Helaas moet ik je teleur stellen, 2x eerst de meisjesnaam en ik heb toch echt 2 mannen gekregenquote:Op zondag 17 mei 2009 11:50 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Ze zeggen toch altijd dat de naam waar je het eerste overuit bent, dat dat het geslacht van je kindje wordt?
Het zal wel een bakerpraatje zijn.. maar toch.
Gelukkig hebben jullie nog even om uit de meisjesnaam te komen!
Ik heet Renéequote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:41 schreef Igraine het volgende:
"Het is ook fout om een meisje een naam te geven die zowel voor een jongen als voor een meisje kan. Deze kinderen hebben vaak last van mannelijke complexen. In hun priveleven zullen ze moeite hebben om zich vrouwelijk te gedragen. Ze zullen veel mannelijke karaktereigenschappen vertonen. Tevens kan het een seksuele wanorde met zich mee brengen."
Oh jee. Nou ik weet waar ik me op voor kan bereiden dan.
geldt bij ons ook nietquote:Op zondag 17 mei 2009 11:50 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Ze zeggen toch altijd dat de naam waar je het eerste overuit bent, dat dat het geslacht van je kindje wordt?
Het zal wel een bakerpraatje zijn.. maar toch.
Gelukkig hebben jullie nog even om uit de meisjesnaam te komen!
Euhm, baseer je dat nu op dat artikel van snakelady? Want dat lijstje is van het eerste kwartaal van 2006...quote:Op zondag 17 mei 2009 12:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
geldt bij ons ook nieten ik zie dat onze naam nie tmeer in de top 20 staat
Mijn Italiaanse oom heet ook Pino!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:29 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nee!![]()
![]()
Overigens heb ik een collega met een schoonbroer die Pino heet, maar dat is een Italiaan.
Ik wil voor de liefhebbers dat best een keer doen, mits het plakplaatjes zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:28 schreef snakelady het volgende:
Ben het wel met Pyttpytt eens, het is gewoon een feit dat bepaalde namen bij bepaalde klasse mensen past.
Je zal niet snel een Frederique met hoogblond getoupeerd haar, dikke gouden kettingen en onder de tatoeages in de kringloop zien lopen.
maar nu wel, wedden?!quote:Op zondag 17 mei 2009 21:58 schreef lcicle het volgende:
Hm, mijn ouders hadden toen nog helemaal geen mobiel
Mag ik dan weel foto's maken?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:38 schreef Troel het volgende:
Ik wil voor de liefhebbers dat best een keer doen, mits het plakplaatjes zijn
je kan misschien beter vragen waarmee ie wel mag beginnenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:18 schreef MamsX het volgende:
[..]
Mag ik dan weel foto's maken?
Brooklynn. heb je nog letters waar de naam absoluut niet mee mag beginnen?
dat maakt naampje kiezen en bedenken ook weer wat makkelijker
Bij mijn jongste zoon zit een Anis in de klas. Ik las het bij de nieuwkomers (in het weekrapportje).quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:52 schreef Pyttpytt het volgende:
Net bij Songfestival (ja idd, heb écht niets beters te doen) : Anush. Dan kan je uit Armenië komen, maar Anus is toch wel een internationaal woord
Ach gut... zoals ik ergens eerder al zei, je hebt als ouder énige verantwoordelijkheid tegenover het welzijn van je kindquote:Op maandag 18 mei 2009 20:34 schreef lily het volgende:
[..]
Bij mijn jongste zoon zit een Anis in de klas. Ik las het bij de nieuwkomers (in het weekrapportje).
Volgens mijn zoon is het een jongen...
Ja graag zelfsquote:Op maandag 18 mei 2009 17:18 schreef MamsX het volgende:
[..]
Mag ik dan weel foto's maken?
Brooklynn. heb je nog letters waar de naam absoluut niet mee mag beginnen?
dat maakt naampje kiezen en bedenken ook weer wat makkelijker
Inderdaad, ik ken een Anis en dat spreek je uit als A-Nies, zoals Anaïs zonder de 2de a, ik vind het eigenlijk best een mooie naam.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:49 schreef poemojn het volgende:
Bij Anis komt de klemtoon op a-NIES denk ik?
daar ga ik wel van uit, maar ik ken het jongetje in kwestie nog nietquote:Op maandag 18 mei 2009 23:44 schreef bixister het volgende:
lily, bij Anna zit een Anas in de klas. ook een jongen. is een arabische naam. Anis waarschijnlijk ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |