Ik ben te goed voor deze wereldquote:Bedankt voor uw tijd, dankzij u is er nu hoop dat mijn klasgenoten iets zullen leren.
Een tweeling of na elkaar geboren? In het tweede geval: wisten je ouders van het risico?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:02 schreef Laurensius het volgende:
heb zelf 2 zusjes met het down-syndroom.. zijn echt geweldige kinderen / mensen!
een eeneiige tweeling.. komt niet zo heel vaak voor.. ik meen dat er nu 6 van zijn in NL..quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:07 schreef Illyria het volgende:
[..]
Een tweeling of na elkaar geboren? In het tweede geval: wisten je ouders van het risico?
Niet het zand uit de zandbak gooien jantje, anders moet je in de hoek!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:11 schreef beelz het volgende:
SPW is toch een opleiding voor mensen met syndroom van Down?
Eindelijk een moderator die toegeeft hoe het achter de schermen van Fok eruit ziet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:19 schreef Klonk het volgende:
maar ik moet wel zeggen dat ik in mijn werk (en ik werk veel met mensen met down)
flikker ff een eind op met je pogingen tot grappig zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:20 schreef Glasrasp het volgende:
[..]
Eindelijk een moderator die toegeeft hoe het achter de schermen van Fok eruit ziet.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:20 schreef Glasrasp het volgende:
[..]
Eindelijk een moderator die toegeeft hoe het achter de schermen van Fok eruit ziet.
[..]
Och ik vond hem heel geslaagd hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
flikker ff een eind op met je pogingen tot grappig zijn
We zijn down met het syndroom idd. Dus ook met jou.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:20 schreef Glasrasp het volgende:
[..]
[..]
Ehm.. gokje.. ik wordt met DT? Of bedoel je dat niet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:33 schreef BlueMage het volgende:
Ik wordt 'n beetje down van al die kromme werkwoordsvervoegingen.
Wie heeft 'm door?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:54 schreef Biancavia het volgende:
Wat een oppervlakkige en tevens suggestieve vragen.
Jah bingoquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:41 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ehm.. gokje.. ik wordt met DT? Of bedoel je dat niet?
Had ik ook graag gedaan alleen doen we deze vragenlijst ook op straat ( behalve vraag 3) dus zijn we bang dat we mensen afschrikken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
ingevuld
maar vind 't wel vrij suggestieve vragen die niet veel ruimte open laten voor nuance, behalve bij de vraag waar om toelichting wordt gevraagd: dat had wat mij betreft bij elke vraag wel gemogen.
idd zeg, ik ben halfweg gestopt met antwoorden geven.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:54 schreef Biancavia het volgende:
Wat een oppervlakkige en tevens suggestieve vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |