Een rookbommetje kan weinig kwaad ook zonder gasmasker.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het ook best wel link eigenlijk. Ze kunnen geen kant op? Als er eentje lekt heeft die toch wel een probleempje
Ik vind het een goed plan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Daarom: geef ook op FOK! de link vrij, je kunt er veel goodwill mee winnen. Op de FP leeft De Bunker 0 komma 0, laat ze in een embeddedschermpje kennismaken met de stream. Als ze willen stemmen moeten ze alsnog een abo kopen.
Je verliest er amper wat mee omdat je een nieuwe potentiele markt aanboort die toch al niet zou kijken. Voor TBO2 kun je dan een DRM overwegen.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij wordt ook met de dag meer bruut
Volledig eens.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:40 schreef Danny het volgende:
[..]
maar ondertussen wordt er volop fanmail doorgestuurd waarin NL, VOL en GP gespamd worden. Lijkt me dat dat sanctie 1 is waar je ze mee kunt 'pakken'. Totaal geen aandacht aan besteden.
Vergeet niet dat wij behoorlijk in het nadeel zijn tov NL, VOL en GP juist omdat zij de streams gratis aanbieden en wij de users bannen als ze de link plaatsen. Ik vind het gewoon een enorm kromme situatie. Ik hoor honderd keer per dag VOL, Nowlife en GP als ze fanmail voorlezen en dan heb ik toch het idee dat het allemaal wel meevalt met hoe erg jullie het vinden dat ze die streams gratis linken. En als Dementor dan met zijn bunkercrew tagje komt melden dat die streams gewoon legaal zijn en iedereen ze mag linken dan breekt echt mijn klomp en ben ik sterk geneigd de link voortaan gewoon in de fp-berichten, OP's en centrale infotopics te zetten.
Dat maakt niet zoveel uit. Er kan ook achteraf naar de verkeersgegevens gekeken worden en op basis daarvan kan een schadevergoeding bepaald worden. Daarnaast kun je altijd proberen om een kort geding aan te spannen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Voordat de boel juridisch is afgehandeld is TBO 1 ten einde.
ze hoeven zich niet te vervelen nuquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:51 schreef Stefan het volgende:
Dat gekloot met die gasmaskers duurt nu al meer dan een uur
Het is niet helemaal fair t.o.v. de betalende mensen maar enfin, FOK!kers proberen om dit project te laten slagen zodat the bunker crew geld ging binnenhalen en dan halverwege het project maakt het eigenlijk niet meer zoveel uit of er geld binnenkomt en hebben de betalende streamers een rare nasmaak .quote:
Ja maar mijnheer de rechter, als EnjoyMedia er problemen meehad waarom werkten ze dan al die tijd actief mee aan onze site en onze bezoekers?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit. Er kan ook achteraf naar de verkeersgegevens gekeken worden en op basis daarvan kan een schadevergoeding bepaald worden. Daarnaast kun je altijd proberen om een kort geding aan te spannen.
Het 'F'-woord is al ff niet gevallenquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:52 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ze hoeven zich niet te vervelen nu
Daar kan dan vast wel een oplossing voor worden gevonden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het is niet helemaal fair t.o.v. de betalende mensen maar enfin, FOK!kers proberen om dit project te laten slagen zodat the bunker crew geld ging binnenhalen en dan halverwege het project maakt het eigenlijk niet meer zoveel uit of er geld binnenkomt en hebben de betalende streamers een rare nasmaak .
Het zijn echte.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:55 schreef Maanvis het volgende:
zijn het by the way echte werkende gasmaskers of puur decorstukken?
Wat nou principekwestie. Als jij vandaag een TV koopt bij de BCC vertellen ze je ook niet dat ie volgende week 200 goedkoper in de aanbieding komt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gratis streams weg geven voor de rest van deze periode vind ik maar zo zo hoor. De mensen die wél betaald hebben zet je "weg", ook al gaat het om weinig geld. Het is, vind ik, wel een principe kwestie.
quote:
Dus dan hebben de mensen die wel braaf betaald hebben (de échte RLS-kijkers) gewoon pech dat ze zo eerlijk geweest zijn?quote:
Ja, ook dat is een teken aan de wand, er is te weinig omzet en het lijkt voor mij op paniekvoetbal.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
de credits zijn vandaag ook cummulatief goedkoper geworden. Kun je daar ook wel over zeuren als je er al 1000 had gekocht, dat scheelt namelijk ook 100 euro.
Eerst even verder lezen voordat je direct ergens op inhaakt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dus dan hebben de mensen die wel braaf betaald hebben (de échte RLS-kijkers) gewoon pech dat ze zo eerlijk geweest zijn?
Leuk, maar deze uitspraak heeft niets met deze zaak te maken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:56 schreef Stefan het volgende:
Wettigheid deeplinken opnieuw bevestigd
NVM op alle punten in het ongelijk gesteld
16 maart 2006 | Lars Pasveer De rechtbank in Arnhem heeft in een zaak tussen makelaarsvereniging NVM en een zoekmachine voor huizen opnieuw bevestigd dat dieplinken een fundamenteel onderdeel van internet is. De uitspraak heeft mogelijk gevolgen voor de ruzie tussen Nederlandse uitgevers en Google.
.. etc
Dus ik kan mijn betaalde stream terugbrengen en geld terug krijgen om dan van de gratis stream gebruik te gaan maken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat nou principekwestie. Als jij vandaag een TV koopt bij de BCC vertellen ze je ook niet dat ie volgende week 200 goedkoper in de aanbieding komt.
Er zijn ook genoeg mensen die sowieso al zouden betalen hoor. Ik heb 2 abo's gekocht en kijk alleen via de mms-stream.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dus dan hebben de mensen die wel braaf betaald hebben (de échte RLS-kijkers) gewoon pech dat ze zo eerlijk geweest zijn?
Nooit gehoord van jurisprudentie?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Leuk, maar deze uitspraak heeft niets met deze zaak te maken.
In dit geval gaat het om linken vanuit forums naar materiaal waar de rechtenhouders financiele schade van kunnen ondervinden als deze openbaar gemaakt worden.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:59 schreef tonja het volgende:
Kan die discussie over het al of niet betalen van streams niet ergens anders?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:01 schreef D. het volgende:
[..]
Dus ik kan mijn betaalde stream terugbrengen en geld terug krijgen om dan van de gratis stream gebruik te gaan maken?
Als je besluit dat de streams gratis worden, dan kunnen de betalende streamers toch gewoon extra credits krijgen??quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gratis streams weg geven voor de rest van deze periode vind ik maar zo zo hoor. De mensen die wél betaald hebben zet je "weg", ook al gaat het om weinig geld. Het is, vind ik, wel een principe kwestie.
Bij de bakker moet je gewoon voor een brood betalen, hier dus ook voor de streams. Je kunt dan beter de volgende periode een week weg geven. Dat is naar de nu betalende mensen toe wel zo fair.
Ik begin altijd bovenaan met lezenquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Eerst even verder lezen voordat je direct ergens op inhaakt.
Als ik nooit van jurisprudentie gehoord had waarom zou ik dan proberen uit te leggen waarom deze uitspraak geen jurisprudentie is voor een eventuele zaak van Enjoy Media tegen fora die een illegale stream linken?quote:
Wat moeten we nu met credits?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je besluit dat de streams gratis worden, dan kunnen de betalende streamers toch gewoon extra credits krijgen??
Je hoeft je alleen maar te registreren om credits te kunnen kopen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je moet sowieso een abo hebben om credits te kunnen kopen.
So? Als je dan toch de keuze maakt om te betalen in het belang van het programma dan is het toch strange als anderen in principe het programma naar de klote helpen door geen cent te willen investeren ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je moet sowieso een abo hebben om credits te kunnen kopen. En zeuren om 8 euro die je al hebt betaald vind ik wel een beetje sneu. Ook jij wist heus wel dat je gratis had kunnen kijken. Je kunt Enjoy ook die 8 euro gunnen en er niet over miepen.
Dit is een vergelijkbare zaak.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ik nooit van jurisprudentie gehoord had waarom zou ik dan proberen uit te leggen waarom deze uitspraak geen jurisprudentie is voor een eventuele zaak van Enjoy Media tegen fora die een illegale stream linken?
Ja joh, maar je kunt ook gewoon deze aflevering even uitzitten. Diep ademhalen, bijstellen, zaken beter regelen en dan op naar Bunker 2. Ze zijn net anderhalve week bezig en dan beginnen ze al met goedkope credits en glijden met die streams. Paniekvoetbal schiet volgens mij niet echt op en Keulen en Aaken zijn ook niet op één dag gebouwd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je besluit dat de streams gratis worden, dan kunnen de betalende streamers toch gewoon extra credits krijgen??
Het verloopt nog lang niet vlekkeloos.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze moeten binnen die vijftien seconden elkaar even controleren
Waarom? je krijgt er wellicht meer fans bij die hier samen met jou komen kijken en praten. Waarom meteen eisen stellen omdat je 8 euro hebt betaald.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
dat is wel heel ergquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:08 schreef FuTilE het volgende:
Ik stem voor een gas dat bij inademing een extreem laxerende werking heeft, zo staat er ook nog een ludieke 'sanctie' op het niet op tijd aanhebben van de maskers.
En dan nog even een extreme eating er bovenopquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:08 schreef FuTilE het volgende:
Ik stem voor een gas dat bij inademing een extreem laxerende werking heeft, zo staat er ook nog een ludieke 'sanctie' op het niet op tijd aanhebben van de maskers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |