quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:52 schreef Dementor het volgende:
Zet wel even in de OP dat de opdrachten zowel financieel uitvoerbaar (geen enorme bedragen) als haalbaar (niet teveel handelen tegelijkertijd, dat kost handjes) moeten zijn.
Oh ja, ff voor de duidelijkheid, alleen opdrachten die in dit topic gepost zijn tellen mee. Had je een geniaal idee maar ergens anders gepost, quote 'm dan ff hier. Het liefst zelf natuurlijk en niet van een anderquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:11 schreef Pl0x het volgende:
FAIL?
Ze krijgen niet te weten dat hij mislukte
Opnieuw, zie hierbovenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:16 schreef Maanvis het volgende:
Er staan er ook een hele hoop in mijn topique.. doen die automatisch mee of moeten we ze opnieuw insturen?
Ga je niet té veel hapsnap dingen doorgeven aan de Kandidaten? verveling en afzien is óók all in the game hoor!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:12 schreef Danny het volgende:
De eerste opdracht vanuit FOK! gaat zo gebeuren. Ze wilden met spoed een opdracht dus we hebben er een handpicked uit wat er zoal al geroepen was
Die discussie mag ergens anders gevoerd worden, dit topic is voor de opdrachten die er komen gaan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:17 schreef 5thencounter het volgende:
Ga je niet té veel hapsnap dingen doorgeven aan de Kandidaten? verveling en afzien is óók all in the game hoor!!
da's geen enkel probleem. dat drink je toch zo weg?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:10 schreef Re het volgende:
wie het eerst 1 liter chocomel opdrinkt en het binnenhoudt mag een half uur warm douchen ... ofzo
da's ongezondquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:11 schreef Danny het volgende:
[..]
da's geen enkel probleem. dat drink je toch zo weg?
maak er dan 10 liter van
dat valt tegen om het binnen te houden vooral als het snel moet namelijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:11 schreef Danny het volgende:
[..]
da's geen enkel probleem. dat drink je toch zo weg?
maak er dan 10 liter van
Moet je hier ook 22 cent voor betalenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:39 schreef Maanvis het volgende:
Nieuwe poll op de site:
FOK!opdrachten?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Ja, leuk!
»Ja, leuk! 8 Votes
»Nee, laat maar. 8 Votes
Dikke kans dus dat deze opdrachten helemaal niet in de bunker worden uitgevoerd!
dan gaat er echt ruzie in de tent komen hoor. hier zijn keiharde afspraken over gemaakt met bram. Daarmee wil ik niet zeggen dat het kwaad kan te stemmen. Graag op ja stemmen dus.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:39 schreef Maanvis het volgende:
Nieuwe poll op de site:
FOK!opdrachten?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Ja, leuk!
»Ja, leuk! 8 Votes
»Nee, laat maar. 8 Votes
Dikke kans dus dat deze opdrachten helemaal niet in de bunker worden uitgevoerd!
Dat heb ik zojuist gedaanquote:
als het niet ter discussie stond was er geen poll.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:44 schreef Danny het volgende:
[..]
dan gaat er echt ruzie in de tent komen hoor. hier zijn keiharde afspraken over gemaakt met bram. Daarmee wil ik niet zeggen dat het kwaad kan te stemmen. Graag op ja stemmen dus.
wij staan op andere sites bekend als de regenwormen en maden kliek, dus als ze dat niets vinden dan stemmen ze tegen FOK! opdrachtenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:52 schreef mooiiiiii het volgende:
Gestemd: ja leuk 18
Laat maar 8
Zouden jaloerse mensen van andere sites tegen stemmen?Dat zou wel lullig zijn.
uiteraard doen ze dat. ik verwacht niet anders. vandaar ook dat er even driftig gestemd moet worden op jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:52 schreef mooiiiiii het volgende:
Gestemd: ja leuk 18
Laat maar 8
Zouden jaloerse mensen van andere sites tegen stemmen?Dat zou wel lullig zijn.
maar ja ,als die personen willen tegenstemmen moeten ook zij in ieder geval credits kopen .Dat is dan wel weer lachen in m'n vuistjequote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:07 schreef Danny het volgende:
[..]
uiteraard doen ze dat. ik verwacht niet anders. vandaar ook dat er even driftig gestemd moet worden op ja
Persoonlijk vind ik het zonde van het geld. Die credits kunnen we beter besteden om te stemmen op echte opdrachten of spannende exits.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:07 schreef Danny het volgende:
[..]
uiteraard doen ze dat. ik verwacht niet anders. vandaar ook dat er even driftig gestemd moet worden op ja
"Friends" The One with the Ball (1999)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:06 schreef Espabilado het volgende:
Kutopdracht nummer 1:
Er komt een bunkerballetje in de bunker. Dit balletje moet elke keer binnen 5 tellen naar een andere overlever gegooid worden en mag niet vallen.
De straf zou misschien iets anders moeten zijn om de opdracht niet te snel te laten mislukken. Te denken valt aan een persoonlijk item afpakken bij de fout ingaan.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:38 schreef mooiiiiii het volgende:
8 Uur lang geen ja en geen nee mogen zeggen .Als de opdracht faalt iedereen 1 rauwe ui eten .Slaagt de opdracht mogen ze een gebakken tartaartje ,gebakken uitjes en brood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |