oh ja.. kop, vergiet enzoquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:40 schreef Daph_ het volgende:
Ik vind dat dat plaatje in de OP moet
Oh en Nico; ik ben vandaag aan het werk (= uur werken = uur uitbetaald krijgen) en morgen op stage (= uur werken en een schamele 1,90 krijgen) en dat mag (en wil!) ik niet compenseren met elkaar
Preventief ruimen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:43 schreef The_Dean het volgende:
Nja, ik ga eens flink opruimen... tot straks
Das waar, maar dat doe ik niet bewustquote:
Jawel meneer. Even het schaap uit de slaapkamer jagen en de biggen in de schuur doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Preventief ruimen?
[..]
Das waar, maar dat doe ik niet bewust
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jawel meneer. Even het schaap uit de slaapkamer jagen en de biggen in de schuur doen.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Christus, wat zou ik daar graag een croissantje mee willen eten. (Ten tijde dat die foto gemaakt is..)
Nu heeft ze geworpen
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Britney ook al twee keer, maar daar zou ik persoonlijk ook graag een beschuitje mee eten hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Christus, wat zou ik daar graag een croissantje mee willen eten. (Ten tijde dat die foto gemaakt is..)
Nu heeft ze geworpen
vanaf het werpen is het een no-go?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nu heeft ze geworpen
Ik heb geen foto's meer van haar gezien nadat ze geworpen heeft. Zegt genoeg denk ik..quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
vanaf het werpen is het een no-go?
dit is een recentequote:Op donderdag 7 mei 2009 16:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's meer van haar gezien nadat ze geworpen heeft. Zegt genoeg denk ik..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dit is een recenteZegt genoeg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
over het Friese Fierlje-probleem?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ikheb me echt kapot gelachen om het laatste stuk van het vorige deel![]()
quote:
File-probleem maar dan andersquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:21 schreef The_Dean het volgende:
Welk probleem?
Ik ben al bijna thuis zelfsquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:37 schreef Daph_ het volgende:
Nico is alweer eerder naar huis dan ik
Ik ga ook zoHeb al m'n uren kunnen maken dus ben er heel tevreden mee (ben namelijk anderhalf uur weggeweest naar school
)
Dat ja! Ook leuk omdat ik ook uit Friesland komquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
over het Friese Fierlje-probleem?
Ik ben zelf meer van het zuiden van het land, maar niets mis met Friezen (en Friese damesquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat ja! Ook leuk omdat ik ook uit Friesland kom
Die unox-chickquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer van het zuiden van het land, maar niets mis met Friezen (en Friese dames)
Geloof mij maar.. Straks snakt ze naar worst!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:17 schreef The_Dean het volgende:
Whehehe... maar... ze is wel vegetarisch
hoe kom je daar dan weer op als we het over Friezinnen hebben?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:10 schreef Bootje84 het volgende:
Geen idee, maar ik wil haar graag Westlands maken
Mijn worst is speciaal.. Daar kan ze geen genoeg van krijgen..quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hoe kom je daar dan weer op als we het over Friezinnen hebben?
Trouwens, ze is vegetarisch, dus ze houdt niet van worst
Okquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn worst is speciaal.. Daar kan ze geen genoeg van krijgen..
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn worst is speciaal.. Daar kan ze geen genoeg van krijgen..
Oh nu doet hij hetquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
uhm... geen idee Milou. Ik kom daar nooit op
Edit: geen problemen bij mij hoor
Jij wel weerquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:07 schreef Psychonikeo het volgende:
ikke wel hoor.. zit gezellig te babbelen
Met mij gaat het ook goed.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
naar omstandigheden wel redelijk.
met jou Marije?
quote:
Jij hebt mij ook altijd door hequote:Op donderdag 7 mei 2009 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]het was gewoon een truc om mij ook op msn te krijgen
quote:
Hehe, nee klopt. Maarja, kon het proberenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En je hebt mij niet eens in je lijst staan, zover ik weet![]()
Zo nieuw dat de hele lijst nog leeg is! Heerlijk, die rustquote:
haha.. ik word toch nooit zo vaak lastig gevallenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo nieuw dat de hele lijst nog leeg is! Heerlijk, die rust
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:47 schreef The_Dean het volgende:
Ik ook niet
Niemand die tegen me praat
Ja, sporadisch eens iemand...
Kan net zo goed MSN er weer af gooien
Als je ff had gegoogled dan had je dit kunnen vinden:quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:59 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb een klein vraagje over mijn stageverslag. Wat zal ik in het voorwoord van mijn verslag zetten? Heb al gescheven waarom ik het stageverslag maak, maar wil er meer in zetten.
Doe er je voordeel meequote:Het voorwoord bevat informatie die eigenlijk niet tot het onderwerp van het rapport behoort. Gegevens over jezelf bijvoorbeeld. Dankbetuigingen. Wanneer het rapport is gemaakt. Het kader zoals scriptie of een opdracht. Eventuele financiers.
*checkquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:03 schreef The_Dean het volgende:
Voor de liefhebbers: eibert[at]kramtried[punt]com
Oh kga je toevoegenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:08 schreef MarijeH het volgende:
Als iemand mijn msn wil mag je me een prive bericht sturen. Volgens mij staat mn msn adres ook in mijn profiel.
sssstttttquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
jij, viespeuk... beetje meisjes playen he
* start msn weer opquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:08 schreef MarijeH het volgende:
Als iemand mijn msn wil mag je me een prive bericht sturen. Volgens mij staat mn msn adres ook in mijn profiel.
waarom lik je dan ook aan je kop?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:03 schreef The_Dean het volgende:
Meteen tong verschroeid aan mijn kop soep
Ik had zo'n zin en zou een dikke slok nemen en zodra het mijn tong raakte deed het zo'n pijnquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik had zo'n zin en zou een dikke slok nemen en zodra het mijn tong raakte deed het zo'n pijn
Jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voortaan toch maar eerst even blazen
Goed plan, welterustenquote:
Toch weer even in spoilertagsquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]![]()
Nu ff afwachten
Begin de dag met een dansje..
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Toch weer even in spoilertags.
Dat hoef je toch helemaal niet de spoileren? Dit is toch heel suitable for work enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat je wat goeds vindt, maar alles beter dan waar je nu zit natuurlijkJuistem!!quote:![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat hoef je toch helemaal niet de spoileren? Dit is toch heel suitable for work enzo
Hoop dat je wat goeds vindt, maar alles beter dan waar je nu zit natuurlijk
[..]
Juistem!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand de AAargh cartoon in de spits gezien vandaag?Ik moest lachen.. En me inhouden om niet de pagina uit de krant te scheuren en aan de muur te hangen
![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]Op de plekken waar ik instap ligt nooit een spits.. alleen stomme metro'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand de AAargh cartoon in de spits gezien vandaag?Ik moest lachen.. En me inhouden om niet de pagina uit de krant te scheuren en aan de muur te hangen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Op de plekken waar ik instap ligt nooit een spits.. alleen stomme metro'sGeknipt uit digitale spitsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel als je je bedenkt hoe het bij mij op kantoor gaatquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:43 schreef Milou__ het volgende:
Zo super grappig vind ik hem eigenlijk niet
ik eigenlijk ook niet. Snap dat het voor jou nu miscchien toepasselijk is daph maar ik word een beetje moe van al dat gelul over ontslagen en werkloosheid enzoquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:43 schreef Milou__ het volgende:
Zo super grappig vind ik hem eigenlijk niet
haha.. erg sterk!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Geknipt uit digitale spits
[ afbeelding ]
het is een item van deze tijd.. helaas..quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:46 schreef jna het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook niet. Snap dat het voor jou nu miscchien toepasselijk is daph maar ik word een beetje moe van al dat gelul over ontslagen en werkloosheid enzo
Ik dacht dat apeldoorn het item van deze tijd wasquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het is een item van deze tijd.. helaas..
nee, dat is morgen weerquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik dacht dat apeldoorn het item van deze tijd was
oi!quote:
Nou bij dezequote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:43 schreef denB het volgende:
Lekker zo;n saaie dag op school niets doen.
Terwijl het mijn verjaardag is(vier hem morgen gelukkig
)
Hoi allemaal trouwens
hier =)quote:
quote:
Hoe vroeg staan jullie 's morgens op en hoelaat moeten jullie beginnen met school/stage idk?quote:
Dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:39 schreef Psychonikeo het volgende:
Succes met je flowcharts! Hopelijk kom je in de flow
ik zit lekker in het zonnetje op de metro te wachten
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat hoop ik ookIk moet wel doorwerken, had me namelijk niet bedacht dat ik nog een hele dag zou missen door een terugkomdag
DenB gefeliciteerd
[ afbeelding ]
04:00, begin met werk om 05:30.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:50 schreef Olment het volgende:
[..]
[..]
Hoe vroeg staan jullie 's morgens op en hoelaat moeten jullie beginnen met school/stage idk?
heb je er al 1 uitgezocht of je ziet wel bij de Ikea wat je koopt?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:24 schreef denB het volgende:
Wachten tot morgen. Krijg van en mn ouders een nieuwe TV-Kast. Dus volgende week even naar Ikea ^^
Heb je gewoon een uur nodig om naar je werk te Firljeppen?quote:
al een kado op zich.. Naar Ikeaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:24 schreef denB het volgende:
Wachten tot morgen. Krijg van en mn ouders een nieuwe TV-Kast. Dus volgende week even naar Ikea ^^
vrijdag op gesprek op maandag.. zet je het wel goed in je agenda! Anders zit je dalijk op maandag bij vrijdag!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:29 schreef The_Dean het volgende:
w00t, derde beller al, volgende week vrijdag op gesprek bij Maandag
Ga jij maar eens 30 km fierljeppenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je gewoon een uur nodig om naar je werk te Firljeppen?
En heb donderdag ook al een ergens andersquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
vrijdag op gesprek op maandag.. zet je het wel goed in je agenda! Anders zit je dalijk op maandag bij vrijdag!!
quote:
niet goed? hartstikke goed toch juist? Ze willen je allemaal Deanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En heb donderdag ook al een ergens anders
Dit komt niet goed straks
Met een duur woord: Electronics Engineerquote:
klinkt idd erg duur xD wat voor opleiding heb je ervoor gedaan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Met een duur woord: Electronics Engineer
Testen, probleemopsporing en reparatie van grote dure printplaten/eindproducten.
recalcitrantiequote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:55 schreef Olment het volgende:
Dean,, waarom sta je niet in de OP? je bent hier tog aardig vaak te vidnen ^^
Recalcitrantie vind die niet:quote:
[ Bericht 28% gewijzigd door Olment op 08-05-2009 10:05:02 ]He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Dit heb ik altijd met Inleiding en Voorwoordquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:06 schreef Bootje84 het volgende:
Kan iemand me btw uitleggen wat de exacte verschillen zijn van de aanleiding en inleiding? Ik heb grote moeite om die uit elkaar te houden.
Ik weet dat je met een inleiding de scriptie start, en dat de aanleiding de reden is, maar beide lopen in mijn optiek door elkaar heen..
Hey boerie!quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:59 schreef Olment het volgende:
[..]
Recalcitrantie vind die niet:
reทcalทciทtrant bn weerspannig, onwillig
zegt me nog niet veel.. Uitleg graag
edit: Weet ut al:tja.. waarschijnlijk zag hij het zelf meer als een soort van politiek statement. Hij is onze Che GuevaraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OK, dan is het goed. k heb respect voor die manquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. waarschijnlijk zag hij het zelf meer als een soort van politiek statement. Hij is onze Che Guevara
Bierie, boeroe 1 pot natquote:
Je verveelt je of niet?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
we hebben de J
we hebben de N
we hebben de A
Wie hebben we dan???? JNA!!!
whoooooo
Wat een ontvangstquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
we hebben de J
we hebben de N
we hebben de A
whoooooo
valt wel mee eigenlijkquote:
Ik zal m ff opslaan ergensquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:30 schreef jna het volgende:
[..]
Wat een ontvangst![]()
Dit wil ik nu elke dag, maar dat begrijp je natuurlijk wel
Zet 'm in de OPquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
valt wel mee eigenlijk
[..]
Ik zal m ff opslaan ergens
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:35 schreef Olment het volgende:
on *join:http://forum.fok.nl/topic/1288443/7/25#68801143* { /post
we hebben de J
we hebben de N
we hebben de A
whoooooo
}
laten we niet overdrijvenquote:
MTS Electronica Niveau 4quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:51 schreef Olment het volgende:
[..]
klinkt idd erg duur xD wat voor opleiding heb je ervoor gedaan?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:59 schreef Olment het volgende:
[..]
Recalcitrantie vind die niet:
reทcalทciทtrant bn weerspannig, onwillig
zegt me nog niet veel.. Uitleg graag
edit: Weet ut al:Behalve slecht geluimd klopt het ook nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:16 schreef Olment het volgende:
[..]
OK, dan is het goed. k heb respect voor die man
quote:Geachte *achternaam*
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:53 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een reactie
Moet je het complete formulier (naam, geboortedatum, geslacht, nationaliteit) invullen, krijg je een e-mail terug met de volgende aanhef:
[..]
Ze gaan me 'spoedig over het vervolg berichten'
Nogmaals.
hmm,, blij maken met een dooie mus dusquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:53 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een reactie
Moet je het complete formulier (naam, geboortedatum, geslacht, nationaliteit) invullen, krijg je een e-mail terug met de volgende aanhef:
[..]
Ze gaan me 'spoedig over het vervolg berichten'
Nogmaals.
Nice ballsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Duidelijke fail aangezien ik alleen maar om een ori๋nterend gesprek vraag
Stuur dan niks
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]? Die zie ik hier niet hoor stomme laptop
Hihi!Wil je mn bril lenen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
Mijn beeld is hier heel donker, dus bij het kruis van het beest is het gewoon donkerder.. Tis ook vaak dat ik hier iets zie en denk dat het zwart is, en dan kijk ik thuis naar hetzelfde en dan is het donkerblauwquote:
waarschijnljik gecencureerd door IE xDquote:
kwestie van beeldscherminstellingen verandere?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn beeld is hier heel donker, dus bij het kruis van het beest is het gewoon donkerder.. Tis ook vaak dat ik hier iets zie en denk dat het zwart is, en dan kijk ik thuis naar hetzelfde en dan is het donkerblauw
Wordt niet beter, het ligt echt alleen aan de kleuren, wit is wel gewoon echt wit. Ik heb geen idee hoe het komtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:10 schreef Olment het volgende:
[..]
kwestie van beeldscherminstellingen verandere?
tft of crt scherm?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wordt niet beter, het ligt echt alleen aan de kleuren, wit is wel gewoon echt wit. Ik heb geen idee hoe het komtOud pokkeding
tft = dun schermquote:
Dat excuus gebruik ook altijd. Die, en inzoomen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:10 schreef Olment het volgende:
[..]
kwestie van beeldscherminstellingen verandere?
meestal staat kleur ofzo niet goed,, of helderheidgedoe, kwestie van dat aanpassen en het moet opgelost zijn =)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat excuus gebruik ook altijd. Die, en inzoomen.
zeg dat dan xDquote:
Nee, als ik aan het jna'en ben achter de pc.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:22 schreef Olment het volgende:
[..]
meestal staat kleur ofzo niet goed,, of helderheidgedoe, kwestie van dat aanpassen en het moet opgelost zijn =)
Zit je voor of achter je scherm..?quote:
Dat zei ze alquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:23 schreef Olment het volgende:
[..]
zeg dat dan xD
ergens een knopje "fn" (meestal links op toetsenbord) en een "blauw zonnetje" (oid) op een pijltje ofzo?
Hij kan alleen donkerder als ik dat doequote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:23 schreef Olment het volgende:
[..]
zeg dat dan xD
ergens een knopje "fn" (meestal links op toetsenbord) en een "blauw zonnetje" (oid) op een pijltje ofzo?
whahahaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, als ik aan het jna'en ben achter de pc.
ik snap 'm nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, als ik aan het jna'en ben achter de pc.
Mart smeetsquote:
hahaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:51 schreef jna het volgende:
Begin de dag met een dansje...
Dat nummer blijft gelukkig totaaaaaaaaaaaaal niet in je hoofd zitten
heb hier exact hetzelfde.. ene beeldscherm is echt donker en de andere ernaast is een stuk beter. Alles geprobeert, maar ik kan er echt geen oplossing voor vinden..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn beeld is hier heel donker, dus bij het kruis van het beest is het gewoon donkerder.. Tis ook vaak dat ik hier iets zie en denk dat het zwart is, en dan kijk ik thuis naar hetzelfde en dan is het donkerblauw
Ik dus ook niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha
[..]
heb hier exact hetzelfde.. ene beeldscherm is echt donker en de andere ernaast is een stuk beter. Alles geprobeert, maar ik kan er echt geen oplossing voor vinden..
Chicks playen via schroeven.quote:
ik echt niet!quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:28 schreef jna het volgende:
[..]
Mart smeets
"die gooit de bal vervolgens naar o'neal en die dunkt hem erin. Zenkjoe ferry mutsj"
ik zag ze dus ook nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik dus ook niet.
Maargoed, mijn excuses voor de ballen van de kat. Zo goed?
quote:
Pas zat ik tegenover Nico Dijkshoorn in de trein. Wie wil me aanraken nu?quote:
je wilt niet weten wat voor succes ik heb. Vooral Milou is niet meer van die stream af te slaanquote:
'Hoeveelheid fluffyquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
schattig beestje, maar ik snap de tekst niet zo
Hoe fluffier hoe happier.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
schattig beestje, maar ik snap de tekst niet zo
nieuwe aanvragen en oude uit het raam gooien?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:31 schreef Psychonikeo het volgende:
heb hier exact hetzelfde.. ene beeldscherm is echt donker en de andere ernaast is een stuk beter. Alles geprobeert, maar ik kan er echt geen oplossing voor vinden..
Oh nico. Ik heb de broer van je favoriete collega gevonden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:43 schreef Olment het volgende:
[..]
nieuwe aanvragen en oude uit het raam gooien?
ik nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:38 schreef jna het volgende:
[..]
Pas zat ik tegenover Nico Dijkshoorn in de trein. Wie wil me aanraken nu?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
'Hoeveelheid fluffy
Direct in verhouding
Met hoeveelheid happy (vrolijk)'
Vrij vertaald
Dan had ik toch het meeste aan Dean's uitlegquote:
heb geen geluid vandaagquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:48 schreef jna het volgende:
[..]
Oh nico. Ik heb de broer van je favoriete collega gevonden.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik niet
[..]
[..]
Dan had ik toch het meeste aan Dean's uitleg
ramen kunnen hier niet openquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:43 schreef Olment het volgende:
[..]
nieuwe aanvragen en oude uit het raam gooien?
Dan wel.quote:
hij komt langzaam doorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het is net alsof het beestje lacht, vandaar de tekst..
zal ik doen, als ik het niet vergeetquote:
wie zegt dat ze open moetenquote:
haha.. inderdaad en het zou wel voor frisse lucht zorgen, maar als het koud is, is het ook weer irritant hequote:
dat kan ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:58 schreef Olment het volgende:
[..]
wie zegt dat ze open moetengelijk nieuw raam bestellen als je tog bezig bent ^^
Dean gaat dr uitwonenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:02 schreef The_Dean het volgende:
Gooi die deze kant maar op, heb ik van't weekend ook wat te doen.
Ach, ik vind het ook niet vervelend voor een keertje hoorquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:16 schreef Bootje84 het volgende:
Al kreunen die aziaten soms echt veel te schel...
Heb je weer een date?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:46 schreef Psychonikeo het volgende:
ik was lunchen natuurlijk.. kon het niet al zaterdag zijn?
jup.. zij gaat met vriendinnen stappen en we zouden elkaar daar zien. En het is het date met potentiequote:
Impotentie?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jup.. zij gaat met vriendinnen stappen en we zouden elkaar daar zien. En het is het date met potentie
ff doorgelezen wat er stond op de vorige pagina,, en dacht dat het antwoord van nico er al was:P maar we wachten in spanningquote:
*is onderhand al een half uur een drum roll aan het doen*quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:22 schreef jna het volgende:
Schiet eens op Nico. Ik als neger heb een geweldig ritmegevoel maar die drum roll die ik hier aan het doen ben duurt nu wel erg lang.
*google't*quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:27 schreef Psychonikeo het volgende:
oh shit.. zat te chatten
maar uhm.. via Paiq
mja.. liefde via internet vinden is niet algemeen als normaal beschouwt volgens mij..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*google't*
aaaaaaaaaah *lampje*
Waarom is dat ''?
Dat zijn afrikanenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:25 schreef The_Dean het volgende:
Jullie hebben toch zo'n uithoudingsvermogen?
als je met iemand praat zie je alleen een geblurde foto.. met een firefox plugin kan je zorgen dat hij niet geblurt isquote:
wil je zo graag met ons chatten dan via paiq? Ik heb bij mannen en neger een 'nee' staan, dus wij zullen toch niet gematcht wordenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:31 schreef jna het volgende:
Iedereen zit hier op paiq? misschien moet k dat ook maar eens gaan proberen ondertussen
Times change. Ik vind er niks vreemds aan hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. liefde via internet vinden is niet algemeen als normaal beschouwt volgens mij..
welke tussentijd?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:35 schreef jna het volgende:
[..]
Al die tussentijd gewoon ook blijven liggen zeker?
ik zat nog te twijfelenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Times change. Ik vind er niks vreemds aan hoor
Enne, foei voor 'beschouwt'![]()
tegenwoordig gaat bijna alles via internet,, ik zie het tijdperk nog kopen dat je je boodschappen via internet besteld en dat dan een 16 jarig jongetje op een brommer het komt brengen xDquote:
je bedoelt de AH bezorservice?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:40 schreef Olment het volgende:
[..]
tegenwoordig gaat bijna alles via internet,, ik zie het tijdperk nog kopen dat je je boodschappen via internet besteld en dat dan een 16 jarig jongetje op een brommer het komt brengen xD
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh.. ple๋er!quote:
Euh.. dat is er al.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:40 schreef Olment het volgende:
[..]
tegenwoordig gaat bijna alles via internet,, ik zie het tijdperk nog kopen dat je je boodschappen via internet besteld en dat dan een 16 jarig jongetje op een brommer het komt brengen xD
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:40 schreef Olment het volgende:
[..]
volgens mij doet ze er bij ons niet aan,, k heb dr nog nooit 1 zien rijdenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:45 schreef jna het volgende:
[..]
Kom eens buiten jongen
Wel eens wagens met Albert erop zien rijden?
Zelfs bij onze sdb doen we datquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:47 schreef Olment het volgende:
[..]
volgens mij doet ze er bij ons niet aan,, k heb dr nog nooit 1 zien rijden
Daarvoor moet je juist toch thuis blijven?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:45 schreef jna het volgende:
[..]
Kom eens buiten jongen
Wel eens wagens met Albert erop zien rijden?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:47 schreef Olment het volgende:
[..]
sdb??quote:
super de boer.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sdb??
Bij ons bezorgt Albert op het werk altijd. Terwijl de AH hier.. 3 minuten vandaan lopen is, maar hun hebben tenminste steekwagens enzo.
duidelijkheid lijkt mij sowieso het fijnste van dat gesprekquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:49 schreef Bootje84 het volgende:
Trouwens net een gesprekje hier gehad, over 2 "dooie" periodes in mijn afstuderen..
de ene direct na het inleveren van mijn concept scriptie (gok op 1 week max)
de andere van 3 weken na het inleveren van de eindscriptie.
Helaas is er voor mij geen passend werk, dus zal het hier na 1 juni min of meer eindigen voor mij. Heeft zo zijn voor -en nadelen..
Voordeel is dat ik weet waar ik aan toe ben en ik 3 weken voluit kan knallen op de vrachtwagen en dus geld kan verdienen voor mn motorrijbewijs
Nadeel is dat ik dan op zoek moet naar een andere baan, maar goed. Dit kan ook weer deuren openen...
Daar hebben ze alleen de tractor en de SRV-man..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:47 schreef Olment het volgende:
[..]
Super de Boerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sdb??
Bij ons bezorgt Albert op het werk altijd. Terwijl de AH hier.. 3 minuten vandaan lopen is, maar hun hebben tenminste steekwagens enzo.
onze super nietquote:
Ja dat dus. Ik weet nu waar ik aan toe ben en kan me dan focussen op iets anders. Sowieso is het wel jammer, maar geen ramp. Ik heb de vrachtwagen om op terug te vallen..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
duidelijkheid lijkt mij sowieso het fijnste van dat gesprek
Jammer dat je geen werk meer hebt dan, maar wel mooi dat je duidelijkheid hebt. Nu ori๋nteren op een andere baan of eerst vakantie nemen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:49 schreef Bootje84 het volgende:
Trouwens net een gesprekje hier gehad, over 2 "dooie" periodes in mijn afstuderen..
de ene direct na het inleveren van mijn concept scriptie (gok op 1 week max)
de andere van 3 weken na het inleveren van de eindscriptie.
Helaas is er voor mij geen passend werk, dus zal het hier na 1 juni min of meer eindigen voor mij. Heeft zo zijn voor -en nadelen..
Voordeel is dat ik weet waar ik aan toe ben en ik 3 weken voluit kan knallen op de vrachtwagen en dus geld kan verdienen voor mn motorrijbewijs
Nadeel is dat ik dan op zoek moet naar een andere baan, maar goed. Dit kan ook weer deuren openen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |