Valt toch wel mee? Mijn waterkoker is al 2000Wquote:
hier wel hoor lekker besteld bij de friet uhhhhh snackbar lekker makkelijk zag ze gaan koken even geen zin in.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:05 schreef Dottey het volgende:
ik heb geen zin in frietjes /patatekes/patatjes..dus ik zal wel wat anders gaan maken
![]()
peter: jammer dat er geen knoflook is.. nou jongen ik heb het vet veel besteld voor je...
daar zat ik ook aan te denken, en die 8 uur der snavel dicht houden wint ze en waarom ze schrijft op wat ze wil zeggen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:10 schreef Dottey het volgende:
waarom hebben ze pen en papier? dat mochten ze toch niet.. viltstiften moesten ook steeds ingenomen worden..
ja ik normaal ook maar heb een snipperdag ingelast. Moet kunnen voor een dagquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:11 schreef Dottey het volgende:
koken vind ik nooit een probleem![]()
dat doe ik ook gewoon voor mijzelf.
Dat vraag ik mij dus ook af. Oh wacht.....het gaat om Elientje hè?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:10 schreef Dottey het volgende:
waarom hebben ze pen en papier? dat mochten ze toch niet.. viltstiften moesten ook steeds ingenomen worden.
Als je denkt dat er voorkeursbehandelingen worden gegeven, heb je het echt bij het verkeerde eind.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:14 schreef beequeen het volgende:
Dat vraag ik mij dus ook af. Oh wacht.....het gaat om Elientje hè?![]()
[ afbeelding ]
Dat ze mag ademen word al gezien als voerkeursbehandelingquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je denkt dat er voorkeursbehandelingen worden gegeven, heb je het echt bij het verkeerde eind.
hier twijfelde ik dus ..quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:50 schreef Quinty. het volgende:
filmpje heeft eline gesproken gasmaskers en rookbommen
![]()
Het enige wat wel raar was, was dat er van de week gebeld werd of het wel goed ging met Eline omdat ze even op de grond ging liggen. En omdat ze d'r knuffel heeft.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je denkt dat er voorkeursbehandelingen worden gegeven, heb je het echt bij het verkeerde eind.
prima beter kon ik het niet verwoordenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:17 schreef bamby het volgende:
WAAROM MAG ELINE WEL PAPIER EN STIFT NIE PRATEN NIE NIE SCHRIJVEN NIE.Zo goed toverheks![]()
Voorzorg en die knuffel had ze toch gewonnen uit haar eigen koffer? Dat meende ik hier tenminste gelezen te hebben.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:18 schreef Susi het volgende:
Het enige wat wel raar was, was dat er van de week gebeld werd of het wel goed ging met Eline omdat ze even op de grond ging liggen. En omdat ze d'r knuffel heeft.
Oh, dat ze die gewonnen had heb ik dan niet meegekregen. Bij mij kwam 't over alsof ze 't kreeg omdat ze het de hele tijd over die knuffel had. En dat eerste klonk gewoon belachelijk, ze is geen zes meer.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voorzorg en die knuffel had ze toch gewonnen uit haar eigen koffer? Dat meende ik hier tenminste gelezen te hebben.
Hebben ze nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:21 schreef Pek het volgende:
Hebben ze al weer tandpasta eigenlijk? Anders gooi ik even voor 15 euro in het winkelmandje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |