Haha nou dat kun je echt vergeten!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:58 schreef r.pellemans het volgende:
[..]
Ja is 4000W
220V 16A
Klein aggregaatje doet het ook, of een verlengkabel uit een ruimte waar niet veel wordt gebruikt
Ik kan straks wel even een verlengsnoer meenemenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:58 schreef Dementor het volgende:
Mwah, ik denk dat ik de UPS systemen en de camera's vanuit Eindhoven hoor piepen als ze zoiets gaan proberen.
En als er nu een andere fokker net een aggregaatje heeft staan? Ik niet helaasquote:
Dat is niet Eline. Amber!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:50 schreef Quinty. het volgende:
filmpje heeft eline gesproken gasmaskers en rookbommen
![]()
Nou Nou, een kleine uitdaging...quote:
hier ook patatquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan straks wel even een verlengsnoer meenemen.
Maar eerst ga ik patat eten. Daar heb ik me toch een partij zin in opeens.
Komt door die piepers!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan straks wel even een verlengsnoer meenemen.
Maar eerst ga ik patat eten. Daar heb ik me toch een partij zin in opeens.
Valt toch wel mee? Mijn waterkoker is al 2000Wquote:
hier wel hoor lekker besteld bij de friet uhhhhh snackbar lekker makkelijk zag ze gaan koken even geen zin in.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:05 schreef Dottey het volgende:
ik heb geen zin in frietjes /patatekes/patatjes..dus ik zal wel wat anders gaan maken
![]()
peter: jammer dat er geen knoflook is.. nou jongen ik heb het vet veel besteld voor je...
daar zat ik ook aan te denken, en die 8 uur der snavel dicht houden wint ze en waarom ze schrijft op wat ze wil zeggen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:10 schreef Dottey het volgende:
waarom hebben ze pen en papier? dat mochten ze toch niet.. viltstiften moesten ook steeds ingenomen worden..
ja ik normaal ook maar heb een snipperdag ingelast. Moet kunnen voor een dagquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:11 schreef Dottey het volgende:
koken vind ik nooit een probleem![]()
dat doe ik ook gewoon voor mijzelf.
Dat vraag ik mij dus ook af. Oh wacht.....het gaat om Elientje hè?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:10 schreef Dottey het volgende:
waarom hebben ze pen en papier? dat mochten ze toch niet.. viltstiften moesten ook steeds ingenomen worden.
Als je denkt dat er voorkeursbehandelingen worden gegeven, heb je het echt bij het verkeerde eind.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:14 schreef beequeen het volgende:
Dat vraag ik mij dus ook af. Oh wacht.....het gaat om Elientje hè?![]()
[ afbeelding ]
Dat ze mag ademen word al gezien als voerkeursbehandelingquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je denkt dat er voorkeursbehandelingen worden gegeven, heb je het echt bij het verkeerde eind.
hier twijfelde ik dus ..quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:50 schreef Quinty. het volgende:
filmpje heeft eline gesproken gasmaskers en rookbommen
![]()
Het enige wat wel raar was, was dat er van de week gebeld werd of het wel goed ging met Eline omdat ze even op de grond ging liggen. En omdat ze d'r knuffel heeft.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je denkt dat er voorkeursbehandelingen worden gegeven, heb je het echt bij het verkeerde eind.
prima beter kon ik het niet verwoordenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:17 schreef bamby het volgende:
WAAROM MAG ELINE WEL PAPIER EN STIFT NIE PRATEN NIE NIE SCHRIJVEN NIE.Zo goed toverheks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |