Ja dat is het ook..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het ook allemaal niet joh, ik mis gewoon duidelijkheid.
Als jij nog even gaat nadenken, dan ga ik langzaam maar zeker de luiken sluitenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:36 schreef Dottey het volgende:
zat te denken..
Eline samen met Peter (Eline is soft en peter kan moeilijk de leiding over laten aan een ander)
Jeroen en Pim (Jeroen miept en verprutst en is hysterisch en pim spreekt amper)
Amber en Marielin (Amber kwekt zo hard en veel dat marielin haar amper kan volgen)
tja..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als jij nog even gaat nadenken, dan ga ik langzaam maar zeker de luiken sluiten![]()
jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:15 schreef wicky. het volgende:
Ik vind het een Top! idee![]()
Regie, jullie kunnen het !!!![]()
Ik ga ervan tussen
slaap lekker allemaal
Ik vind het concept goed, de deelnemers minder aansprekend. Pim is mijn favo ventje, Jeroen "de psychopaat" speelt het het best. Van de dames lijkt mij Eline met haar "ik ben een onschuldig kind" gedrag de meest doortrapte.quote:
Zit ik een heel verhaal voor niets te typenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:59 schreef Dottey het volgende:
hihi..
dat is een mooie beschrijving van het grote spel..
ik had duidelijker moeten zijn.. ik bedoelde wat vind je van mijn opdracht
HELEMAAL NIET..ingewikkeld..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit ik een heel verhaal voor niets te typen![]()
Jouw opdracht is volgens mij veel te ingewikkeld voor die mensen daar. Ze moeten iedere 30 seconden naar die speluitleg kijken, want onthouden kunnen ze het vast niet? En kijken gaat niet met een blinddoek.
Maar ze kunnen er vas wel één en ander aan "complexiteit" uithalen, zodat het wat simpeler is voor de overlevers.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:11 schreef Dottey het volgende:
De rest is toch simpel....
HALLO .. onze moeders deden zelfs regie over 15 kids met spijkerpoepen.. dan moeten toch ook wel 3 "volwassenen" dat kunnen
Jij heb nog streams in de aanbieding zekerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:05 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk er ongeveer hetzelfde over
behalve dat laatste![]()
wat is daar nou oridinair aan..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Spijkerpoepen is zo ordinair
![]()
![]()
Mijn moeder deed dan ook nooit spijkerpoepen met mij
Ik zit je te stangen joh. Het is 4:17 uur, dan kan ik toch niet meer serieus babbelen over spijkerpoepenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
wat is daar nou oridinair aan..
zijn trouwens voorbeelden van achtelijke spelletjes..
Dat het over fappen gaat etc op de stream mag allemaal wel.. maar spijkerpoepen?
Als dat zou kunnen, slaapwandelend de bunker uitquote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:19 schreef Dottey het volgende:
ik heb de stream uitgezet want hij blijft steeds hetzelfde laten zien..
en ik heb eline nog steeds niet zien lopen in haar slaap
het enige plus puntje wat ik aan haar kon verzinnen was slaapwandelen![]()
zou zij het bewaren voor het laatst?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:23 schreef Dottey het volgende:
anyways.. ik hoor wel van de redactie wat zij er van vinden![]()
en dat zij hem begrijpen de simpele spelregels ..![]()
ik ga tukken
Slaap lekker NMNSquote:
Ben je ongesteldquote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@D. ...... Nou en ?
Een vriendelijker ingesteld persoon zou 'goedemorgen' zeggen ofzoquote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:52 schreef blomst het volgende:
Goedemorgen, wat zijn ze vroeg vandaag.
het is een beetje aangepast heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:53 schreef D. het volgende:
Jeroen helpt iedereen uit bed, maar ik zie toch de meeste bewoners zelf handelingen verrichten
Ik begreep dat opdrachten van 'boven' en zaken als krabben e.d. zelf mochten gebeuren maar ze waren bezig kleding te fatsoeneren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:55 schreef blomst het volgende:
[..]
het is een beetje aangepast heb ik begrepen.
En tot 10.00uur daarna mogen ze alles weer zelf.
Als ze maar niet zelf gaan eten, drinken e.d.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begreep dat opdrachten van 'boven' en zaken als krabben e.d. zelf mochten gebeuren maar ze waren bezig kleding te fatsoeneren.
Ze zijn er nu nest goed mee bezig.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Als ze maar niet zelf gaan eten, drinken e.d.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:03 schreef Danny het volgende:
Goeiesmorgens!
Als ik zo dit topic bekijk denk ik dat dat niet is gebeurdquote:Hoe zijn ze vannacht wakkergemaakt?
Nachtelijke verstoring?
»Ja, lachen! 24 Votes
»Nee, lekker slapen... 7 Votes
Nog geen poll gezienquote:En heeft iedereen al op de FOK!poll op JA gestemd?
FOK!opdrachten?
»Ja, leuk! 30 Votes
»Nee, laat maar. 17 Votes
http://www.thebunkeronline.tv/homequote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:06 schreef D. het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Als ik zo dit topic bekijk denk ik dat dat niet is gebeurd
[..]
Nog geen poll gezien
Ah, ik dacht dat je hier op Fok bedoeldequote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:08 schreef Danny het volgende:
[..]
http://www.thebunkeronline.tv/home
onder de top3 deelnemers
Ben ik het helemaal mee eens. We hebben als users wel een hoop noten op onze zang en als je de kritieken leest denk je met een productie van een multinational te doen te hebben, maar laten we niet vergeten dat het gewoon een experiment is van een paar beginners (in de positieve zin des woords) die met beperkte middelen een professionele productie proberen neer te zetten en tot nu toe zijn ze daar aardig in geslaagd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 05:44 schreef Dottey het volgende:
ik vind dat met de middelen die er zijn.. helemaal geen slecht iets wordt weggezet![]()
er zijn idd wel wat puntjes... van de I .. maar die komen er vanzelf wel op!
Het is juist leuker geworden. Conflict Peter Jeroen, rookbommen, geketende bewoners, meelwormen, elkaar helpen aankleden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:17 schreef peeet1 het volgende:
goedemorgen
ligt het nu aan mij ik vind het de laatste dagen niet veel aan en het camerawerk is erg slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |