SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kogel is door de kerk in mijn hoofd om het zo maar te zeggen.
Na lang wikken en wegen heb ik besloten om dan toch maar de hand te vragen. Wonend in Zeeland zou je denken, makkelijk, ga lekker de duinen in of over de boulevard in Vlissingen lopen en zoek daar een mooi rustig plekje.
Klopt helemaal, maar laten we dat voorlopig maar even plan B noemen. We wonen in Zeeland en aan de kust en dat haalt toch een deel van de magie weg.
Sporen van rozenblaadjes leidend naar de slaapkamer, verlicht met kaarsjes en mij met het doosje is plan C.
Nee, het toeval wil dat we in een van de komende weekenden een weekendje naar Brussel toe gaan. We rijden er op zaterdagochtend naar toe, slapen in een lekker luxe kamer en kunnen tot 12 uur ontbijten.
Dus in mijn hoofd is het beste moment zaterdag eind van de dag of in de avond.
Nu kan ik erop gokken dat we in een leuk restaurantje uitkomen om te dineren en dat ik het daar kan doen, of dat we op een gegeven moment in onze wandeling door Brussel wat vinden, maar ik wil het niet aan het toeval overlaten.
De lastigheid is dat we niet weggaan onder het mom van een romantisch getaway, maar gewoon omdat het even lekker is eruit te gaan. Ze wil, zoals zoveel vrouwen dat zouden willen, lekker gaan wandelen, sightsee'en en winkelen. Ze vermoedt verder (hoop ik) niets van mijn snoze plannen.
Doordat ik het ook ergens overdag wil doen, gaat het dus moeilijk worden om in het geniep allerlei attributen mee te sjouwen. Omdat ik vrijdag pas laat thuis ben, zal zij de tassen al gepakt hebben en is het voor mij moeilijk om wat mee te nemen. Ik zit me nu al het hoofd te breken over hoe ik het te grote doosje mee moet sneaken.
Dus, lieve forumbezoekers, ik zoek ideetjes, maar vooral mooie locaties in Brussel, andere dan Manneke Pis.
heh heh.. ik zat net hetzelfde te denken toen ik de OP las.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:11 schreef Nijns het volgende:
Waarom regel je niet met het hotel iets leuks? Dat wanneer je 's avonds na het eten terug komt in het hotel, de kamer heel mooi is aangekleed (rozen, kaarsen, champagne, wat je wil) kun je daarna ook meteen lekker samen het bed induiken ipv dat je nog over straat moet terug naar je hotel..
Dit dus ^.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:11 schreef Nijns het volgende:
Waarom regel je niet met het hotel iets leuks? Dat wanneer je 's avonds na het eten terug komt in het hotel, de kamer heel mooi is aangekleed (rozen, kaarsen, champagne, wat je wil) kun je daarna ook meteen lekker samen het bed induiken ipv dat je nog over straat moet terug naar je hotel..
Dit dus. Ik heb mijn vriendin zelf in Brugge gevraagd. Van tevoren had ik wel een potentiele locatie in gedachte, maar toen we daar aankwamen na een wandeling waren we moe en viel die locatie nogal tegen. Even een uurtje gewacht tot we bij een veel betere locatie aankwamen en het daar gedaanquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:23 schreef Tigertje het volgende:
Doe het gewoon spontaan, als het goed voelt. Verkomt teleurstelling.
Als je bijv. net langs een bloemenwinkel loopt ofzo...
Nouja, ik zou dat ook vinden maar misschien wil de vriendin van ts juist wel kaarsen, rozen en alles er op en eraan. Ik zou het persoonlijk niets vinden om op straat/locatie/restaurant waar allemaal anderen bij zijn gevraagd te worden maar er zijn vrouwen die het geweldig vinden op die manier in het middelpunt van de belangstelling te staan. Denk dat TS dat best kan inschatten voor zijn vriendin..quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom niet gewoon ergens op straat als het moment er goed voor is? Te veel plannen is ook niet tof en jij en de ring zijn het enige dat telt op dat moment hoor, daar hoeven echt geen fanfares of bossen rozen meer bij...
als je van plan bent om der ten huwelijk te vragen kan je net zo goed haar een keer wel gelijk geven, heb je ook geen ruziequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:21 schreef KudFokker het volgende:
Straks krijg je net ruzie...
Loop je samen de hotelkamer binnen en staat al die romantische zooi er?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
ja, tof, en op 't moment dat zij ja moet zeggen, gooit dat beest er voor hun ogen wat stront uit
heb het nummer van het hotel ook in m'n telefoon staan..quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:37 schreef Northside het volgende:
Ik heb in een hotel gewerkt en in die tijd de nodige verzoekjes gehad op het gebied van huwelijksaanzoeken. Als je van te voren even belt valt er van alles te regelen.
En zelfs als je haar op straat of een ander leuk plekje wil vragen, dan is het misschien alsnog wel een leuk detail om een emmer champagne of wat rozen ofzo op de kamer te laten zetten.
gelijk wat ik ook voor me zagquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
ja, tof, en op 't moment dat zij ja moet zeggen, gooit dat beest er voor hun ogen wat stront uit
Nee bij een etentje gaat het sowieso niet worden.....quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:02 schreef hverburg84 het volgende:
zoek een mooie plek in de natuur op.
of ergens bij een mooi kasteeltje of wat dan ook.
iets niet zo standaard als bij een etentje of zo.
oh nee.. ik ga een van de komende weekenden..quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:49 schreef Niara het volgende:
Oh ik wil ook weten hoe dit sprookje eindigt![]()
In Brussel zelf weet ik niet echt geweldige plekjes..
(je bent vorig weekend gegaan, toch?)
Misschien bij in het Jubelpark bij de musea of op de Grote Markt? (al is het er wel vaak druk)
Van harte gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 18 mei 2009 07:22 schreef zeeuwsedude het volgende:
Ik m'n verhaaltje ophangen waar ik al 2 weken op zat te piekeren... of beter de hele korte samenvatting, want ik was alles kwijt. Op het knietje, bij haar een moment van blinde paniek, de tranen.. en toen een snikkerig JA![]()
Oh nee.. totaal niet.. je kan je nog zoveel van te voren in je hoofd halen..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:57 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd!!!![]()
Klinkt heel goed/ spontaan hoe het gegaan is
Had je het, achteraf gezien, nog anders gewild? Bijv. iets wat meer georganiseerd/ voorbereid was? Niet dat ik het me voor kan stellen, maar ben gewoon even benieuwd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |