Ligt eraan wat je onder storend verstaat... er zijn zulke mooie afzuigkappen tegenwoordig. Maar tja, zoals eerder al gezegd behoorlijk *ping-ping*.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind zo'n spoeleiland wel tof, heb je ook niet zo'n storende afzuigkap midden in je keuken hangen.
Ow... saai hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:23 schreef KlusMolletje het volgende:
Nou linksonder de kraan, zit gewoon de vaatwasser![]()
Bedankt voor je informatie, ik begrijp dat je hem dus niet zelf heb gelegd? Heb je het all-in laten doen (behalve het olien dan)?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:18 schreef KlusMolletje het volgende:
Nou hier de informatie die ik weet over de vloer
(sorry de vraag over mijn pincode was toch gemakkelijker)
Het is een gestopt eiken vloer.
De planken zijn 2,5 meter lang en ongeveer 16 cm breed.
We hebben gekozen voor wildverband
zodat niet overal de naden op dezelfde plek komen
maar een 'ruige' uitstraling.
De vloer is zwevend gelegd, en mocht je dit zelf willen gaan doen... sterkte
Sorry ik kan het niet anders zeggenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:06 schreef Beijtje het volgende:
Mooie vloer! (Gelukkig geen lak maar olie, mooi!!!)
Gaaaa.... dat olien is inderdaad killing voor je rug, het ligt nog vers in mijn geheugenquote:Op zondag 21 maart 2010 11:05 schreef KlusMolletje het volgende:
Omdat jullie niet kunnen wachten...![]()
Inmiddels de vloer 2 keer geolied..
(btw werkwijze 2 x bruin, 2 x transparant,
transparant hoeft in principe maar 1 keer, maar omdat deze vloer ook in de keuken ligt
wordt 2 keer aangeraden.. en ik heb zoiets ; we doen het maar in een keer goed
nu staan de meubels er nog niet in)
Ik kan je zeggen ik voel alle botten in mijn kont en knieen van over die grond kruipen.![]()
55 vierkante meter en ik heb elk hoekje gezien.......... nu al 2 keer.. nog 2 keer te gaan !!![]()
Maar dit is het resultaat...... tot nu toe...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dan moet je wel eerst alle lak er af schuren toch?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:00 schreef Ml-etje het volgende:
Olie mooiben wel benieuwd hoe dat zich houdt, wij hebben lak ivm kleine hondenpootjes..maar we kunnen altijd nog oliën
Ja , maar dat is goed te doen met zo'n speciale machine (ehm wanneer pasen en pinksteren enz.).quote:Op maandag 22 maart 2010 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan moet je wel eerst alle lak er af schuren toch?
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja , maar dat is goed te doen met zo'n speciale machine (ehm wanneer pasen en pinksteren enz.).
Moet je wel d'r naam goed schrijvenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:56 schreef Vonkenboer het volgende:
Topictitel gewijzigd
Die vloer vind ik echt tof ! Wauw !![]()
quote:
De goedkoopste Ikea gordijnen, kost je echt maar een paar tientjes...quote:Op maandag 5 april 2010 18:37 schreef KlusMolletje het volgende:
Omdat ik nog op zoek ben naar betaalbare paneelgordijnen .
En ik zonder iets mezelf zo bekeken voel...
Dus mocht je tips hebben.............
quote:Op maandag 5 april 2010 20:29 schreef KlusMolletje het volgende:
dat weet ik,
maar ik wil eigenlijk meteen iets neerhangen voor lange tijd.
anders maak ik gaten in mijn nieuw gestucte plafond
en dat vind ik eigenlijk zonde als ik iets ophang
wat ik eigenlijk toch niet wil....................... snap je ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |