quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:50 schreef Lavenderr het volgende:
Trusten all![]()
Morgen weer vroeg op dus ik groet jullie en ga lekker slapen![]()
(met mijn mond stijf dicht, dat wel, geen zin om engerds te slikken)
doe je het niet te laat ... voorts kappen ze de boel weer om 11.40 terwijl je nog de hele dag kon stemmen...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:54 schreef Chanel5 het volgende:
Dank je NMNS voor de stand...ik denk zelf dat ik pas ga stemen wanneer ik ECHT vind daat iemand omhoog of omlaag moet...
Ik had er in het bewuste topic nog een extra posting in geknald, of ze even goed na wilden denken. Maar ze hebben er misschien onvoldoende tijd voor. Heel basic had het volgens mij nog steeds leuk kunnen zijn, eten, drinken, roken, tanden poetsen, aan- en uikleden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind het erg jammer dat een opdracht zo de mist in gaat, Moet je het woord voor word aan ze doorgeven of kunnen ze er zelf nog iets mee?
je opdracht was gewoon goed ! punt uit ...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had er in het bewuste topic nog een extra posting in geknald, of ze even goed na wilden denken. Maar ze hebben er misschien onvoldoende tijd voor. Heel basic had het volgens mij nog steeds leuk kunnen zijn, eten, drinken, roken, tanden poetsen, aan- en uikleden.
Maar of nu de opdracht goed of slecht is, de bewoners moeten er ook mee uit de voeten kunnen. Voor deze pipo's is veel lastig. Ik vind de meesten ook echt te jong![]()
Blijkt ook wel uit die heimwee shit
We bezinnen ons op een nieuwequote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:57 schreef snetje het volgende:
[..]
je opdracht was gewoon goed ! punt uit ...
Hekalarmquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:57 schreef Dottey het volgende:
Peter
+1079 votes
-500 votes
sow daar geloof ik niets van!!! wat is dat nou zeg!
JA ECHT...quote:
Nu een van mijn ideeenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We bezinnen ons op een nieuwe
Hij vond mijn opdracht "ruk" en zei onstream dat ik zat te blowen. Dat moest ik even rechtzettenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:57 schreef Dottey het volgende:
Peter
+1079 votes
-500 votes
sow daar geloof ik niets van!!! wat is dat nou zeg!
Ach die heimweeshit....watjes..dan moeten ze er beter over nadenken...of de programmamakers moeten er beter over nadenken v.w.b. de screening, dat kan ook.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had er in het bewuste topic nog een extra posting in geknald, of ze even goed na wilden denken. Maar ze hebben er misschien onvoldoende tijd voor. Heel basic had het volgens mij nog steeds leuk kunnen zijn, eten, drinken, roken, tanden poetsen, aan- en uikleden.
Maar of nu de opdracht goed of slecht is, de bewoners moeten er ook mee uit de voeten kunnen. Voor deze pipo's is veel lastig. Ik vind de meesten ook echt te jong![]()
Blijkt ook wel uit die heimwee shit
Peter zegt altijd dat alles ruk is.... en vervolgens staat hij de boel wel te doen...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij vond mijn opdracht "ruk" en zei onstream dat ik zat te blowen. Dat moest ik even rechtzetten![]()
Die statistiek klopt dus
ik heb ''effe'' bijgelezenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij vond mijn opdracht "ruk" en zei onstream dat ik zat te blowen. Dat moest ik even rechtzetten![]()
Die statistiek klopt dus
of dezelfde opdracht als eerst maar dan aan elkaar vastgeketend plus één van de twee moet geblindoekt wordenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Misschien moet het simpeler voor ze, 24 uur niets van elkaar aannemen en alles, maar dan ook alles zelf doen. Ieder lichamelijk contact vermijden en ook niets doorgeven.
Nee, volgens mij zijn ze echt niet allemaal dom. Jeroen en Pim zijn sowieso niet dom. Sommigen zijn wel echt jong.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb ''effe'' bijgelezen
alles is zowat mislukt vandaag geloof ik?
was best een leuk idee NMNSmaar zijn die gasten écht zo dom?
Is weer te moeilijk voor ze. Nou ja, voor een hamburger zou ik ook zeggen "Fuck it, met die opdrachten!"quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:05 schreef FANN het volgende:
[..]
of dezelfde opdracht als eerst maar dan aan elkaar vastgeketend plus één van de twee moet geblindoekt worden
Jij ook en iedereen die hier is..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
slaap lekker Chanel
En anderen ook alvast voor straks
mja... da's ook weer waar ......quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is weer te moeilijk voor ze. Nou ja, voor een hamburger zou ik ook zeggen "Fuck it, met die opdrachten!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |