Het is een koekoeksbloemquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:32 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik heb ook even gekeken, het lijkt er inderdaad totaal niet op. Dan is foto 5 dus ook nog even een vraagteken. Al komt het plantje op mij inheems over, dus zou toch wel bekend moeten zijn.
Wat Bluezz al zei, het geeft snel resultaat. Vergeet alleen niet, dat planten gaan groeien en dat ze dan meer ruimte gaan opeisen. Dat kan er toe leiden dat ze later onderling in het gedrang komen, vandaar dat er meer ruimte wordt geadviseerd.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:58 schreef Sanne het volgende:
Tuinnewbie vraagje:
Op mijn klimroos, clematis en braam staat dat ze 1,50 meter van elkaar af moeten worden geplant voor "de beste begroeiing". Nu zie ik Rob Verlinden gisteren dezelfde klimplanten in een bak op nauwelijks 25 centimeter afstand bij elkaar planten.
Kan dat? Die Verlinde is toch niet gek? Ik heb nogal een klein tuintje en wil niet nog meer tegels uit de tuin trekken. Maar er moet eigenlijk nog een framboos tussen geplant worden, maar er is dus zeker geen 1,5 meter over.
Zo heet hij inderdaad. Een Thunbergia.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:07 schreef Cat22 het volgende:
Suzanne met de mooie ogen heet deze geloof ik. Het is in ieder geval een fleurige zomerbloeier.
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b233/Plaatjesbende/woning/P5160208.jpg[img]
Ziet er mooi uit, die roos!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:22 schreef Sanne het volgende:
De eerste (nieuwgeplante) roos in bloei
[ afbeelding ]
De rozen vonden het onweer van de week heerlijk, ze zijn allemaal flink gegroeid.
Maarrrr, de passiflora hing half scheef in zijn pot, die heb ik nu maar in de volle grond gezet in de hoop dat ze wat meer steun heeft met de schutting erachter. Het lijkt er echter op of die het loodje heeft gelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |