oh ja.. kop, vergiet enzoquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:40 schreef Daph_ het volgende:
Ik vind dat dat plaatje in de OP moet
Oh en Nico; ik ben vandaag aan het werk (= uur werken = uur uitbetaald krijgen) en morgen op stage (= uur werken en een schamele 1,90 krijgen) en dat mag (en wil!) ik niet compenseren met elkaar
Preventief ruimen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:43 schreef The_Dean het volgende:
Nja, ik ga eens flink opruimen... tot straks
Das waar, maar dat doe ik niet bewustquote:
Jawel meneer. Even het schaap uit de slaapkamer jagen en de biggen in de schuur doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Preventief ruimen?
[..]
Das waar, maar dat doe ik niet bewust
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jawel meneer. Even het schaap uit de slaapkamer jagen en de biggen in de schuur doen.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Christus, wat zou ik daar graag een croissantje mee willen eten. (Ten tijde dat die foto gemaakt is..)
Nu heeft ze geworpen
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Britney ook al twee keer, maar daar zou ik persoonlijk ook graag een beschuitje mee eten hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Christus, wat zou ik daar graag een croissantje mee willen eten. (Ten tijde dat die foto gemaakt is..)
Nu heeft ze geworpen
vanaf het werpen is het een no-go?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nu heeft ze geworpen
Ik heb geen foto's meer van haar gezien nadat ze geworpen heeft. Zegt genoeg denk ik..quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
vanaf het werpen is het een no-go?
dit is een recentequote:Op donderdag 7 mei 2009 16:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's meer van haar gezien nadat ze geworpen heeft. Zegt genoeg denk ik..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dit is een recenteZegt genoeg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
over het Friese Fierlje-probleem?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ikheb me echt kapot gelachen om het laatste stuk van het vorige deel![]()
quote:
File-probleem maar dan andersquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:21 schreef The_Dean het volgende:
Welk probleem?
Ik ben al bijna thuis zelfsquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:37 schreef Daph_ het volgende:
Nico is alweer eerder naar huis dan ik
Ik ga ook zoHeb al m'n uren kunnen maken dus ben er heel tevreden mee (ben namelijk anderhalf uur weggeweest naar school
)
Dat ja! Ook leuk omdat ik ook uit Friesland komquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
over het Friese Fierlje-probleem?
Ik ben zelf meer van het zuiden van het land, maar niets mis met Friezen (en Friese damesquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat ja! Ook leuk omdat ik ook uit Friesland kom
Die unox-chickquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer van het zuiden van het land, maar niets mis met Friezen (en Friese dames)
Geloof mij maar.. Straks snakt ze naar worst!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:17 schreef The_Dean het volgende:
Whehehe... maar... ze is wel vegetarisch
hoe kom je daar dan weer op als we het over Friezinnen hebben?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:10 schreef Bootje84 het volgende:
Geen idee, maar ik wil haar graag Westlands maken
Mijn worst is speciaal.. Daar kan ze geen genoeg van krijgen..quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hoe kom je daar dan weer op als we het over Friezinnen hebben?
Trouwens, ze is vegetarisch, dus ze houdt niet van worst
Okquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn worst is speciaal.. Daar kan ze geen genoeg van krijgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |