Die van hier is dit voorjaar geplant. Misschien heeft het een jaartje nodig?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:59 schreef Bluezz het volgende:
Hij bloeit hier ook niet.
Vorig jaar uit zaadjes opgekweekt, hij heeft nu wel een lang sliert langs de schutting, maar is echt nog een baby.
Straks lekker BBQ met vrienden en de tuin staat er sjiek bij
Ik keek net in de stromende regen naar buiten en zie opeens een bloem in mijn passie!quote:Op zondag 5 juli 2009 12:45 schreef Duderella het volgende:
O Bluezz, ik lees net ergens dat jonge passiebloemen het eerste jaar vaak niet bloeien.
Woeiiiii gefeliciteerd!!! Bij mij staat de vierde nu in bloei, een voor een laten ze zich zien en ik heb nog knoppen genoeg.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik keek net in de stromende regen naar buiten en zie opeens een bloem in mijn passie!![]()
Dusnaar jouw bron Dude.
En mijn longkruid is ook alweer aardig op aan het schieten nadat ik het afgeknipt had.
Ik ga het proberen, tnxx.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:56 schreef lyolyrc het volgende:
Vlinderstruiken kun je in het najaar al een beetje terugsnoeien, zodat de najaarsstormen minder vat hebben op de takken. In maart kun je dan diep terugsnoeien (uiteraard als het niet vriest). Verwijder ook al het dode, rottende hout.
Op die manier hou je de struik beter in de vorm en voorkom je dat takken hun eigen gewicht niet meer overeind kunnen houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |