abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68795851
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:08 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Jij ook en iedereen die hier is..

ik ben ook weer weg.....
pi_68795859
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:08 schreef FANN het volgende:

je leert de karakters van de Fokkers beter kennen

shocking soms
Ow....moet ik mij ernstige zorgen gaan maken?
pi_68795875
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ow....moet ik mij ernstige zorgen gaan maken?
nee..... jij valt wel mee

truste.......
pi_68795883
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:10 schreef FANN het volgende:

[..]

nee..... jij valt wel mee

truste.......
Slaap lekker

lekkere slijmerd
pi_68795949
volgens mij is er iemand net als een gek aan het stemmen geweest op peter. Hij heeft er weer driehonderd stemmen bij.
pi_68795955
OPDRACHT:

GEEF ALLE OVERLEVERS 2 RAUWE KIPPENEIEREN DIE ZE 5 UUR IN HUN HAND(EN) MOETEN HOUDEN ZONDER ZE TE BREKEN.
ALS DIT LUKT MOGEN ZE ER EEN OMELET VAN BAKKEN.

jammer dat niemand reageert.
welterusten
pi_68796002
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:16 schreef lies1958 het volgende:
volgens mij is er iemand net als een gek aan het stemmen geweest op peter. Hij heeft er weer driehonderd stemmen bij.
Dat stemmen is gewoon water naar de zee dragen
pi_68796019
ik heb net credits gekocht, en er maar 50 ipv 100 gekregen, heb een bugmelding gedaan, is dat de goede manier of is er n andere ''weg'' voor te bewandelen? ik had het idee dat meerdere users al een probleem hieromtrend gehad hebben
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 01:29:10 #84
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68796109
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nee hoor, ik let wel op, maar 't was al stuk bij aanvang hè. Als je drie keer over een opdracht moet communiceren is de lol er gelijk een beetje af vind ik. En ik was nog wel zo trots op mezelluf
Het idee van de opdracht was leuk alleen had je (men) hem helemaal concreet moeten maken. In plaats van een omschrijving die iedereen weer anders interpreteerde.

Dus simpelweg een rijtje geven wat niet mag.

- niet zelf eten of drinken
- niet zelf aan of uitkleden
- niet zelf roken
- niet zelf uiterlijk/lichamelijke verzorging doen (tandepoetsen, haar kammen, elastiek in het haar enz.)
- enz.

Geen misverstand en is in één keer duidelijk.

Nu dachten de overlevers eerst dat ze zichzelf niet eens mochten krabben.

Je kunt niet duidelijk genoeg zijn bij zoiets. Giet alles in regels, dat werkt het beste imo.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_68796121
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:21 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb net credits gekocht, en er maar 50 ipv 100 gekregen, heb een bugmelding gedaan, is dat de goede manier of is er n andere ''weg'' voor te bewandelen? ik had het idee dat meerdere users al een probleem hieromtrend gehad hebben
Ik had eerder op de avond last van trage bijschrijving van credits. Heb dat gemaild via "contact" op die bunkersite. Ik neem toch aan dat ze daar naar kijken.
pi_68796137
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:29 schreef Rica het volgende:

[..]

Het idee van de opdracht was leuk alleen had je (men) hem helemaal concreet moeten maken. In plaats van een omschrijving die iedereen weer anders interpreteerde.

<knip>

Je kunt niet duidelijk genoeg zijn bij zoiets. Giet alles in regels, dat werkt het beste imo.
Ja ok, maar ze kunnen daarboven toch ook wel een beetje nadenken. Als wij hier of Fok! alles moeten voorkauwen
  vrijdag 8 mei 2009 @ 01:39:09 #87
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68796213
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja ok, maar ze kunnen daarboven toch ook wel een beetje nadenken. Als wij hier of Fok! alles moeten voorkauwen
Nou ja gedeelde verantwoordelijkheid denk ik in dit geval.

Sowieso denk ik dat iets meer planning ook nodig is. Teveel van deze ad hoc beslissingen mislukken.

Dan kun je beter twee dagen voorbereiden en het goed doen.
Your games are death
With every breath
  vrijdag 8 mei 2009 @ 01:40:48 #88
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68796226
Marielin heeft mijn post iig wel gehad

Door alle heisa helemaal naar de achtergrond verdwenen maar ok.
Your games are death
With every breath
pi_68796234
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:16 schreef schattie het volgende:
OPDRACHT:

GEEF ALLE OVERLEVERS 2 RAUWE KIPPENEIEREN DIE ZE 5 UUR IN HUN HAND(EN) MOETEN HOUDEN ZONDER ZE TE BREKEN.
ALS DIT LUKT MOGEN ZE ER EEN OMELET VAN BAKKEN.

jammer dat niemand reageert.
welterusten
Prima idee!
pi_68796235
waar is bart of huub lijkt me nu dat ze toch wel ff meekijken hier
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 01:46:26 #91
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_68796265
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Is weer te moeilijk voor ze. Nou ja, voor een hamburger zou ik ook zeggen "Fuck it, met die opdrachten!"
ben ook bang dat daar het probleem zit ..de prijs is in hun ogen niet noemenswaardig ... en al helemaal niet na 2 kleine weekjes + dat ze weten dat ze alles wel weer krijgen als ze er uit zijn .......
daarom ben ik ook voorstander van het idee van aekvor ... alles moet gaan om credits.....

en dus niet om alle luxe dingetjes die Bart stiekem uit hun tasje heeft gejat .....
2 minuten warme douche !!! mann ... ik kan het woord douche al niet meer horen
ik wil mijn deo !!! ...och zegt een ander : gebruik je die van mij toch .....
haren kammen met vorken gaat ook prima ....

dus hoppa !!! spel dingen erin !!

voorstel Amber moet het konijntje slachten ! ...doet ze het niet krijgt ze er 1500 credits bij ....lalalalalalalaaaa

[ Bericht 30% gewijzigd door snetje op 08-05-2009 01:54:30 ]
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  † In Memoriam † vrijdag 8 mei 2009 @ 01:52:06 #92
137949 Disana
pi_68796309
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:39 schreef Rica het volgende:

[..]

Sowieso denk ik dat iets meer planning ook nodig is. Teveel van deze ad hoc beslissingen mislukken.

Dan kun je beter twee dagen voorbereiden en het goed doen.
Ik denk dat daar het grootste probleem zit. Veel ad-hoc en niet goed uitgedacht. Bij de tweede Bunker moeten ze toch proberen om een paar dagen vooruit te denken en dat kan dan ook, want ze hebben inmiddels ervaring opgedaan.
pi_68796332
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik denk dat daar het grootste probleem zit. Veel ad-hoc en niet goed uitgedacht. Bij de tweede Bunker moeten ze toch proberen om een paar dagen vooruit te denken en dat kan dan ook, want ze hebben inmiddels ervaring opgedaan.
Met een dementor en een Huub in de redactie was het al bij voorbaat gedoemd om te mislukken.
Die kunnen nog niet eens voor zichzelf denken, laat staan voor een ander.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 02:00:08 #95
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_68796342
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Met een dementor en een Huub in de redactie was het al bij voorbaat gedoemd om te mislukken.
hebben we zeikmiep ook weer ...
pi_68796353
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:00 schreef snetje het volgende:

[..]

hebben we zeikmiep ook weer ...
Ik vind TVP ook zo banaal, dus ik dacht er maar een zinnetje neer te zetten.
pi_68796366
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

laat ik het nu hellemaal met jou denkwijze niet eens zijn.Dus denk voor je zelf
  vrijdag 8 mei 2009 @ 02:04:28 #98
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_68796369
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:02 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik vind TVP ook zo banaal, dus ik dacht er maar een zinnetje neer te zetten.
truste LS..zonder jou kakt het hier helemaal in
pi_68796377
Opdracht mogelijkheid van Dot.
Beste overlevers, jullie zijn op elkaar aangewezen. ... binnen drie minuten moeten er teams gevormd zijn van twee personen om te gaan strijden.

Na doorgeven zonder dat zij weten wat te moeten doen....
Attributen uitdelen: Blinddoeken aan ieder team 1 blinddoek.
Daarbij verkondigen.. Jullie hebben een team gevormd per twee. Nu moeten jullie onderling beslissen wie het beste kan coachen en orders kan opvolgen.(selecteren een blinde en een leider). De overlevers moeten kenbaar maken wie welke rol krijgt. De aangewezen leider krijgt de blinddoek nu om en de opvolger wordt de leider. De niet geblinddoekte mag alleen aanwijzingen geven aan de ander gedurende (overdag) 2 uur en de ander krijgt een blinddoek voor. Zij moeten elkaar deze twee uur elkaar erdoor helpen komen.

Verteld kan worden.. er valt alleen een hoop te verdienen voor het best scorende team! Wat dat is wordt aan het einde van het spel (niet aangeven hoe lang dat spel duurt) bekend gemaakt. Bij weigeren deel te nemen aan het spel staat er met kleding en al (schoenen mogen uit) twee minuten koud douchen en wegnemen van luxe artikel naar keuze van de kijker. Hiervoor krijgt de kijker een gestelde tijd in een poll om te kiezen wat zij weg willen nemen aan luxe artikel van de weigeraar. Dit wordt aan het einde van de avond bekend gemaakt wat het artikel zou zijn.

Tussen de normale gang van zaken door krijgen de teams opdrachten die zij moeten uitvoeren en zien te winnen. Zij krijgen steeds per opdracht te horen wat er gebeuren moet en niet alle opdrachten ineens. De geblinddoekte blijft geblinddoekt.

De blinddoeken blijven gedurende het spel zitten. Bij plassen mag de blinddoek in het toillet af.

Pas rond etenstijd komen de vragen van hoezit dit dan.. blind koken is ook niet best.. briefje naar beneden met

Deelnemers krijgen op alfabetische volgorde een nummertje 1 tot en met 6.
Een dobbelsteen bepaald wie er kookt die dag. (hij of zij die een blinddoek heeft op dat moment mag deze tijdens de kookbeurt af doen om ongelukken te voorkomen)
Tijdens het eten blijven de blinddoeken om. Alleen hun partner mogen hun eventueel helpen met het eten als zij het niet kunnen vinden.

Mogeliijke opdrachten die gedaan kunnen worden
A Vlavervoeren! De geblinddoekte start bij de bar. Er staat 1 bakje voor hem/haar. De een is gevuld met vla en ernaast ligt een lepel. Op tafel is een leeg bakje geplaatst. De geblinddoekte krijgt 2 minuutjes de tijd om met zijn/haar lepel van het ene bakje in het andere bakje de vla te brengen. De niet geblinddoekte partner mag geen bakjes of lepel of geblinddoekte aanraken. Hij moet van een afstandje coachen. Alle drie de teams spelen tegelijkertijd. Diegene met de meeste vla in het bakje wint een punt.

B puzzeltje maken (voor een vier jarige) De geblinddoekte spelers zitten aan tafel naast elkaar. De partners zitten tegen over hen (spiegelbeeld werken is lastig) Zij mogen de puzzel en geblinddoekte niet aanraken wel coachen) wie het snelste de puzzel in elkaar heeft die heeft een punt (puzzel goed hutselen)

C ezeltje prik. Deelnemer met blinddoek moet tien keer rond gedraait worden en moet dan op aanwijzing van de ander (die op minstens drie meter afstand moet blijven staan) in de roos prikken. Totale speeltijd is 1 minuut. Dichtste bij de roos heeft een punt. Leuk om een afstand te laten overbruggen.

Mededeling:
De geblinddoekte moet zijn blinddoek doorgeven aan de andere en de rollen worden nu omgedraait voor de komende 2 uur.

D spijkerpoepen, spijker om een middel binden met een touwtje boven een fles laten hangen en dan de spijker in de hals van de fles laten stoppen. Diegene die het snelste op aanwijzing van de ander de spijker erin weet te bungelen heeft een punt. De niet geblinddoekte mag enkel coachen niets aanraken.

E koekhappen De geblinddoekte moeten naast elkaar op de bank plaats nemen. Voor hen wordt een bordje met een ontbijtkoekje geplaatst. De deelnemers moeten zo snel mogelijk geblinddoekt de koek op eten zonder hun handen te gebruiken. Diegene die het snelste de koek op heeft die heeft een punt. De partner mag aanwijzingen en aanmoedigen vanaf de andere kant van de tafel zonder iets aan te raken.

F knikkeren iedere geblinddoekte deelnemer heeft drie pogingen om in het putje te knikkeren. De partner mag aanwijzingen geven, maar de knikkers en het potje niet aanraken. Diegene die een van zijn knikkers in het potje weet te krijgen verdiend een punt.

De blinddoeken mogen nu af bij alle overlevers en de punten worden opgeteld.

De prijs wordt nu bekend gemaakt.

Diegene die de meeste punten heeft verzameld als team.. heeft gewonnen en kan 10 minuten (ieder 5 minuten) douchen, slaapt samen in het grote bed en krijgt wat lekkers te snacken.. namelijk een portie bitterballen die zij niet mogen delen met de verliezende teams.:)

Ik zeg genoeg fun! duidelijke regels voor iedereen.. ik denk zo geen misverstanden en de deelnemers zijn allemaal actief bezig

ik ga zeker kijken!!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_68796381
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:04 schreef bamby het volgende:

[..]

laat ik het nu hellemaal met jou denkwijze niet eens zijn.Dus denk voor je zelf
Heb je de kloon van Juud ook weer die voor die demente in de bres springt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')