Zouden ze daar geen pil voor hebben aan boord?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja, de astronauten kennen de risico's.
Maar het lijkt me vreselijk om te weten dat je niet meer levend terug op aarde kunt komen, en je hebt nog voor bijvoorbeeld 6 dagen zuurstof.
Als je dan toch dood moet, dan liever in een flits, zonder vooraankondiging.
Lijkt mij wel, net zoals soms in het leger bij zich hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zouden ze daar geen pil voor hebben aan boord?
Nee ze doen alles om terug te komen...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zouden ze daar geen pil voor hebben aan boord?
Deploying van de Highgain antennasquote:
10 secquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:31 schreef -CRASH- het volgende:
Om 15:00 wordt de Hubble losgelaten
?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:00 schreef -CRASH- het volgende:
Geen signaal....
Zoals ik al zei. ze krijgen geen signaal van de shuttle.quote:
Aan de zuidelijkhafrond is meer water dan land.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:34 schreef __Saviour__ het volgende:
toch vind ik zo'n signaalverlies maar raar. Er zijn toch overal wel zeker grondstations om het te volgen. En anders leidt je het om met satellieten.
Dit keer duurde het minstens een half uur....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:55 schreef Estate het volgende:
Signaal is over een paar min weer terug.
Is iets meer omschakeling van/naar COM antenne
Dan zouden ze toch een marineschip daar kunnen plaatsen met de juiste apparatuur aan boord.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:39 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Aan de zuidelijkhafrond is meer water dan land.
Dus ergens is een blinde hoek. Maar aan de orbit te zien kunnen ze er nu eigenlijk geen probleem daarmee hebben.
quote:
Vrijdag komt de Shuttle terug ( 1 omwentelling eerder dan gepland)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Wanneer kwam ie nou terug op aarde?
quote:
Dat word dus:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:05 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
[..]
Vrijdag komt de Shuttle terug ( 1 omwentelling eerder dan gepland)
Moeten ze nog langer in de ruimte blijven...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:50 schreef Tourniquet het volgende:
17:39 is ook afgeblazen vanwege het weer. Morgen nieuwe kansen!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:24 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Moeten ze nog langer in de ruimte blijven...
Daar zullen ze van balen
quote:What will Atlantis' crew do today? Probably look out the windows, relax and take pictures. This will be an off-duty day for the astronauts.
http://twitter.com/NASA/status/1881708622
De reddings-shuttle heeft volgens mij de IIS-koppeling aan boord. (De hubble missie heeft dat niet, en ze zitten te ver - de reddingsshuttle zou dan wel daar naar toe moeten kunnen, dat weet ik dan niet.) Daar is voldoende voedsel aanwezig om in ieder geval een week of twee te kunnen nadenken. Ze zouden dan ook de russen kunnen inschakelen met Soyuz capsules, en er zit er minimaal 1 (voor 3 personen) gekoppeld aan het IIS, en volgens mij zelfs meestal 2.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:59 schreef sander89 het volgende:
Als ze echte grote schade hebben dan halen ze het draaiboek tevoorschijn hoe ze iedereen moeten inlichten dat ze het waarschijnlijk niet levend terug komen op aarde.
Komt me op zich goed uit want ik ben nou pas thuis..... Had anders de landing gemist.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:50 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Komt mij goed uit.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:50 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt nu wordt het of KSC 16:54 of Edwards 16:46quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |