Even voor de duidelijkheid, we hebben het nog steeds over zaterdag pannenkoek-meet bij Sugar?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:43 schreef Lishe het volgende:
Hahaha, Raissa!
Jawel Dutch, die kans maak ik gewoon.
Ik begin om 8 uur (echt. Onmenselijk) tot 18.00u. Tussendoor kan ik heus wel ergens een uurtje weg. En als je nog boodschaps moet doen kom dan ook even op mn werk binnen, we hebben de hele dag open inloop! (Met koffie! En koek!)
Eh, nee?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:04 schreef snoopy het volgende:
Ben ik nou ouderwets als ik het raar vind dat er nu nog iemand buiten met een peuter op een loopduwfietsje rondloopt
niet in mijn optiek, maar mij wordt regelmatig verweten dat ik ouderwetsch/overbeschermend benquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:04 schreef snoopy het volgende:
Ben ik nou ouderwets als ik het raar vind dat er nu nog iemand buiten met een peuter op een loopduwfietsje rondloopt
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:04 schreef snoopy het volgende:
Ik wilde al nee schudden maar Morris heeft een sweatvest van H&M met snoopy eropquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:28 schreef Reinhilde het volgende:
Zeg Snoopy, nou vraag ik me af he? Koop jij wel eens kleding voor je snoepjes met Snoopy erop?
Bijzonder goed, want ik had zomaar een (ook nog heel leuk!) kaartje van jou!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:12 schreef Reinhilde het volgende:
ooooh Sugar! Kom eens vertellen hoe je dag is geweest!
hihiquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:31 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik wilde al nee schudden maar Morris heeft een sweatvest van H&M met snoopy erop
Graag gedaan!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:34 schreef Sugar het volgende:
[..]
Bijzonder goed, want ik had zomaar een (ook nog heel leuk!) kaartje van jou!![]()
![]()
![]()
En ik ken je helemaal niet, of nou ja, nooit gezien nog enzo en ik vond het zo lief! Ik ging ineens hardop zeggen: "Oooooh! Dat is lief!"
![]()
Dankjewel!!!![]()
Het was na het werken een leuke dag met bbq in de tuin en kindjes over het gras en lachen om dingen van ooit.
Ja, sugar he?quote:
Deze heeft hij:quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:34 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
hihi
Lijkt me toch best gek. Want je wordt toch wel 1 met je nickname, ik vind het ook altijd heel raar als ik een echte Reinhilde zie. (De zus van mijn aangetrouwde oom)
Ze hebben bij de H&M voor het najaar ook een leuke snoopy trui voor jongens
Hartstikke kei sugar!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:37 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ja, sugar he?
* Sugar voelt een heel mooi nieuw bijvoeglijk naamwoord aankomen...
I'm guilty!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:42 schreef Sugar het volgende:
Dat stond er eerst echt, he? PM heeft het stiekem geëdit, maar het stónd er!
nou moequote:Op donderdag 7 mei 2009 22:45 schreef PM-girl het volgende:
Ik geloof dat t appletje en ik vanavond geen vriendjes zijn.
Tot de volgende keer dus maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |