Maar neen, weer een dag at the office.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:06 schreef Brighteyes het volgende:
En ik wil ook in A'dam werken! winkelen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hier geen belastinggeld hoor
Wel een geit ontsnapt netKon ik lekker in m`n pyjama m`n achtertuin in om het beesie weer te vangen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:14 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Echt? In je pyama? Ik dacht dat jij rond dit tijdstip al wel in je latexje zou rondhuppelen![]()
ik ga maar es douchen met de Dora-fan (dora =)
Wij moesten vorig jaar vanwege de emigratie zo'n gruwelijk ingewikkeld formulier invullen dat ze er bij de BD volgens mij nog steeds niet doorheen zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:17 schreef E.T. het volgende:
Hier ook geen belastinggeld.. en komt ook niet..![]()
Wij moeten alleen maar betalen
Oh da's slim!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:18 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha Maneki!priceless!
Ik krijg ook alleen maar zoveel belastinggeld omdat ik geen loonheffingskorting heb gedaan dit afgelopen jaar. Soort van sparen op mijn maniermaar het werkt wel
nu heb ik straks gewoon genoeg geld voor de laatste dingetjes voor de babykamer en van die nitty gritty dingen als kosten voor een geboortekaartje enzo.
ik laat het elk jaar doenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:21 schreef innepin het volgende:
[..]
Oh da's slim!
Ik snap niets van belastingenToen ik het formulier invulde moest ik een heleboel betalen, toen deed D. het opnieuw en nou krijgen we ineens wel een paar honderd euro terug
Niet mijn ding zeg maar
hahaha mutsyquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:21 schreef innepin het volgende:
[..]
Oh da's slim!
Ik snap niets van belastingenToen ik het formulier invulde moest ik een heleboel betalen, toen deed D. het opnieuw en nou krijgen we ineens wel een paar honderd euro terug
Niet mijn ding zeg maar
kan je ff laten weten hoe die tent is?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
Innepin, we wilden wel graag tapas idd.
Het lijkt nu richting El Mundo te gaan lees ik net.
El Mundo wordt het niet. Het is voor as zaterdag en ze zitten vol.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:32 schreef simmu het volgende:
[..]
kan je ff laten weten hoe die tent is?
de vrijdag voor pinksteren gaan we met de AEX meeten in utrecht, dan gaan we ook eerst eten
Ik werk in Amsterdam, maar kan ook niet mee lunchenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:06 schreef Brighteyes het volgende:
Heb er nu al zin in.
En ik wil ook in A'dam werken!
Tapas = kleine hapjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
Innepin, we wilden wel graag tapas idd.
Het lijkt nu richting El Mundo te gaan lees ik net.
Volgende week eh keer gaan we gewoon met jou lunchenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik werk in Amsterdam, maar kan ook niet mee lunchen
bedankt, nu gilt ze weerquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
Hebben jullie de persconferentie van de Toppers in Moskou gezien? Met die bigband uitvoering?
Ik vind het echt een zeiknummer, maar op deze manier wel een stuk leuker.
Die pakken ook!
Ik wil ook belastingdienst centjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:37 schreef Chell het volgende:
En Huup, belastingdienst is idd al aan het betalen. Ik heb het ook binnen(niet zo'n astronomisch bedrag, maar toch lekker 364 eurootjes!)
quote:
Viel te proberenquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:09 schreef Dakota het volgende:
ik krijg nog zorgtoeslagteruggave over heel 2008, vraag me af wanneer ze dat uitbetalen
en innepin
NEE
Ergens in januari. Heel vroeg al in ieder geval.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:59 schreef Reinhilde het volgende:
chell, wanneer had jij aangifte gedaan?
fields of gold, woodstock en songbird zijn prachtige versiesquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:12 schreef innepin het volgende:
[..]
Viel te proberen![]()
Zij maakte zo'n mooie versie van Over the Rainbow en Ain't no Sunshine![]()
treurig dat ze zo jong doodging.
Net als Huup dus.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:13 schreef Chell het volgende:
[..]
Ergens in januari. Heel vroeg al in ieder geval.
Ik hoefde niet (want geen huis, kind etc), maar was benieuwd of ik wat terug zou krijgen, omdat ik 2 banen heb gehad vorig jaar.Ja dus. Dus maar meteen verstuurd ook
Nou ja!!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:30 schreef Memmel het volgende:
Weet je trouwens wat ik vanmorgen zag? Een of ander gek mens, in een pyjama, die achter een geit aanrende. Ze zal wel gedacht hebben dat niemand haar zag....![]()
Whahahahaquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:30 schreef Memmel het volgende:
Ik moet mijn belastingaangifte nog doen. Zijn we altijd zo lekker snel mee, terwijl we heel 2008 nog terugkrijgen van de hypotheekrente. Ik wil echt zo graag een nieuw bed. Maarja, eerst de rechtszaak rondom ons huis hier maar eens afwachten.
Weet je trouwens wat ik vanmorgen zag? Een of ander gek mens, in een pyjama, die achter een geit aanrende. Ze zal wel gedacht hebben dat niemand haar zag....![]()
Nou belde de huishoudster al dat ze morgen niet komt omdat haar kinderen op vakantie waren geweest in Mexico en ze het risico niet wilde nemen om te komen i.v.m. mijn gebrek aan afweersysteem en vanwege Mila.. Hoop dat het bij 2 gevallen van mexicaanse griep blijft hierquote:Bij een 53-jarige Nederlandse vrouw is de Mexicaanse griep vastgesteld. Dat meldt het RIVM. Ze is behandeld met Tamiflu en maakt het inmiddels goed.
De vrouw was op vakantie geweest in Mexico en kwam op 30 april met Arkefly vanuit Cancun aan op Schiphol. De GGD Kennemerland neemt contact op met de passagiers die tijdens de vlucht bij haar in de buurt zaten.
De eerste besmetting in Nederland werd een week geleden vastgesteld. Toen ging het om een peuter van 3 die met zijn ouders op een familiefeest in Mexico was geweest. Volgens het RIVM gaat het weer prima met het kind.
Misschien waren die ook ontsnapt ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:40 schreef Memmel het volgende:
Ja, en toen ze die geit had, ging ze achter een groepje Chinezen op een fiets aan.
* Memmel is trouwens net klaar met het inpakken van een paar heule leuke cadeautjes!![]()
WTF!!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:40 schreef Memmel het volgende:
Ja, en toen ze die geit had, ging ze achter een groepje Chinezen op een fiets aan.
Dat is alleen maar voordelig, want de rente die je erover krijgt is hoger dan de rente op de spaarrekeningquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:30 schreef Memmel het volgende:
Ik moet mijn belastingaangifte nog doen. Zijn we altijd zo lekker snel mee, terwijl we heel 2008 nog terugkrijgen van de hypotheekrente. Ik wil echt zo graag een nieuw bed. Maarja, eerst de rechtszaak rondom ons huis hier maar eens afwachten.
Die van mij heeft gelukkig alleen een middenoorontsteking, maar dat vind ik al vervelend genoegquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:42 schreef Raissa het volgende:
[..]
Nou belde de huishoudster al dat ze morgen niet komt omdat haar kinderen op vakantie waren geweest in Mexico en ze het risico niet wilde nemen om te komen i.v.m. mijn gebrek aan afweersysteem en vanwege Mila.. Hoop dat het bij 2 gevallen van mexicaanse griep blijft hier
ik heb er niet eens eentje...quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Die van mij heeft gelukkig alleen een middenoorontsteking, maar dat vind ik al vervelend genoeg
whaha.. mutsquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Mijne is 6 maanden zwanger en heeft tentamenstress![]()
pfff doos.
Is van verschillende dingen afhankelijk. Wij krijgen terug onder andere omdat we een eigen huis hebben, maar mijn ziektekostenaftrek is ook altijd lekker (vanwege een eiwitrijkdieet en chronische dingen mag je (nu nog, het is maar de vraag hoe dat volgend jaar zit) meer aftrekken).quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Belastinggeld terugkrijgen is zeker alleen met koophuis, of 2 werkende partners?
nee hoor, ik heb niets van dat alles.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Belastinggeld terugkrijgen is zeker alleen met koophuis, of 2 werkende partners?
Ja, ben ook wel erg blij dat ze het verteldequote:Op donderdag 7 mei 2009 12:51 schreef huuphuup het volgende:
Raissa wat vervelend dat je huishoudster niet kan komen. Wel heel erg lief en thoughtful dat ze rekening houdt met jou en Mila. Ik heb het idee altijd dat dit soort virussen (en gewone griep ook trouwens!) zich als een idioot verspreid mede dankzij mensen die stug toch gaan werken. Omdat ze zichzelf van die workaholics vinden enzo![]()
hahaha, want dan hoef je niet op te ruimen voor ze komt?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:55 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ja, ben ook wel erg blij dat ze het verteldeAangezien ik een simpele rode hond vaccinatie al niet mag hebben heb ik niet zo'n zin in gezeur hiermee
Ach en weet je, stiekem vind ik het ook wel even lekker dat ze niet komt![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha, want dan hoef je niet op te ruimen voor ze komt?![]()
mijn vader ging ook altijd als een idioot staan stofzuigen voordat de huishoudster kwam
Ingrid... jullie hadden toch helemaal geen auto? Daarom moesten jullie toch met de bus naar Groningen steeds enzo?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
Balen dat we geen belastinggeld krijgen, gelukkig ook niks betalen.
Maar autodeur is kapot, wil niet meer dicht. Ws poging inbraak, slot kapot. Byebye vakantiegeld.
Vaarwel nieuwe sandalen, korte broek, etc
En nu wachten op monteur wasmachine. Zit al een week zonder.
nee hoor. wij krijgen ook terug. sangdrax werkt en ik niet (niet betaald dan iidquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wij hoeven ook niet (als je geen brief krijgt dat het wel moet, hoeft het ook niet), maar doen het altijd welquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wij kregen brief van BD dat we geen aangifte hoefden te doen.
Jaaquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:18 schreef Lois het volgende:
[..]
Volgende week eh keer gaan we gewoon met jou lunchen
Ah ok, dat had ik gemist. Ik dacht ook eig. dat het niet kon ivm met de schuldhulpverlening enzo.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
Sinds heel kort nog maar, sinds de operatie van Tyler van mijn vader gekregen, via erfenis van mijn tante. Had ik toen wel gepost hoor.
Maar ben bang kat in de zak.
Sowieso is een auto altijd een kostenpost natuurlijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
Sinds heel kort nog maar, sinds de operatie van Tyler van mijn vader gekregen, via erfenis van mijn tante. Had ik toen wel gepost hoor.
Maar ben bang kat in de zak.
Zo heee, dat scheelt idd behoorlijk dan...quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Sowieso is een auto altijd een kostenpost natuurlijk
En als je een auto in bezit hevbt gehad, heb je volgend jaar geen recht op kwijtschelding gemeentelijke belastingen. Daarom twijfelen wij nog over een auto, kost ons volgend jaar dan sowieso 400,- extraMet met een inkomen wat zo rond de duizend hangt is dat niet heel prettig
logisch dat je dan overweegt om wel of geen auto te nemen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Sowieso is een auto altijd een kostenpost natuurlijk
En als je een auto in bezit hevbt gehad, heb je volgend jaar geen recht op kwijtschelding gemeentelijke belastingen. Daarom twijfelen wij nog over een auto, kost ons volgend jaar dan sowieso 400,- extraMet met een inkomen wat zo rond de duizend hangt is dat niet heel prettig
Met rijst kan je goed schietenquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:18 schreef Vicky het volgende:
leuk hoor.. een kind dat rijst wil eten... fijn natuurlijk maar het lijkt wel of er iemand in mijn huis getrouwd is.. echt OVERAL liggen rijstkorrels
terwijl ze toch netjes aan tafel eet...
Preciesquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
logisch dat je dan overweegt om wel of geen auto te nemen.
En idd een auto is een hele kostenpost. Het is niet alleen de benzine, maar ook je verzekering, de keuring en een auto moet toch echt af en toe een beurt krijgen...
sssttttttquote:
tis ook maar wat je gewend bent. Mijn ouders hebben beide geen rijbewijs. Wij deden vroeger alles met de fiets of het openbaar vervoer. Toen ik eenmaal mijn rijbewijs had wilde ik natuurlijk ook graag een autotje.. en nu zou ik ech tniet zonder kunnenquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Precies
Maar aan de andere kant komen we nu toch wel redelijk goed rond, nergens schulden en we leven niet krampachtig goedkoop oid, dus wat dat betreft zou een goedkoop in de verzekering en belasting-autootje wel kunnen
Lastig
Nuja, eerst maar eens weer afrijden eind mei
Nou idd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
logisch dat je dan overweegt om wel of geen auto te nemen.
En idd een auto is een hele kostenpost. Het is niet alleen de benzine, maar ook je verzekering, de keuring en een auto moet toch echt af en toe een beurt krijgen...
getverquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:23 schreef Memmel het volgende:
Ik stak net mijn vinger in mijn mond en die smaakte helemaal bitter![]()
Maar nu weet ik niet meer waar ik 'm het laatst heb gehad. Vies he?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:23 schreef Memmel het volgende:
gadverdamme.. ik nam net een hap van mijn eten...quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:23 schreef Memmel het volgende:
hormonsterigquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat ben je heerlijk bezig de laatste dagen!
M. gaat regelmatig met de tram naar zijn werk. Tram stopt hier praktisch voor de deur en ook voor de deur van zijn werk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:25 schreef Memmel het volgende:
Met het OV naar mijn werk gaan zou echt niet kunnen. Er is helemaal niets dat daar stopt namelijk, en met de creche zou dat helemaal een drama zijn.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:23 schreef Memmel het volgende:
Das dan toch ook logisch! En OV is ook niet gratisquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:23 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Nou idd.
Het zou ons 200 euro per maand schelen als nixxx met het OV naar zn werk zou gaan!
Maar dan is hij van 0645-1930 de deur uit, ipv 0700-1745. Scheelt wel even! Zo ziet hij Thomas tenminste nog.
En zolang we het kunnen betalen, is het ook wel heel erg fijn natuurlijk.
Bij ons wel, omdat we dat saneringskrediet hebben. Dat is nu in feite een lening bij de gkb. Alleen wel met budgetbeheer erbij. Dus je kunt nog niet zelf over je geld beschikken en alles aanvragen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah ok, dat had ik gemist. Ik dacht ook eig. dat het niet kon ivm met de schuldhulpverlening enzo.
Op zich wel handig, maar als het je echt extra geld kost zou ik idd ook overwegen hem de deur weer uit te doen.
Nou ik heb net best veel geld uitgegeven aan de studio enzo. En inmiddels van de week toch ook lekker eigenwijs (want geen eigenlijk geen geld voor) papierrollen gekocht, omdat ik na 2 keer fotograferen met doeken het gekut met kreukels- strijken- nog steeds kreukels- kreukels photoshoppen al spuugzat wasquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:17 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Net als Huup dus.
Ik geloof dat nixxx onze aangifte op 30 maart heeft opgestuurd, dus wij zullen nog wel even moeten wachten denk ik!
Weet je al wat je met je geld gaat doen? Nieuw iets voor je camera ofzo?
Volgens mij moet jij je nog eens laten voorlichten.. want de part timers zijn echt niet voor jan doedel aan het werk, ik iig niet!quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Bij ons wel, omdat we dat saneringskrediet hebben. Dat is nu in feite een lening bij de gkb. Alleen wel met budgetbeheer erbij. Dus je kunt nog niet zelf over je geld beschikken en alles aanvragen.
Een bijbaantje heb ik wel overwogen, maar dan zijn we duurder uit per maand. Qua toeslagen die vervallen en kinderopvang die je dan moet regelen.
oehh lekker! Wij hebben er ook een en ik heb geen moment spijt van de aanschafquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:33 schreef Chell het volgende:
[..]
Oja, en ik heb mezelf net wel een sapcentrifuge/blender gegeven
uhh das geen doen idd met het ov... M. doet er met de auto net zo lang over als met de tram.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:34 schreef Memmel het volgende:
Ik heb voor de grap eens op ov info gekeken. Als ik om 6.14 uur thuis weg zou gaan, zou ik om 8.43 uur bij kantoor zijn, met 7 keer overstappen en 2 keer een kwartier lopen. Best te doen toch? Alleen moet Anna dan wel haar eigen boterham smeren en op haar driewieler naar de creche, want daar heeft mama dan geen tijd meer voor.
't was lijm op mijn vinger. Doorlopen mensen, niets aan de hand.
Moet jij zeggen Bright-wine-me-dine-me-eyes.
Dat is ook wel onhandig inderdaadquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:32 schreef innepin het volgende:
Wij hebben op 't moment alleen een niet-functionerende oldtimer (Kever
) staan, maar straks met 'n kind erbij wil ik toch écht wel graag een auto! (die er dus ook komt)
Moet er niet aan denken om familie e.d. alleen met de trein te kunnen bezoeken, mét kind erbij. Dan geeft een auto toch wel erg veel vrijheid.
Wow wat heb jij een mooie kamer!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:36 schreef Lishe het volgende:
Wij krijgen maarndag voor het eerst een meisje wat bij ons komt poetsen. Lijkt me echt zo fijn!
Gisteren kocht ik een nieuw lampje bij de kringloop. Net kreeg ik deze foto in mijn inbox... Heeft lief de kamer verandert en staat ie daar te pronken! Haha, ik ga gewoon met een topstylist trouwen. Een echte grotemensenhuiskamer!
[ afbeelding ]
nou, het ligt een beetje aan de situatie hoor. ik heb het bij mij doorgerekend voor als ik 20 uur per week ga werken. daar win ik 100 euro netto per maand op, maar daar moet dan wel een extra auto + bijkomende kosten van betaald worden. en dan heb ik het nog niet gehad over de kinderopvang. zelfs hier in drenthe is een maandenlange wachtlijst. ik heb ons trouwens wel al ingeschreven, je weet maar nooit of en wanneer ik het wel wil.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij je nog eens laten voorlichten.. want de part timers zijn echt niet voor jan doedel aan het werk, ik iig niet!
Ik ook niet én ik ben gewoon thuisquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij je nog eens laten voorlichten.. want de part timers zijn echt niet voor jan doedel aan het werk, ik iig niet!
lekkerrrrrquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:39 schreef Reinhilde het volgende:
Mooi Lishe!![]()
Een blender is fijn!![]()
Ik heb net een heerlijke banaan-aardbeien-soyayoghurt smoothie gemaakt
doe je die appel dan ook gewoon in de blender?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:40 schreef Vicky het volgende:
[..]
lekkerrrrr![]()
ik had gister een aardbei-banaan-appel-sinaasappelsmoothie
ik heb een sapcentrifugequote:Op donderdag 7 mei 2009 13:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
doe je die appel dan ook gewoon in de blender?
Ik lees het nog een keer door en zie nog steeds niets raars? Mijn moeder woont heel ver weg, bijna 1,5 u in de trein en dan nog 20 minuten met de auto (ze moet ons ophalen van het station dan) en dat zie ik niet zitten met een baby erbij, da's toch niet raar?quote:
Moi!quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:34 schreef Memmel het volgende:
Moet jij zeggen Bright-wine-me-dine-me-eyes.
Oh dank je welquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef innepin het volgende:
Lishe, mooie kamer hebben jullie!
Maneki, ik vond jouw huis ook erg mooi hoor. En heus volwassen!
Het was ook niet raar. Het was meer: ik heb ervaring en inderdaad, het is lastig!quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:54 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik lees het nog een keer door en zie nog steeds niets raars? Mijn moeder woont heel ver weg, bijna 1,5 u in de trein en dan nog 20 minuten met de auto (ze moet ons ophalen van het station dan) en dat zie ik niet zitten met een baby erbij, da's toch niet raar?
Oh, van ananas heb ik dat inderdaad ook!quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef Reinhilde het volgende:
ik krijg een prikkende mond van verse jus d'orange. net als van kiwi en ananananas.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:55 schreef Reinhilde het volgende:
innepin, een trein is zo lastig parkeren!
Hier citrus en mango. En kiwi als die nog niet helemaal rijp is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:58 schreef Chell het volgende:
[..]
Oh, van ananas heb ik dat inderdaad ook!
Ohhh gelukkig, ik dacht al dat ik een enorme taalfout over het hoofd zag ofzo.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Het was ook niet raar. Het was meer: ik heb ervaring en inderdaad, het is lastig!
Ik met m'n verwarrende smilies
Ik maak gewoon niet zo veel uren, rijd een eigen autootje en de kinderen gaan 1 middag naar de bso, dat geeft toch net een extra toefje slagroom op de taart.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:37 schreef simmu het volgende:
[..]
nou, het ligt een beetje aan de situatie hoor. ik heb het bij mij doorgerekend voor als ik 20 uur per week ga werken. daar win ik 100 euro netto per maand op, maar daar moet dan wel een extra auto + bijkomende kosten van betaald worden. en dan heb ik het nog niet gehad over de kinderopvang. zelfs hier in drenthe is een maandenlange wachtlijst. ik heb ons trouwens wel al ingeschreven, je weet maar nooit of en wanneer ik het wel wil.
dan is het idd gewoon alleen maar lekkerquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:04 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik maak gewoon niet zo veel uren, rijd een eigen autootje en de kinderen gaan 1 middag naar de bso, dat geeft toch net een extra toefje slagroom op de taart.
welke andere mensen. rond deze tijd is er geen mens johquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef Reinhilde het volgende:
een huilende baby in de bieb? zullen de andere mensen fijn vinden...
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Oh dank je welVolgende keer laat ik alle stapeltjes gewoon liggen waar ze lagen ipv ze op m`n slaapkamer te verstoppen
was je ze met heet of koud water?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:16 schreef Dakota het volgende:
vergeet ik aardbei! zo allergisch als de pest..en toch blijven eten
alleen dat raspding kan niet in de vaatwasser hier.. althans hij kan er wel in maar wordt niet goed schoon, de rest taat wel de vaatwasser in.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]nog een stapeltjes mens
Ik ga eens een appel in mijn smoothie proberen
zo'n sapcentrifuge, is dat wat? ik heb gehoord dat dat heel lastig schoonmaken is, en daar heb ik dan weer geen zin in. Alles wat niet in de vaatwsser kan, behalve mijn gigantische wok, gebruik ik nooit want ik heb een hekel aan afwassen
hmm toch eens over denken dan, want het lijkt me wel fijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:17 schreef Vicky het volgende:
[..]
alleen dat raspding kan niet in de vaatwasser hier.. althans hij kan er wel in maar wordt niet goed schoon, de rest taat wel de vaatwasser in.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:22 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben onze blender specifiek uitgezocht op 'alle onderdelen kunnen in de vaatwasser'
toeslagen zijn inkomensafhankelijk.. hoe meer salaris er binnenkomt, hoe minder toeslag je krijgt.. Maar zo lang er niet meer dan ongeveer 3500 bruto binnenkomt (samen) krijg je nog steeds toeslagen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:08 schreef _Ingrid_ het volgende:
Alle toeslagen vervallen dan. Alleen kinderopvangtoeslag zouden we dan krijgen.
Bij ons komt het er dan op neer dat we dus nog minder overhouden, of gelijk blijven. Dus laten we het voorlopig zo. We komen wel rond, ook met de verzekering en belasting voor auto er nu bij. Alleen er kunnen inderdaad geen dure extra dingen bijkomen. Niet dat ik zin heb om hier een discussie om te maken, is er weleens geweest.
Wow, da's nog es een goede handelsgeest!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:35 schreef Dakota het volgende:
kringloop en vrijmarkten
heb er ooit een antieke paraplu (intact!) gekocht voor 50 cent..doorverkocht voor 50 euro
ehh die ziet er heeeeeeeerlijk uit!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:48 schreef Reinhilde het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje taart heb ik nog Vicky, deze had ik gemaakt voor bevrijdingsdag!
al sinds 1 april niet meer, contrackt niet meer verlengt, nu zou ik ook niet meer terug komen na de bevalling. ivm het lastig te combineren viel met het moederschap.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:47 schreef Lishe het volgende:
Bar, werk je niet meer bij dat restaurant dan?
Mijne ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
die van ons komt bij de Kruidvat vandaan
oehh klinkt HEERLIJK!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:18 schreef Chell het volgende:
[..]
Mijne ook![]()
En ik heb zojuist toch maar even gefröbeld. Conclusie:![]()
![]()
![]()
Ik heb nu een rode vruchten yoghurtsmoothie![]()
Eerst appeltje en druifjes geperst. En dat sap in de blender met aardbeitjes, bosbessen, bramen en frambozen (allemaal diepvries overigens, ideaal!). En yoghurt dus.
En schoonmaken valt erg mee! Gewoon alles direct afspoelen onder de kraan en dan is het zo schoon
In je oor! Ik weet het zeker!quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:23 schreef Memmel het volgende:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Memmel weet je zeker dat je niet net daarvoor in je oor hebt gepeuterd?
Daar zit ik ook al 3 weken tegenaan te hikkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb al de helft van alle kleertjes en dingen die verkocht moeten worden op de foto gezet
En Innepin ook al zo goed bezig
Oe oe oe oe !!!!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:42 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha oooh wat gemeen Chan![]()
ik heb een kindersurprise ei bijgekochten dat voor iemand anders' zegels!
![]()
maar stiekem had ik ook gewoon trek in dat ei![]()
Oeh en ik heb een nieuwe agenda gekauft bij Hemahet is weer zo ver, ze liggen er weer
ja ik kon hem weer niet laten liggenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:43 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Oe oe oe oe !!!!!AGenda tijd?> Ja?!!!
![]()
![]()
dat is maar 1 jaar als je het jaar daarop geen nieuwe auto gekocht hebt krijg je wel kwijtscheldingquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:29 schreef skadhd het volgende:
Ik ga vanavond kijken voor een auto. Heb een fulltime baan aangeboden gekregen bij 1 van mn 2 werkgevers. Jammer genoeg bij die ene die het verste weg is, en ov is niet te doen.
Mja, auto is wel vrijheid en die kosten neem k er dan graag bij.
Alleen jammer dan dat ik geen kwijtschelding meer krijg van mn gemeentelijke belastingen.
gheheh ik ook! wit met roze en oranje blommetjes enzoquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:54 schreef Fuente het volgende:
Ik heb net een jurkje bij de Hema gekochtEn het past, en staat nog ook
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:55 schreef Dakota het volgende:
[..]
gheheh ik ook! wit met roze en oranje blommetjes enzo
fotooooooooo!
kun je daar morgen in pyjama tussen gaan lopenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zo, ik heb m`n wandelingetje weer gehad. Blijken er op 500 meter van mijn huis gewoon 3 koeien en 1 stier in een weilandje te wonenWist ik nie!
ik woon er 5 min vandaanquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:17 schreef Fuente het volgende:
Oeh die agenda
*morgen weer naar Hema rent*
Ik ben gewoon verslaafd aan de hema, en het helpt ook niet mee dat ik er 5 minuten lopen vandaan werk
ik heb nog gekeken of ik ergens kon ontdekken of ie door jou gemaakt was maar dat zal wel niet of wel?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:20 schreef Dakota het volgende:
jammer dat ik beroepsgeheim heb:D
mooie agenda Huupje
Jep!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:30 schreef huuphuup het volgende:
Lishe wat een toffe woonkamer!
Chelleen meisjeshuis
ik zag bij AH net grote fluffy handdoeken liggen roze met witte stippen
![]()
Innepin goed bezig![]()
Ik heb net de Hema leeggekocht![]()
Jelief, hoeveel van die zegels had jij nog nodig? En was er nou nog iemand die ze ook spaarde die Hema zegels?
okay is goed. Ik heb er 6, wat er overblijft van Jelief stuur k naar jouquote:
Thanksquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
okay is goed. Ik heb er 6, wat er overblijft van Jelief stuur k naar jou
Koot watdan watdan? PM es?*nieuwsgierig is
* freecell houdt Huupje vast!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:16 schreef huuphuup het volgende:
oh fijn is dat Raissa![]()
Ik zit me in te houden om niet terug de stad in te gaan om nog meer geld uit te geven
Ik vind ze altijd zo onbetrouwbaarquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:19 schreef Ynske het volgende:
mocht iemand nog op zoek zijn naar een oorthermometer voor de kids, bij de kijkshop is er deze week een thermoscan van braun in de aanbieding voor 20 euro
hoezo dat dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:20 schreef freecell het volgende:
[..]
* freecell houdt Huupje vast!
[..]
Ik vind ze altijd zo onbetrouwbaar
handig!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben soms zo blij met Sasha he? Ik heb echt enoooooooooooorme snaaitrek nu, maar ja... hij ligt in bed en F. is weg, dus niks even naar de lidl lopen...
Ik neem zometeen maar een waterijsje.![]()
Ze zijn niet zo nauwkeurig als de ouderwetse rectale thermometers.quote:
aah zo, dat kan ik begrijpen jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo nauwkeurig als de ouderwetse rectale thermometers.
dat is wel handig ja, hoef je ze niet meteen altijd te plagen met rectale metingquote:Wij hebben er wel eentje en ik gebruik hem als indicator. Als dat ding 36,5 zegt bij Sasha ofzo weet ik dat het wel goed zit. Geeft hij richting de 38 aan dan ga ik even echt meten.
Soms voelt dat koppie wel warm van het slapen en huilen bijvoorbeeld maar heb ik niet altijd in om gelijk, terwijl hij al verdrietig is alles open te gooien en dat ding tussen zijn billen te steken.Dan doe ik het dus zo. Even voor-meten.
lekker! eet smakelijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:31 schreef pinquit het volgende:
dag mopjesik had een goeie dag!
maar nu ga ik lekkerrrr biefstuk eten met champies en uien
Ik denk vanwege hetzelfde. Het is makkelijker denk ik om dat dopje eraf te halen dan idd dat ding schoon te maken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
aah zo, dat kan ik begrijpen ja
[..]
dat is wel handig ja, hoef je ze niet meteen altijd te plagen met rectale meting
maar waarom doen ze in het ziekenhuis dan veelal alleen met de oorthermometer?
Het is ook best een mooie man, erg groot en breed.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:42 schreef Dakota het volgende:
dennis van der geest heeft echt hele mooie ogen, zn vader ook
Ik krijg al twee jaar geen aangiftebiljet van de BD, maar na invullen blijk ik toch EUR 1100 [vorig jaar] en EUR 1600 [dit jaar] terug te krijgen. In ons geval komen alle kinderkortingen en wat voor kinder-BD-dingen op mijn naam, omdat ik part-time werk ivm onze junior.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wij kregen brief van BD dat we geen aangifte hoefden te doen.
Alle kosten die je gemaakt hebt ivm de ziekenhuisbezoeken voor Tyler zijn misschien aftrekbaar. Wel de bonnetjes en strippenkaarten bewaren enzo!quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik zat te denken dat ik volgens mij laatst op inet van bd had ingevuld. Programma moest downloaden. En kwam op 0 uit. Klopt wel, want die heffingskorting krijg ik al. En verder geen aftrekbare dingen.
Collega van Djeez kan misschien auto fixen. Kijkt er morgen naar.
En wasmachine doet het weer!
ik koop zomaar 4 keer per jaar een nieuwe agendaquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:32 schreef Memmel het volgende:
Ik heb 10 zegels van de Hema voor de liefhebber hoor. Ik ben niet zo van de poppenspaarderigen. Maar met mijn nieuwe hoezen en andere meuk vandaag had ik inene een volle kaart.
Huup, leuke agenda! Ik koop alleen jaaragenda's en geen schooljaaragenda's. Dus ik moet nog even wachten. Ik ga denk ik voor de Moleskin. Dat schrijft zo lekker met mijn vulpen
ooooooooh maggikk?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:32 schreef Memmel het volgende:
Ik heb 10 zegels van de Hema voor de liefhebber hoor. Ik ben niet zo van de poppenspaarderigen. Maar met mijn nieuwe hoezen en andere meuk vandaag had ik inene een volle kaart.
Huup, leuke agenda! Ik koop alleen jaaragenda's en geen schooljaaragenda's. Dus ik moet nog even wachten. Ik ga denk ik voor de Moleskin. Dat schrijft zo lekker met mijn vulpen
alles behalve vrolijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:39 schreef Lishe het volgende:
Wat is het geheim van een moleskine. Ik lees daar vakaer over maar ik snap het niet zo goed.... Is het echt de schrijffijnheid? Want echt vrolijk ziettie er niet uit, toch?
Misschien is het wel zo'n dinges, zo'n soort mysterieusheid die eromheen hangt ofzo. Net als journalisten met hun little black book, dat je je gelijk afvraagt van oeeeeeh wat zou ie schrijven?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:44 schreef Lishe het volgende:
Volwassen ist zeker!
Misschien komt het daardoor....Iedereen probeert het. En dat niemand dan toe durft te geven dat het gewoon een saaie zwarte agenda is. Wantja, de rest is toch ook enthousiast.Dat denk ik!
Ik heb een Port Salut. En daarmee ga ik een Dakotatje doen. Helemaal opeten zonder een gram aan te komen.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:07 schreef dutchie het volgende:
De Dakota-driehoek.
Sinds vandaag, na thuiskomst van school is Léons kamer verboden gebied voor moeders en ook de gangkast. (maar die heb ik er zelf met mijn ogen dicht in gelegd)
ah, gelukt met de bussen dus begrijp ik? En de andere belangrijkere dingen waar je voor ging?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:31 schreef pinquit het volgende:
dag mopjesik had een goeie dag!
maar nu ga ik lekkerrrr biefstuk eten met champies en uien
Fijn dat de wasmachine het weer doet!! Nu hopen dat de collega de deur kan fixen, zou wel fijn zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik zat te denken dat ik volgens mij laatst op inet van bd had ingevuld. Programma moest downloaden. En kwam op 0 uit. Klopt wel, want die heffingskorting krijg ik al. En verder geen aftrekbare dingen.
Collega van Djeez kan misschien auto fixen. Kijkt er morgen naar.
En wasmachine doet het weer!
Hoeveel posts mogen er eigenlijk in een topic dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]muts! al een tijdje heur
hihi, met je topicopenangst
bijna een verse dan kun je weer even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |