Wellicht ten overvloede: mijn wederhelft heet niet daadwerkelijk P.O. Epjes, maar hij is het stadium van de onderbroekenlol nog niet voorbij en bovendien vermoedt hij wellicht dat ik zijn aanschrijving ga gebruiken voor een topic en wenst hij anoniem te blijven.quote:Geachte mevrouw De Jong,
Bij deze wil ik mijn beklag doen over het volgende.
Sinds u eerder vanavond thuis bent gekomen heb ik, naar mijn mening, te weinig kusjes gekregen. Dit stelt mij enorm teleur, en ik ben er dan ook niet zeker van of ik nog langer met u in zee wil gaan.
Ik verwacht binnen enkele minuten adequate compensatie, in de vorm van 10 kusjes, 1 kopje koffie en 1 flesje water, te bezorgen op het bij u welbekende adres.
Alvast bedankt voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
P. O. Epjes
Op welke wijze verwacht je daar positieve gevolgen van?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:02 schreef Rekkie het volgende:
Afzuigen en dan als de sodemieter je tieten en je kut laten zien in dit topci!
Je zou hem in een aangetekende brief kunnen laten weten dat je niet op zijn eisen ingaat en de dagvaarding tegemoet ziet. Je zou het geheel echter ook minder zakelijk kunnen bekijken, en besluiten om in te gaan op zijn eis. Op zijn eisen ingaan kan uiteindelijk ook voor jezelf bevredigend werken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:01 schreef Isegrim het volgende:
Zojuist ontving ik de volgende e-mail:
[..]
Wellicht ten overvloede: mijn wederhelft heet niet daadwerkelijk P.O. Epjes, maar hij is het stadium van de onderbroekenlol nog niet voorbij en bovendien vermoedt hij wellicht dat ik zijn aanschrijving ga gebruiken voor een topic en wenst hij anoniem te blijven.
Ik weet niet goed of ik op zijn eis moet ingaan. Immers, het lijkt allemaal wel erg op chantage.
Wat vinden jullie dat ik zou moeten doen?
Op welke wijze jij niet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Op welke wijze verwacht je daar positieve gevolgen van?
@TS:quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:04 schreef Alicey het volgende:
Je zou hem in een aangetekende brief kunnen laten weten dat je niet op zijn eisen ingaat en de dagvaarding tegemoet ziet. Je zou het geheel echter ook minder zakelijk kunnen bekijken, en besluiten om in te gaan op zijn eis. Op zijn eisen ingaan kan uiteindelijk ook voor jezelf bevredigend werken.
Niet eerst administratief beroep? Of gelijktijdig?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:06 schreef DonJames het volgende:
Eerst maar een pro-forma bezwaarschriftje lijkt me
Wel aangetekend versturen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:06 schreef DonJames het volgende:
Eerst maar een pro-forma bezwaarschriftje lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |