koop dan een paar clark desert bootsquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:20 schreef Repeat het volgende:
Iemand een idee welke merken (en modellen) schoenen in ongeveer deze kleur hebben?
Liefst nog iets geler trouwens. Zegmaar okergeel, maar daar kon ik niet zo snel een pic van vinden...
[ afbeelding ]
Dank je, ben er ook erg blij meequote:Op donderdag 17 september 2009 16:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vind ze erg mooi! Waar heb je ze gekocht en wat kost zoiets?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:20 schreef Repeat het volgende:
Iemand een idee welke merken (en modellen) schoenen in ongeveer deze kleur hebben?
Liefst nog iets geler trouwens. Zegmaar okergeel, maar daar kon ik niet zo snel een pic van vinden...
[ afbeelding ]
Zeer mooi! Heb je hem uiteindelijk ook nog gekocht?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:24 schreef Mastroianni het volgende:
Binnenkort eens kijken of deze me passen, als dat 't geval is neem ik ze direct mee
:
[ afbeelding ]
Daar ben ik ook benieuwd naar.... prachtige schoen.quote:Op zondag 20 september 2009 18:26 schreef Rovo het volgende:
[..]
Zeer mooi! Heb je hem uiteindelijk ook nog gekocht?
Eigenlijk altijd twee splitten, tenzij je een smoking koopt (geen splitten) of een Amerikaan bent (een split).quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:26 schreef Sigg het volgende:
Heren, ik heb een interessante vraag waar jullie mij als fijnproevers antwoord op kunnen geven. Een vriend van me gaat binnenkort trouwen, dus ik moet een pak. Dan nu de vraag, er zijn colberts met 1 of 2 splitten achter en ook helemaal zonder split. Hoeveel splitten zal ik eens nemen, is daar een mode in, wat zijn de voor- en nadelen van de varianten, antwoorden heb ik nodig. ben benieuwd!
In Nederland alleen bij Shoes & Shirts in Maastricht, anders zul je naar Frankrijk of Brussel moeten. Reken echter wel op een flink pittige prijs van rond de 800 à 900 euro, al zijn ze iedere cent waard.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:30 schreef Rekkie het volgende:
Waar zijn deze te koop, want mijn Magnanni's hebben ook hun rust nodig
Nou dat vind ik ze bij voorbaat al niet waard... deze sla ik even over.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:41 schreef Rovo het volgende:
In Nederland alleen bij Shoes & Shirts in Maastricht, anders zul je naar Frankrijk of Brussel moeten. Reken echter wel op een flink pittige prijs van rond de 800 à 900 euro, al zijn ze iedere cent waard.
Een hemd met dubbele manchetten (French cuffs)quote:Op donderdag 24 september 2009 11:35 schreef Blik het volgende:
Stomme vraag misschien:
Is er nog een andere naam voor een overhemd waar manchetknopen in moeten?
Magnanniquote:Op maandag 28 september 2009 08:42 schreef uithangbord het volgende:
Wat zijn wat jullie betreft aanraders qua merken als je op zoek bent naar schoenen in de 'Van Lier' prijsklasse. Ben op zoek naar een mooie ranke cognac kleurige schoen met redelijk scherpe punt en broques op de neus. Mag een Monkstrap, Oxford of Derby zijn.
Jonge zeg gewoon de prijsquote:Op maandag 28 september 2009 10:41 schreef uithangbord het volgende:
Mooie schoenen inderdaad, maar toch weer iets van 75 euro boven de prijs van 'Van Lier'. En dat gaat als arm studentje niet lukken.
Duur schoentje, maar ik wel een mooi duur schoentjequote:Op maandag 28 september 2009 21:14 schreef uithangbord het volgende:
Ik wou eigenlijk 175 als maximum aanhouden. Van Bommel vind ik meestal een beetje lompe klompen (net als Van Lier trouwens, heb nu toevallig 1 gaaf paar). Ik zag hier laatst een echte prachtschoen langskomen, zal hem even opzoeken.
/edit
Gevonden, dit is een beetje de richting die ik zoek. Hoewel deze qua prijs natuurlijk volledig uit de richting zit XD.
[ afbeelding ]
Gelukkig niet.....quote:Op maandag 28 september 2009 21:32 schreef Repeat het volgende:
Fucking lelijk zo'n monk. Ben toch gvd willem alexander niet.
DIe heb ikquote:Op maandag 28 september 2009 21:38 schreef uithangbord het volgende:
Deze Oxford van Magnanni vind ik ook erg mooi, zodra ik die met korting vind...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |