Je zweet meestal afval uit. Dus misschien helpt het wel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:50 schreef Pek het volgende:
Lijkt me trouwens niet zo best voor Amber's huidje, zo'n zweterig ding aan je gezicht.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:42 schreef r.pellemans het volgende:
Binnen een uurtje kan ik daar staan met 2 speeltjes hihi
Moet alleen een lege stroomgroep hebben
Dus als het is hoor ik het met plezier
zeg dat wel ja niet erg onder de indrukquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:53 schreef mazaru het volgende:
Ik zou werk maken van die rookmachine, jullie worden vierkant uitgelachen door hen
Bart heeft een snipperdagquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:54 schreef r.pellemans het volgende:
Mijn aanbod geldt...
Dus bram, bart of iemand anders, mijn gegevens zijn bekend bij jullie...
Bij mij stopt het steeds.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:50 schreef Quinty. het volgende:
filmpje heeft eline gesproken gasmaskers en rookbommen
![]()
O ja, shitquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:56 schreef Dementor het volgende:
Hij vraagt wel om een lege stroomgroep....
En dat is de crux, zeker?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:56 schreef Dementor het volgende:
Extra UPS-jes maar aan gaan sluiten Dementorquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:56 schreef Dementor het volgende:
is die er niet dan????quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:56 schreef Dementor het volgende:
Mwah, ik denk dat ik de UPS systemen en de camera's vanuit Eindhoven hoor piepen als ze zoiets gaan proberen.quote:
Ja is 4000Wquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:56 schreef Dementor het volgende:
koken is saaiquote:
Haha nou dat kun je echt vergeten!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:58 schreef r.pellemans het volgende:
[..]
Ja is 4000W
220V 16A
Klein aggregaatje doet het ook, of een verlengkabel uit een ruimte waar niet veel wordt gebruikt
Ik kan straks wel even een verlengsnoer meenemenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:58 schreef Dementor het volgende:
Mwah, ik denk dat ik de UPS systemen en de camera's vanuit Eindhoven hoor piepen als ze zoiets gaan proberen.
En als er nu een andere fokker net een aggregaatje heeft staan? Ik niet helaasquote:
Dat is niet Eline. Amber!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:50 schreef Quinty. het volgende:
filmpje heeft eline gesproken gasmaskers en rookbommen
![]()
Nou Nou, een kleine uitdaging...quote:
hier ook patatquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan straks wel even een verlengsnoer meenemen.
Maar eerst ga ik patat eten. Daar heb ik me toch een partij zin in opeens.
Komt door die piepers!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan straks wel even een verlengsnoer meenemen.
Maar eerst ga ik patat eten. Daar heb ik me toch een partij zin in opeens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |