Ben je ongesteldquote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@D. ...... Nou en ?
Een vriendelijker ingesteld persoon zou 'goedemorgen' zeggen ofzoquote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:52 schreef blomst het volgende:
Goedemorgen, wat zijn ze vroeg vandaag.
het is een beetje aangepast heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:53 schreef D. het volgende:
Jeroen helpt iedereen uit bed, maar ik zie toch de meeste bewoners zelf handelingen verrichten
Ik begreep dat opdrachten van 'boven' en zaken als krabben e.d. zelf mochten gebeuren maar ze waren bezig kleding te fatsoeneren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:55 schreef blomst het volgende:
[..]
het is een beetje aangepast heb ik begrepen.
En tot 10.00uur daarna mogen ze alles weer zelf.
Als ze maar niet zelf gaan eten, drinken e.d.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begreep dat opdrachten van 'boven' en zaken als krabben e.d. zelf mochten gebeuren maar ze waren bezig kleding te fatsoeneren.
Ze zijn er nu nest goed mee bezig.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Als ze maar niet zelf gaan eten, drinken e.d.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:03 schreef Danny het volgende:
Goeiesmorgens!
Als ik zo dit topic bekijk denk ik dat dat niet is gebeurdquote:Hoe zijn ze vannacht wakkergemaakt?
Nachtelijke verstoring?
»Ja, lachen! 24 Votes
»Nee, lekker slapen... 7 Votes
Nog geen poll gezienquote:En heeft iedereen al op de FOK!poll op JA gestemd?
FOK!opdrachten?
»Ja, leuk! 30 Votes
»Nee, laat maar. 17 Votes
http://www.thebunkeronline.tv/homequote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:06 schreef D. het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Als ik zo dit topic bekijk denk ik dat dat niet is gebeurd
[..]
Nog geen poll gezien
Ah, ik dacht dat je hier op Fok bedoeldequote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:08 schreef Danny het volgende:
[..]
http://www.thebunkeronline.tv/home
onder de top3 deelnemers
Ben ik het helemaal mee eens. We hebben als users wel een hoop noten op onze zang en als je de kritieken leest denk je met een productie van een multinational te doen te hebben, maar laten we niet vergeten dat het gewoon een experiment is van een paar beginners (in de positieve zin des woords) die met beperkte middelen een professionele productie proberen neer te zetten en tot nu toe zijn ze daar aardig in geslaagd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 05:44 schreef Dottey het volgende:
ik vind dat met de middelen die er zijn.. helemaal geen slecht iets wordt weggezet![]()
er zijn idd wel wat puntjes... van de I .. maar die komen er vanzelf wel op!
Het is juist leuker geworden. Conflict Peter Jeroen, rookbommen, geketende bewoners, meelwormen, elkaar helpen aankleden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:17 schreef peeet1 het volgende:
goedemorgen
ligt het nu aan mij ik vind het de laatste dagen niet veel aan en het camerawerk is erg slecht
gisteren al doorgegeven dat we naar ruggen zaten te kijken en dat werd meteen naar de regie doorgeschreeuwd. Er zijn inderdaad wat meer overzichtshots. Er worden nog nauwelijks closeups in beeld gebracht.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:17 schreef peeet1 het volgende:
goedemorgen
ligt het nu aan mij ik vind het de laatste dagen niet veel aan en het camerawerk is erg slecht
vond je?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:51 schreef Stefan het volgende:
De meelwormen hadden meer close-ups dan me lief was. Brrrrrr.
dus ze hebben wel geprobeerd ze 's nachts wakker te maken?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:04 schreef Spooky4u het volgende:
Goedemorgen, hier live van het werk. Ben ik de enige die gisteren tijdens de herrie in slaap ben gevallen?
nu gaat amber drinken brengen naar Peter, maar de camera blijft statisch. En is nog dezelfde als in mijn vorige post. Is ook nog niet versprongen. Zou bijna denken dat de regie nog slaapt?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:08 schreef blomst het volgende:
Gisteren na de start van de fok opdracht vroeg Pim om een slokje water, toen bleven ook de camera's op Eline staan, terwijl dit toch de eerste handeling was die met de opdracht had te maken
Geen idee over 's nachts eigenlijk. Volgens mij bedoelde ik de herrie van rondom 23:00. Toen sliepen ze nog niet. Ik welquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:06 schreef Danny het volgende:
[..]
dus ze hebben wel geprobeerd ze 's nachts wakker te maken?
want dat gaat met een beetje herrie niet meer lukken he, daar wen je namelijk aan. Ik zou sowieso na de eerste keer gewoon door al die herrie heenslapen.
Mogguhquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:22 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
helemaal mee eens ... vooral de kinderziektesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens. We hebben als users wel een hoop noten op onze zang en als je de kritieken leest denk je met een productie van een multinational te doen te hebben, maar laten we niet vergeten dat het gewoon een experiment is van een paar beginners (in de positieve zin des woords) die met beperkte middelen een professionele productie proberen neer te zetten en tot nu toe zijn ze daar aardig in geslaagd.![]()
Er zijn wat kinderziektes die overwonnen moeten worden, maar dat is normaal.
Enig punt dat echt moet verbeteren: er moet een extra stream bij. Nu wordt de groep om technische redenen veel te veel bij elkaar gehouden, waardoor er een kunstmatige cohesie is ontstaan. Wanneer kleine groepjes zich kunnen afzonderen komen de intriges, het geroddel en achterklap waar we als brave burger natuurlijk een hekel aan hebben, maar die toch essentieel zijn voor een spannende en boeiende reallifesoap.
lol, dit is wel humorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |