abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 mei 2009 @ 02:06:01 #101
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68796383
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Met een dementor en een Huub in de redactie was het al bij voorbaat gedoemd om te mislukken.
Die kunnen nog niet eens voor zichzelf denken, laat staan voor een ander.
Huub en Dementor hebben de evolutie /whatever doorstaan en zullen geen aap als avatar kiezen
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_68796389
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:21 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb net credits gekocht, en er maar 50 ipv 100 gekregen, heb een bugmelding gedaan, is dat de goede manier of is er n andere ''weg'' voor te bewandelen? ik had het idee dat meerdere users al een probleem hieromtrend gehad hebben
dementor kan je hier op aanspreken als je op een contact bug en redactiemail geen antwoord krijgt
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_68796404
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:06 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Huub en Dementor hebben de evolutie /whatever doorstaan en zullen geen aap als avatar kiezen
Apen doen niet zo moeilijk, die zijn Lekker Simpel
pi_68796426
sow als ze nu nog zeiken dat het spel niet genoeg is uitgekauwd.. dan weet ik het ook effe niet meer
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_68796445
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:08 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Apen doen niet zo moeilijk, die zijn Lekker Simpel
link gevonden dus
  vrijdag 8 mei 2009 @ 02:15:54 #106
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68796455
Heeft er één een stijve zeg
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_68796473
weet iemand waar ik mijn spel nog meer kan dumpen..
behalve bepaal samen een fokopdracht.
contact
redactie
en hier?
pi_68796479
ahahha stijve knie
pi_68796480
ga er van tussen weltrusten allemaal
  † In Memoriam † vrijdag 8 mei 2009 @ 02:19:32 #110
137949 Disana
pi_68796481
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:15 schreef HiDiHo het volgende:
Heeft er één een stijve zeg
[ afbeelding ]
Een penis burka
  vrijdag 8 mei 2009 @ 02:21:13 #111
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68796494
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:17 schreef Dottey het volgende:
contact
redactie
en hier?

Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_68796495
quote:
contact
redactie
en hier?
geen idee waar nog meer.
pi_68796511
quote:
contact
redactie
en hier?
Ze horen volgens mij gewoon hier? Opdrachten die jij graag in een Bunker-poll zou zien
  vrijdag 8 mei 2009 @ 02:23:47 #114
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68796517
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:05 schreef Dottey het volgende:
Opdracht mogelijkheid van Dot.
Beste overlevers, jullie zijn op elkaar aangewezen. ... binnen drie minuten moeten er teams gevormd zijn van twee personen om te gaan strijden.

ik ga zeker kijken!!
Drie groepjes van twee. Een daarvan een blinddoek om en de ander oordoppen in. En laat ze dan maar wat dingen doen. Legpuzzel maken enzo.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_68796545
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:05 schreef Dottey het volgende:
Opdracht mogelijkheid van Dot.
Beste overlevers, jullie zijn op elkaar aangewezen. ... binnen drie minuten moeten er teams gevormd zijn van twee personen om te gaan strijden.

Na doorgeven zonder dat zij weten wat te moeten doen....
Attributen uitdelen: Blinddoeken aan ieder team 1 blinddoek.
Daarbij verkondigen.. Jullie hebben een team gevormd per twee. Nu moeten jullie onderling beslissen wie het beste kan coachen en orders kan opvolgen.(selecteren een blinde en een leider). De overlevers moeten kenbaar maken wie welke rol krijgt. De aangewezen leider krijgt de blinddoek nu om en de opvolger wordt de leider. De niet geblinddoekte mag alleen aanwijzingen geven aan de ander gedurende (overdag) 2 uur en de ander krijgt een blinddoek voor. Zij moeten elkaar deze twee uur elkaar erdoor helpen komen.

Verteld kan worden.. er valt alleen een hoop te verdienen voor het best scorende team! Wat dat is wordt aan het einde van het spel (niet aangeven hoe lang dat spel duurt) bekend gemaakt. Bij weigeren deel te nemen aan het spel staat er met kleding en al (schoenen mogen uit) twee minuten koud douchen en wegnemen van luxe artikel naar keuze van de kijker. Hiervoor krijgt de kijker een gestelde tijd in een poll om te kiezen wat zij weg willen nemen aan luxe artikel van de weigeraar. Dit wordt aan het einde van de avond bekend gemaakt wat het artikel zou zijn.

Tussen de normale gang van zaken door krijgen de teams opdrachten die zij moeten uitvoeren en zien te winnen. Zij krijgen steeds per opdracht te horen wat er gebeuren moet en niet alle opdrachten ineens. De geblinddoekte blijft geblinddoekt.

De blinddoeken blijven gedurende het spel zitten. Bij plassen mag de blinddoek in het toillet af.

Pas rond etenstijd komen de vragen van hoezit dit dan.. blind koken is ook niet best.. briefje naar beneden met

Deelnemers krijgen op alfabetische volgorde een nummertje 1 tot en met 6.
Een dobbelsteen bepaald wie er kookt die dag. (hij of zij die een blinddoek heeft op dat moment mag deze tijdens de kookbeurt af doen om ongelukken te voorkomen)
Tijdens het eten blijven de blinddoeken om. Alleen hun partner mogen hun eventueel helpen met het eten als zij het niet kunnen vinden.

Mogeliijke opdrachten die gedaan kunnen worden
A Vlavervoeren! De geblinddoekte start bij de bar. Er staat 1 bakje voor hem/haar. De een is gevuld met vla en ernaast ligt een lepel. Op tafel is een leeg bakje geplaatst. De geblinddoekte krijgt 2 minuutjes de tijd om met zijn/haar lepel van het ene bakje in het andere bakje de vla te brengen. De niet geblinddoekte partner mag geen bakjes of lepel of geblinddoekte aanraken. Hij moet van een afstandje coachen. Alle drie de teams spelen tegelijkertijd. Diegene met de meeste vla in het bakje wint een punt.

B puzzeltje maken (voor een vier jarige) De geblinddoekte spelers zitten aan tafel naast elkaar. De partners zitten tegen over hen (spiegelbeeld werken is lastig) Zij mogen de puzzel en geblinddoekte niet aanraken wel coachen) wie het snelste de puzzel in elkaar heeft die heeft een punt (puzzel goed hutselen)

C ezeltje prik. Deelnemer met blinddoek moet tien keer rond gedraait worden en moet dan op aanwijzing van de ander (die op minstens drie meter afstand moet blijven staan) in de roos prikken. Totale speeltijd is 1 minuut. Dichtste bij de roos heeft een punt. Leuk om een afstand te laten overbruggen.

Mededeling:
De geblinddoekte moet zijn blinddoek doorgeven aan de andere en de rollen worden nu omgedraait voor de komende 2 uur.

D spijkerpoepen, spijker om een middel binden met een touwtje boven een fles laten hangen en dan de spijker in de hals van de fles laten stoppen. Diegene die het snelste op aanwijzing van de ander de spijker erin weet te bungelen heeft een punt. De niet geblinddoekte mag enkel coachen niets aanraken.

E koekhappen De geblinddoekte moeten naast elkaar op de bank plaats nemen. Voor hen wordt een bordje met een ontbijtkoekje geplaatst. De deelnemers moeten zo snel mogelijk geblinddoekt de koek op eten zonder hun handen te gebruiken. Diegene die het snelste de koek op heeft die heeft een punt. De partner mag aanwijzingen en aanmoedigen vanaf de andere kant van de tafel zonder iets aan te raken.

F knikkeren iedere geblinddoekte deelnemer heeft drie pogingen om in het putje te knikkeren. De partner mag aanwijzingen geven, maar de knikkers en het potje niet aanraken. Diegene die een van zijn knikkers in het potje weet te krijgen verdiend een punt.

De blinddoeken mogen nu af bij alle overlevers en de punten worden opgeteld.

De prijs wordt nu bekend gemaakt.

Diegene die de meeste punten heeft verzameld als team.. heeft gewonnen en kan 10 minuten (ieder 5 minuten) douchen, slaapt samen in het grote bed en krijgt wat lekkers te snacken.. namelijk een portie bitterballen die zij niet mogen delen met de verliezende teams.:)

Ik zeg genoeg fun! duidelijke regels voor iedereen.. ik denk zo geen misverstanden en de deelnemers zijn allemaal actief bezig

ik ga zeker kijken!!
pi_68796552
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:23 schreef Rica het volgende:

[..]

Drie groepjes van twee. Een daarvan een blinddoek om en de ander oordoppen in. En laat ze dan maar wat dingen doen. Legpuzzel maken enzo.
legpuzzel stond er ook bij
pi_68796563
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ze horen volgens mij gewoon hier? Opdrachten die jij graag in een Bunker-poll zou zien
maar dat gaat toch over de POLL?

naja ik heb hem der maar bijgezet
pi_68796568
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:21 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

gooi jouw kliko maar open dan
pi_68796569
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:29 schreef Dottey het volgende:

[..]

maar dat gaat toch over de POLL?

naja ik heb hem der maar bijgezet
Ik weet het ook allemaal niet joh, ik mis gewoon duidelijkheid.
pi_68796581
Nou ook al zijn het simpele spelletjes..

die erin verwerkt zijn.. ik denk dat ze leuk en grappig zijn als de bewoner maar inzet toont..
pi_68796589
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik weet het ook allemaal niet joh, ik mis gewoon duidelijkheid.
Ja dat is het ook..

maar BUNKER_POLL wijst in mijn ogen naar een poll.. ik heb die van maak samen een FOKopdracht ook maar gedaan
pi_68796595
vla + blindoek en iemand die niet kan leiden is ook leuk
pi_68796618
zat te denken..

Eline samen met Peter (Eline is soft en peter kan moeilijk de leiding over laten aan een ander)
Jeroen en Pim (Jeroen miept en verprutst en is hysterisch en pim spreekt amper )
Amber en Marielin (Amber kwekt zo hard en veel dat marielin haar amper kan volgen)
pi_68796643
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:36 schreef Dottey het volgende:
zat te denken..

Eline samen met Peter (Eline is soft en peter kan moeilijk de leiding over laten aan een ander)
Jeroen en Pim (Jeroen miept en verprutst en is hysterisch en pim spreekt amper )
Amber en Marielin (Amber kwekt zo hard en veel dat marielin haar amper kan volgen)
Als jij nog even gaat nadenken, dan ga ik langzaam maar zeker de luiken sluiten
pi_68796668
ik lees net dat de briljante ideeen gewoon naar de redactie gestuurd moeten worden dus dat doe ik dan maar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')