Even voor de duidelijkheid, we hebben het nog steeds over zaterdag pannenkoek-meet bij Sugar?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:43 schreef Lishe het volgende:
Hahaha, Raissa!
Jawel Dutch, die kans maak ik gewoon.
Ik begin om 8 uur (echt. Onmenselijk) tot 18.00u. Tussendoor kan ik heus wel ergens een uurtje weg. En als je nog boodschaps moet doen kom dan ook even op mn werk binnen, we hebben de hele dag open inloop! (Met koffie! En koek!)
Eh, nee?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:04 schreef snoopy het volgende:
Ben ik nou ouderwets als ik het raar vind dat er nu nog iemand buiten met een peuter op een loopduwfietsje rondloopt
niet in mijn optiek, maar mij wordt regelmatig verweten dat ik ouderwetsch/overbeschermend benquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:04 schreef snoopy het volgende:
Ben ik nou ouderwets als ik het raar vind dat er nu nog iemand buiten met een peuter op een loopduwfietsje rondloopt
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:04 schreef snoopy het volgende:
Ik wilde al nee schudden maar Morris heeft een sweatvest van H&M met snoopy eropquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:28 schreef Reinhilde het volgende:
Zeg Snoopy, nou vraag ik me af he? Koop jij wel eens kleding voor je snoepjes met Snoopy erop?
Bijzonder goed, want ik had zomaar een (ook nog heel leuk!) kaartje van jou!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:12 schreef Reinhilde het volgende:
ooooh Sugar! Kom eens vertellen hoe je dag is geweest!
hihiquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:31 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik wilde al nee schudden maar Morris heeft een sweatvest van H&M met snoopy erop
Graag gedaan!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:34 schreef Sugar het volgende:
[..]
Bijzonder goed, want ik had zomaar een (ook nog heel leuk!) kaartje van jou!![]()
![]()
![]()
En ik ken je helemaal niet, of nou ja, nooit gezien nog enzo en ik vond het zo lief! Ik ging ineens hardop zeggen: "Oooooh! Dat is lief!"
![]()
Dankjewel!!!![]()
Het was na het werken een leuke dag met bbq in de tuin en kindjes over het gras en lachen om dingen van ooit.
Ja, sugar he?quote:
Deze heeft hij:quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:34 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
hihi
Lijkt me toch best gek. Want je wordt toch wel 1 met je nickname, ik vind het ook altijd heel raar als ik een echte Reinhilde zie. (De zus van mijn aangetrouwde oom)
Ze hebben bij de H&M voor het najaar ook een leuke snoopy trui voor jongens
Hartstikke kei sugar!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:37 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ja, sugar he?
* Sugar voelt een heel mooi nieuw bijvoeglijk naamwoord aankomen...
I'm guilty!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:42 schreef Sugar het volgende:
Dat stond er eerst echt, he? PM heeft het stiekem geëdit, maar het stónd er!
nou moequote:Op donderdag 7 mei 2009 22:45 schreef PM-girl het volgende:
Ik geloof dat t appletje en ik vanavond geen vriendjes zijn.
Tot de volgende keer dus maar!
Feest want maandag ben ik jarig, word ik een kwart eeuw en maandag is een suffe dag om te vierenquote:
Leander slaapt (is vanaf 20:30) Ik een ehm... robijntjehoedquote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:56 schreef Dakota het volgende:
:d
oooooh wat leuk.
maar de grote vraag is.. wat draag jij op je kopen Leander?
Niewaarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:05 schreef Dakota het volgende:
je hebt robijntje vast opengesneden jij ploert
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:24 schreef Faja-Lobi het volgende:
[ afbeelding ]
Taart voor de liefhebbers want vandaag om 08.59 uur ben ik precies 30 jaar!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:18 schreef Dakota het volgende:
tagliatelle! met kip,spinazie, boursin en kerstomaatjes \O/
t kan ook met paturain?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
hihi![]()
goeiemorgen! Gefeli Fajaen Freecell dat klinkt als een tof feestje.
iehwquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:28 schreef bixister het volgende:
eskaasfondue? die heb ik gemist. maar ik vind kaasfondu ook heerlijk ja! hmmm nog heel even wikken.
Het was gezelligquote:
AH heeft alleen maar lemon jelly voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:45 schreef bixister het volgende:
nog een vraagje, weet iemand waar je 'lemon curd' kunt kopen? ik zie 't bijv niet op de albertsite, dus vrees dat ah het niet heeft?
ja maar daar heb ik geen tijd voor, ik wil 't juist graag kant & klaar ergens doorheen kunnen mengen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:50 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
AH heeft alleen maar lemon jelly voor zover ik weet.
Lemon curd is eigenlijk een soort eiervla maar dan met citroensap in plaats van melk. Ikheb nog een betrouwbaar recept mocht je het niet k&k ergens kunnen vinden.
haha aan de ene kant 3 cupmaten en aan de andere kant 4quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik wil ook wel een cup c
Hoeveel heb je over pinq?
kipfilet vullen met camambert en bruine suiker on top!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:33 schreef Ca.ra het volgende:
aardappelkroketjes in de oven, grote salade, gevulde kipfilet erbij.
Het losse flebbertje van de kipfilet afsnijden (het kiphaasje noemen ze dat ook wel eens) en in stukjes invriezen voor een keer een roerbakje ofzo. De overgebleven filets horizontaal insnijden en er een stukje gorgonzola inproppen. Twee plakjes gerookte ham om de kip wikkelen en op een zacht vuurtje rondom bakken.
De gorgonzola wordt warm en zacht en minder overheersend dan hij 'rauw' is, is bij mij iedere keer weer een succes bij gasten.
Zelf vind ik de gorgonzola dolce van de Lidl lekker, die is al wat romiger en zachter van zichzelf. En lekkerder voor de portemonnaie. (1 pakje moet genoeg zijn voor 6 kippies)
Jaaaa goed plan!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ca.ra ik vind chicken tonight altijd makkelijk om te maken: gewoon zo'n pot (ik vind zoet-zuur met perzik erg lekker), rijst erbij.. klaar!! Wij doen nog altijd extra nasigroenten en paprika erbij.. is niet moelijk.
OH!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:55 schreef pinquit het volgende:
[..]
haha aan de ene kant 3 cupmaten en aan de andere kant 4weet nog niet hoeveel het aan grammen is
![]()
maar sowieso zat om jouw van een mooie Ccup voorzien![]()
bruine suiker? echt waar?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:55 schreef Dakota het volgende:
kipfilet vullen met camambert en bruine suiker on top!
OH, die heb ik gemistquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:57 schreef bixister het volgende:
het is voor de "strawberry-cheese-cake." zag ik gisteren in de 'nrc-next' (nummer 9 van dit rijtje )
nee heel stom, dat ben ik dan weer vergeten te vragenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
OH!!Goehoed! Zo'n shift heb ik ook gemaakt en nog geen seconde spijt! Helemaal blij!
Heb je een beetje zicht op het einde van de wachtlijst?
Bix lees ff de tweede pm ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:59 schreef bixister het volgende:
ca.ra, als je me je e-mail adres PM't stuur ik je m'n hele 'bix-succes-recepten' document even toe.
En ik ben juist van de potjes en pakjes... ik vind koken niet echt leuk, moet niet te lang duren en zie het als een noodzakelijk kwaad...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:55 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Jaaaa goed plan!
Is zo stom he, ik loop de potjes-en-pakjes afdeling in de supermarkt altijd voorbij. Geen idee wat ik daar kan pakken (oftewel laten pakken) wat lekker is. Maar kip gaat er altijd wel in en rijst is ook makkelijk en een zak roerbakgroente voor de gezond.... goed plan!
* Ca.ra op lijstje zetten gaat
vooral dat. Ik vind bijna alles uit pakjes heul zout smakenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik kook zoveel mogelijk zonder potjes en pakjes, je zit zo vast aan 1 smaak daarmee, en ik ben nooit zo weg van het hoge zoutgehalte en andere troep wat ze er bij in stoppen.
Zelf kruiden ftw
ik was ook al op zoek naar Noli nieuws.. niet gezien dus nog..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Even iets anders. Is Noli alweer gespot sinds ze naar de gyn is geweest? Of lees ik daar overheenwat niet voor het eerst zou zijn, zie post ergens hierboven.
What she saidquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik kook zoveel mogelijk zonder potjes en pakjes, je zit zo vast aan 1 smaak daarmee, en ik ben nooit zo weg van het hoge zoutgehalte en andere troep wat ze er bij in stoppen.
Zelf kruiden ftw
Echt, ik voel me zo'n doos af en toe. Ik had al op versturen gedrukt en toen zag ik t.... te laat :Squote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:18 schreef bixister het volgende:
ca.ra, 't is verstuurd hoor!naar 't juiste adres.
![]()
Ik hou d`r wel vanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:17 schreef huuphuup het volgende:
ja vis in folie!!das idd ook lekker!
Moet je es met venkel proberen maneek, of hou je nie van venkel? Ik vond het best lekker eigk in combinatie met het zoete van de tomaatjes en de uismaak enzo. Ik gooi die pakketjes 's zomers ook altijd op de bbq![]()
B. vreet zn vingers dr bij op
ik moest vroeger overal zelf de champignons uitvissenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik hou d`r wel van
Als ik vispakketjes maak, maak ik gewoon 5 verschillende omdat de een wel tomaatjes lust en de ander niet, maar die wil wel weer champignons wat een ander weer niet te hachelen vindt.
Gemak
mijn zusje deed dat ook altijd, overal de chamies uitvissen, zelfs al waren ze een milimeter groot.. en nu eet ze ze welquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik moest vroeger overal zelf de champignons uitvissen![]()
*trauma heeft*
mn moeder dacht altijd van als ik ze er maar stug gewoon in blijf stoppen dan eet ze ze vanzelf wel
ik moet ze echt nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
mijn zusje deed dat ook altijd, overal de chamies uitvissen, zelfs al waren ze een milimeter groot.. en nu eet ze ze wel
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik moet ze echt niet*ril*
het is ook niet de smaak het gaat vooral om de structuur. Maar zelfs al sneed mn moeke ze in heel kleine stukjes, als ik dan zo'n ding tussen mn tanden had kwam alles er weer uit![]()
En nog steeds he! Ik heb ze in de afgelopen jaren heel regelmatig geprobeerd te eten, van ordinaire-champignons-in-blauwe-bakjes tot unoki champignons of van die portebello's en weet ik wat nog meer. Ik ga dr nog steeds van over mn nek. Nouja, dan niet, haha, ik kan prima zonder koken![]()
En voor B. haal ik ze als we bijvoorbeeld gaan bbq-en of heel soms als we biefstuk hadden deed k ze wel es bakken erbij voor hem. Maar hij geeft er weinig om verder.
quote:
ik eet nog steeds geen groentensoep... nou ja, ik eet om de groente heenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:47 schreef Diaan73 het volgende:
Ik haalde vroeger de groenten uit de groentesoep...Nu niet meer, nu vind ik ze lekker... maar het vlees haal ik er wel uit, tenminste ik probeer dat niet op te scheppen. Vroeger lustte ik ook geen macaroni/spaghetti en at ik gewoon alleen de kale macaroni/spaghetti. En als we gehaktballen kregen, nam ik geen jus... die vind ik zo vies.
Wij maken trouwens macaroni met varkensvlees en mn moeder maakt de spaghetti met rundvlees. Veel lekkerder dan met gehakt, maar ja dat vind ik ook alleen maar lekker in lasagne en ik vind de lasagnette nog lekkerder.
Tja ik ben ook gewoon een moeilijke eter...
Van die stukjes vlees ja, bahquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:47 schreef Diaan73 het volgende:
Ik haalde vroeger de groenten uit de groentesoep...Nu niet meer, nu vind ik ze lekker... maar het vlees haal ik er wel uit, tenminste ik probeer dat niet op te scheppen.
Oh ja, organen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:01 schreef Dakota het volgende:
ik eet ook bijna alles..behalve dat maffe vlees, niertjes, darmpjes maagjes enzo
en een paar soorten kolen, spitskool, chinese kool
behalve als t flink geprakt door mn aardappelen en een laag jus is
Second place, first loserquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:13 schreef Dakota het volgende:
DAMNED!ik ben tweede geworden bij de FokIdols verkiezing
And the FOK!Idol 2009 is....
Champignons vullen met gekruid gehakt en daar overheen wat kaas, dat in de oven *kwijl*quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:25 schreef Ynske het volgende:
grote champignonnen vullen met wat roomkaas en honing en dan even in de oven
lekker!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:51 schreef Reinhilde het volgende:
Vick, hier!![]()
Ik heb net aan de telefoon gehangen met Paypal, die gast snapte zelf ook niet helemaal wat er mis was gegaan.
Poging nr 3 om een betaling te doen aan Noorwegen.
Natuurlijk mag je dat vragen. Met Nathan gaat het nu door het regelmatige mooie weer stukken beter. Wel nog aan de 3 soorten puffers op een dag maar minder vaak verkouden en dus minder vaak een keel/oor en luchtweg infectie/ontsteking.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:38 schreef Babygirl het volgende:
Van harte gefeliciteerd Faja-lobi.
mag ik vragen hoe het met Nathan is?
dat gaan wij vanavond doen!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:46 schreef Raissa het volgende:
[..]
Champignons vullen met gekruid gehakt en daar overheen wat kaas, dat in de oven *kwijl*
Zo, het huis is weer gestofzuigd, straks nog even de was opvouwen en de badkamer doen en dan ben ik er wel weer klaar mee voor vandaag
De foto's zijn trouwens binnen, ga nu de enveloppe openmaken!
quote:
Okay, you're welcome!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:44 schreef k_i_m het volgende:
Oja! Ik wilde je nog pm'en. Ik ga hem straks even scannen (als ik de scanner aan de praat krijg
. ) en dan stuur ik hem weer terug
. Dank!!
We kregen inderdaad wel wat mondelinge uitleg... het gaat er vooral om dat ze willen kijken of de helmmethode wel (sneller) doet wat ze verwachten en of je als je geen helm doet hetzelfde gebeurt/ontwikkelt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:50 schreef k_i_m het volgende:
Toch vind ik niet zo duidelijk wát ze dan allemaal willen onderzoeken, behalve het hoofd meten. Of werd dat erbij verteld toen je hem kreeg?.
Oh vicky!! Wél de afdeling storingen kiezen hoor!!!! Anders krijg je toch hompdingesen aan de lijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:05 schreef Vicky het volgende:
lief van je moeder Estrys!
waarom zijn de wachtijden bij sommige bedrijven zo lang? Sta nu al 10 minuten in de wacht bij Ziggo.. Hebben een totaalpakket en ik betaal meer en krijg minder dan het totaalpakket dat ze aanbieden.
zucht.. 19 minuten en dan weer zo'n doos aan de telefoon.. maar goed, tis geregeld...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:10 schreef Memmel het volgende:
Vicky, je kan rustig nog even een strijk doen hoor voordat je iemand aan de lijn krijgt daar!
Dakota, de envelop is naar je op weg! (met maar liefst 11 zegeltjes, ik heb ze zelfs al even opgeplakkerd voor je!)
storingen kiezen heeft niet zoveel nut als het een administratief iets is... dan verbinden ze je namelijk gewoon net zo makkelijk door en sta je weer een half uur in de wacht.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh vicky!! Wél de afdeling storingen kiezen hoor!!!! Anders krijg je toch hompdingesen aan de lijn.![]()
![]()
Bij storingen ben ik tot twee keer toe zéér kundig en correct geholpen! Daar werken oudmedewerkers van Casema bijv. De rest is allemaal extern callcenter zo ik het begreep.
Beter voor je bloeddruk!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, ik ben daar eens per ongeluk terecht gekomen(verkeerd doorverbonden), ook met iets administratiefs, en die tip kreeg ik toen van hun. Maar ik was ook wel zo kwaad inmiddels dat wéér doorverbinden geen optie voor ze was
![]()
Leuk hč, Ziggoquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
je wil niet weten hoe kwaad ik aan de telefoon gehangen heb bij de afdeling storingen.. sommigen behandelen je daar echt alsof je niets weet... helaas voor hun weet ik wel het een en ander en M. is ICT-er
kruidvat heeft er ook van goede kwaliteit deze weekquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zag trouwens bij Bart Smit volgens mij van die kleine digitale fotolijstjes voor maar ¤ 10,= vanmiddag eens naar kijken...
als ik naar buiten ga word ik gelijk doorgelinkt naar www.landleven.nl/ :S kan niet naar buitenquote:
Haaaaai! WB!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:48 schreef Mibos2 het volgende:
Volgens mij heb ik een stuk of zes bankjes gemist maar wij zijn weer in het internet luchtje. Dus goedemiddag allemaal... (BTW Neem nooit geen telfort wat een drama zeg!).
1 Kquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:42 schreef dutchie het volgende:
Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik vanmorgen mijn eigen moederdag-kado heb gekocht.
Ik kon ze gewoon niet weerstaan en ik had een goed excuus nodig voor deze overbodige uitgave.
2 gekrakkeleerde (zal vast verkeerd geschreven zijn) witte kleine vaasjes met prachtig geverfde roosjes erop. Bijna antiek, super romantisch.
Maar ik krijg ook echt knutselwerkjes hoor. Bepaalde ruimtes in dit huis mag ik niet meer zomaar betreden. 'Verboden voor Mama's'.
naar de turk brengen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb even een vraag voor de wél handigen onder ons. Ik heb een (hele dure) korte broek en die ligt al twee jaar ongebruikt omdat de knoop-met-het-haakje eraf is. Voordat ie nou voor jongste óók te klein is (
) wil ik dat graag repareren. Nou heb ik een knoop, en een haakje, maar hoe bevestig je dat? Ik kan er moeilijk met een hamer op hengsten want dan haakt ie niet meer benk bang. Is daar een apparaat voor nodig? Ja zeker....
![]()
Ik baal zo! hele mooie Tom-du broek. middelste heeft m één keer aangehad.
Die zijn nog niet tot mijn dorp doorgedrongenquote:
Het ziet er leuk uit, maar ik denk dat het bij mij uit ingewikkeldheid gewoon in de kast zou blijven liggen.quote:
das jammer, want die maken het altij dgoed en goedkoop.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die zijn nog niet tot mijn dorp doorgedrongen
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:26 schreef Luchtbel het volgende:
Webkimwil je echt iets hebben waarbij je als je dan eindelijk bedacht hebt wat je aan moet je ook nog moet gaan beslissen hoe je het aan moet
de naam zegt t al.. als een hobbezak..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha
s leuk Webkim![]()
ze hebben die ook van American Apparel. "Le Sac dress" heet ie. Die vind k ook leuk. Punt is altijd bij mij dat het mij altijd een stuk minder fruitig staat dan die modellen
quote:
hey wat super !! Tis hier wel stralend weer zegquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:46 schreef Dakota het volgende:
en hoi Stout!
weet je wel dat je vlakbij de runner up van fokidols woont!
handtekeningen na 8 uur
Hier dus ook een dikke 1.. storm, regen ... Volgens de buienradar is dit slechts het begin van een flinke buienstrookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:56 schreef Memmel het volgende:
Het weer is hier net omgeslagen...regen, storm...blegghhh. Piet zou dit weer een dikke onvoldoende geven!
En ik was net even naar Loosduinen met Thomasquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:56 schreef Memmel het volgende:
Het weer is hier net omgeslagen...regen, storm...blegghhh. Piet zou dit weer een dikke onvoldoende geven!
ja ik heb hem ooit zelfgemaakt, was idd zo klaar en best geinig maar ik vond hem niet leuk genoeg om echt te dragen ofzo zeg maar.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:16 schreef pinquit het volgende:
ik vind die jurk ook heel tof. ziet er ook wel uit als makkelijk zelf te maken, maar dat kan tegevallen natuurlijk
staat trouwens ook een filmpje bij van de 'egg dress' ook zoiets, maar dan met mouwen.
verder idd, modellen kunnen dat hebben, dat losse zegmaar, bij mij ziet het er ook uit alsof ik een lap om heb geslagen ofzo
Das liefquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:37 schreef Brighteyes het volgende:
Dat van dat misselijk zijn tijdens de zwangerschap en de invloed op evt. intelligentie van je kind?
Klopt prima!
Zwart krijtje in je mond, afbijten, uitspugen onder luid gesputter en bah.
Ga ik wat water voor hem pakken... stop je toch net zo makkelijk dat blauwe krijtje in je mond: bah!
Die smaakt idd echt niet ineens heel anders hoor!![]()
![]()
heeft hier gewerkt hoor.. ben beide keren een hevige relatie met de pleepot aangegaan en onze kinderen hebben hersens te over..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:37 schreef Brighteyes het volgende:
Dat van dat misselijk zijn tijdens de zwangerschap en de invloed op evt. intelligentie van je kind?
Klopt prima!
Zwart krijtje in je mond, afbijten, uitspugen onder luid gesputter en bah.
Ga ik wat water voor hem pakken... stop je toch net zo makkelijk dat blauwe krijtje in je mond: bah!
Die smaakt idd echt niet ineens heel anders hoor!![]()
![]()
harsesquote:
t mag allebei hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
harses![]()
En Sasha, ik vind het heul logisch hoor knulletje! Een rode paprika en een groene paprika smaken ook anders dus dan die krijtjes ook toch?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:10 schreef Dakota het volgende:
en sla
en vanavond kotacake
ik moest net zo lachen..heel stom eigenlijk..ik stond op t balkon om wat was eraf te halen..loopt er een vrouw met dochtertje onderdoor en dat dochtertje maakte gekke geluidjes.. zegt die moeder 'nouu gekke turk'
noujazeg
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:26 schreef Luchtbel het volgende:
Webkimwil je echt iets hebben waarbij je als je dan eindelijk bedacht hebt wat je aan moet je ook nog moet gaan beslissen hoe je het aan moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |