Das ook zoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Omdat ze anders weer zo'n dure vlucht moeten uitvoeren met die Boeing natuurlijk.
Flight controllers prefer landings at Kennedy Space Center because of cost and schedule. NASA has estimated it costs about $1.7 million to bring a shuttle home to Kennedy Space Center from California.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Omdat ze anders weer zo'n dure vlucht moeten uitvoeren met die Boeing natuurlijk.
Scheelt een miljoen. Dat is wat het kost om de shuttle weer terug te krijgen in Florida.quote:
Vlakbij zou ik niet willen zeggen, een uurtje of 3 toch wel met de auto..... maar de shuttle komt met zo'n rotgang California binnen vallen dat ik wel de sonic boom kan horen/voelen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:27 schreef sander89 het volgende:
Welke Fokker woont vlakbij Edwards ook al weer, ik zal het wel weten waar ik naar toe ging.![]()
Klopt helemaalquote:Op zondag 24 mei 2009 12:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, ze gaan ervoor vandaag. Blijkbaar moet je nu 6 uur bij de tijd optellen, dus als ze de deorbit burn om 8:58am doen, is dat hier 14:58uur.
Ja ze zijn nog niet geland. 't wordt nu spannend.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:38 schreef Flyduck het volgende:
Blijft toch altijd weer spannend momentje he...
Oranje zijn daadwerkelijke radar returns. Rood = niet ontvangen.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:28 schreef __Saviour__ het volgende:
wat moet dat oranje spoor op de radar voorstellen?
jawel, over een half uurtje. Deze NASA-TV blijft doorlopen.quote:
Graad of 20 ten tijde van de landing, het was nog vroeg. Deze tijd van het jaar is het zo'n 30 graden overdag, niet echt gek heet dus.quote:
http://blogs.nasa.gov/cm/blog/shuttleferryquote:The Atlantis Ferry Flight will depart Columbus Air Force Base in Mississippi at approximately 3:40 pm CDT and arrive at the Shuttle Landing Facility at NASA's Kennedy Space Center at approximately 6:30 pm EDT. Pilots will do a fly-by of the beach if weather permits.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |