedoelde?
wil je anders overnemen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gast, schrijf jij serieus berichten op Fok!sport?
Nah ja, dat zegt ook niet alles.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gast, schrijf jij serieus berichten op Fok!sport?
ja VI.nl is een maatje te klein om nog serieus te worden genomenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:59 schreef Frankz0rz het volgende:
VI.nl: "Ajax is een maatje te klein voor Rijkaard"Wat kunnen ze toch ook overal iets over te zeiken hebben.
mijn reacties hier zijn gewoon als een user, heeft niks met de redactie van sport fok te maken. indien er iets is waar je aan stoort mag je gerust een pm sturen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee da's waar. Vind het al knap dat er uberhaupt mensen zijn die daarvoor willen schrijven.
Waar blijft de clou?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:10 schreef Chadi het volgende:
http://www.nusport.nl/wp-content/uploads/FC_Knudde/345/ank1.jpg
quote:Henk ten Cate neemt het op voor Marco van Basten, de man die hem min of meer opvolgde als coach van Ajax. Volgens de huidige trainer van Panathinaikos is de voormalige bondscoach te kritisch op zichzelf.
'Toen ik de beelden van de persconferentie van Van Basten zag, dacht ik: Hij pakt zichzelf wel erg hard aan. En vervolgens dacht ik: Hij zegt nu wat de pers graag wil horen. Want de waarheid ligt natuurlijk wel een stuk genuanceerder. Van Basten is de succesvolste bondscoach van Oranje, wat het aantal behaalde punten betreft. En hij zou er nu ineens niets meer van kunnen? Hou op zeg!'
Ten Cate wees in de Volkskrant naar het recente verleden van Ajax, dat in de laatste twaalf jaar elf verschillende coaches op de bank had zitten. Daartoe behoort ook Ten Cate, die vanaf de zomer van 2006 tot het najaar van 2007 hoofdtrainer was van de Amsterdamse club. 'Wat Ajax nu nodig heeft, is rust, duidelijkheid en stabiliteit. Er is genoeg intelligentie binnen de organisatie om daar de juiste coach bij te vinden.'
Dat is een uitspraak van J Derksen. Maar hij bedoelt er volgens mij meer mee dat Rijkaard graag naar een groter voetballand wilt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:13 schreef Dvm86 het volgende:
Dat gaat ook weer nergens over. Die lui bij de VI zijn compleet gestoord. Wat is er nou mooier en uitdagender voor een echte Ajacied om zijn club weer naar de top te helpen? Voor een coach ligt dat wat anders dan voor een speler die kan kiezen tussen de echte top en Ajax.
Waarom gaat hij wel op gesprek bij Ajax dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:24 schreef Suijk het volgende:
Nu gaat 'ie PM's sturen naar iedereen.
Rijkaard komt trouwens echt niet. Misschien in z'n nadagen als trainer over een jaartje of 20, net als eerst.
Dat heeft hij gezegd voordat Van Basten ontslag nam (enkele dagen ervoor). Dat begrijp ik goed, Rijkaard gaat echt niet bij AZ of PSV aan de slag. Maar als Ajacied bij Ajax... waarom niet? Mooie uitdaging en sterk persoonlijke band met de club.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:23 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dat is een uitspraak van J Derksen. Maar hij bedoelt er volgens mij meer mee dat Rijkaard graag naar een groter voetballand wilt.
Waarom niet? Ik denk dat hij het best wil doen. Echt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:24 schreef Suijk het volgende:
Nu gaat 'ie PM's sturen naar iedereen.
Rijkaard komt trouwens echt niet. Misschien in z'n nadagen als trainer over een jaartje of 20, net als eerst.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:41 schreef jna het volgende:
[..]
Je valt in herhaling. Verzin eens wat anders
Tja, ik denk het niet. Maar hopelijk zit ik er naast.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik denk dat hij het best wil doen. Echt.
Nee hoor, hij zei dat gisteren in Doordekken, nadat van Basten weg was.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:29 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dat heeft hij gezegd voordat Van Basten ontslag nam (enkele dagen ervoor). Dat begrijp ik goed, Rijkaard gaat echt niet bij AZ of PSV aan de slag. Maar als Ajacied bij Ajax... waarom niet? Mooie uitdaging en sterk persoonlijke band met de club.
De Snor zei dat in Doordekken ja. En Rijkaard zei dat een paar dagen voor het vertrek van Marco.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:50 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zei dat gisteren in Doordekken, nadat van Basten weg was.
Ik heb het over Rijkaard en zijn zaakwaarnemer, niet over die ouwe lul. Die lult in inderdaad wel meer. De zaakwaarnemer van Rijkaard zei enkele dagen voordat Marco ontslagen werd dat Rijkaard in een grote competitie wilt werken. Dat kan nu zomaar wat anders liggen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:50 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zei dat gisteren in Doordekken, nadat van Basten weg was.
Eerste fotoquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, ik denk het niet. Maar hopelijk zit ik er naast.
Onderschrift bij de laatste foto op deze site vond ik wel treffend:
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/slideshow/detail/115
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |