Neem pakjes taksi/wicky/appelsap mee naar binnen, die hoeven niet ingeleverd te worden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:06 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Dank uDrie uur tussen de mensen, lekker klam worden. nog tips om flesjes water naar binnen te smokkelen?

faalhaas
 faalhaas

Ik zie het al voor me, iemand die een pakje wicky uit z'n broekzak haalt tijdens een concert van Green Dayquote:

Ohja, lekker, als je beetje vooraan wilt staan.quote:
 Kan ik weer achter aansluiten zeker.
 Kan ik weer achter aansluiten zeker.  Verder is het gewoon meer omdat ik na een uur wachten op een voorprogramma wel wat te drinken lust eigenlijk.
 Verder is het gewoon meer omdat ik na een uur wachten op een voorprogramma wel wat te drinken lust eigenlijk.   

Zegt alweer genoeg over het publiek.
  Zegt alweer genoeg over het publiek.  

Ik heb de setlist al gezien...quote:Op donderdag 10 september 2009 09:03 schreef Trigalti het volgende:
Als ze Jesus of Suburbia maar spelen

Ja die jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:05 schreef swentibold het volgende:
zoiets als setlist ?
http://www.setlist.fm/set(...)norway-63d7ee63.html

quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:26 schreef swentibold het volgende:
t wisselt dus nog wel es, k zou zeggen maak een spandoek met je request
trouwens k had een mail over hun 3 uur speelplannen en dat we allemaal op tijd moeten komen omdat ze om 8 uur al beginnen
quote:

Wil in ieder geval plekje in het voorvak zien te claimen, maar dat zal wel lukken zo denk ik.
 Wil in ieder geval plekje in het voorvak zien te claimen, maar dat zal wel lukken zo denk ik.  

ik wel*O*quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:37 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb zin in morgen, ik ben morgen jarig, ik ga alleen niet meer naar Green Day.
Veel plezier anyhow, mensen die wel gaan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |