Maar neen, weer een dag at the office.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:06 schreef Brighteyes het volgende:
En ik wil ook in A'dam werken! winkelen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hier geen belastinggeld hoor
Wel een geit ontsnapt netKon ik lekker in m`n pyjama m`n achtertuin in om het beesie weer te vangen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:14 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Echt? In je pyama? Ik dacht dat jij rond dit tijdstip al wel in je latexje zou rondhuppelen![]()
ik ga maar es douchen met de Dora-fan (dora =)
Wij moesten vorig jaar vanwege de emigratie zo'n gruwelijk ingewikkeld formulier invullen dat ze er bij de BD volgens mij nog steeds niet doorheen zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:17 schreef E.T. het volgende:
Hier ook geen belastinggeld.. en komt ook niet..![]()
Wij moeten alleen maar betalen
Oh da's slim!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:18 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha Maneki!priceless!
Ik krijg ook alleen maar zoveel belastinggeld omdat ik geen loonheffingskorting heb gedaan dit afgelopen jaar. Soort van sparen op mijn maniermaar het werkt wel
nu heb ik straks gewoon genoeg geld voor de laatste dingetjes voor de babykamer en van die nitty gritty dingen als kosten voor een geboortekaartje enzo.
ik laat het elk jaar doenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:21 schreef innepin het volgende:
[..]
Oh da's slim!
Ik snap niets van belastingenToen ik het formulier invulde moest ik een heleboel betalen, toen deed D. het opnieuw en nou krijgen we ineens wel een paar honderd euro terug
Niet mijn ding zeg maar
hahaha mutsyquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:21 schreef innepin het volgende:
[..]
Oh da's slim!
Ik snap niets van belastingenToen ik het formulier invulde moest ik een heleboel betalen, toen deed D. het opnieuw en nou krijgen we ineens wel een paar honderd euro terug
Niet mijn ding zeg maar
kan je ff laten weten hoe die tent is?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
Innepin, we wilden wel graag tapas idd.
Het lijkt nu richting El Mundo te gaan lees ik net.
El Mundo wordt het niet. Het is voor as zaterdag en ze zitten vol.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:32 schreef simmu het volgende:
[..]
kan je ff laten weten hoe die tent is?
de vrijdag voor pinksteren gaan we met de AEX meeten in utrecht, dan gaan we ook eerst eten
Ik werk in Amsterdam, maar kan ook niet mee lunchenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:06 schreef Brighteyes het volgende:
Heb er nu al zin in.
En ik wil ook in A'dam werken!
Tapas = kleine hapjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
Innepin, we wilden wel graag tapas idd.
Het lijkt nu richting El Mundo te gaan lees ik net.
Volgende week eh keer gaan we gewoon met jou lunchenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik werk in Amsterdam, maar kan ook niet mee lunchen
bedankt, nu gilt ze weerquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
Hebben jullie de persconferentie van de Toppers in Moskou gezien? Met die bigband uitvoering?
Ik vind het echt een zeiknummer, maar op deze manier wel een stuk leuker.
Die pakken ook!
Ik wil ook belastingdienst centjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:37 schreef Chell het volgende:
En Huup, belastingdienst is idd al aan het betalen. Ik heb het ook binnen(niet zo'n astronomisch bedrag, maar toch lekker 364 eurootjes!)
quote:
Viel te proberenquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:09 schreef Dakota het volgende:
ik krijg nog zorgtoeslagteruggave over heel 2008, vraag me af wanneer ze dat uitbetalen
en innepin
NEE
Ergens in januari. Heel vroeg al in ieder geval.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:59 schreef Reinhilde het volgende:
chell, wanneer had jij aangifte gedaan?
fields of gold, woodstock en songbird zijn prachtige versiesquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:12 schreef innepin het volgende:
[..]
Viel te proberen![]()
Zij maakte zo'n mooie versie van Over the Rainbow en Ain't no Sunshine![]()
treurig dat ze zo jong doodging.
Net als Huup dus.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:13 schreef Chell het volgende:
[..]
Ergens in januari. Heel vroeg al in ieder geval.
Ik hoefde niet (want geen huis, kind etc), maar was benieuwd of ik wat terug zou krijgen, omdat ik 2 banen heb gehad vorig jaar.Ja dus. Dus maar meteen verstuurd ook
Nou ja!!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:30 schreef Memmel het volgende:
Weet je trouwens wat ik vanmorgen zag? Een of ander gek mens, in een pyjama, die achter een geit aanrende. Ze zal wel gedacht hebben dat niemand haar zag....![]()
Whahahahaquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:30 schreef Memmel het volgende:
Ik moet mijn belastingaangifte nog doen. Zijn we altijd zo lekker snel mee, terwijl we heel 2008 nog terugkrijgen van de hypotheekrente. Ik wil echt zo graag een nieuw bed. Maarja, eerst de rechtszaak rondom ons huis hier maar eens afwachten.
Weet je trouwens wat ik vanmorgen zag? Een of ander gek mens, in een pyjama, die achter een geit aanrende. Ze zal wel gedacht hebben dat niemand haar zag....![]()
Nou belde de huishoudster al dat ze morgen niet komt omdat haar kinderen op vakantie waren geweest in Mexico en ze het risico niet wilde nemen om te komen i.v.m. mijn gebrek aan afweersysteem en vanwege Mila.. Hoop dat het bij 2 gevallen van mexicaanse griep blijft hierquote:Bij een 53-jarige Nederlandse vrouw is de Mexicaanse griep vastgesteld. Dat meldt het RIVM. Ze is behandeld met Tamiflu en maakt het inmiddels goed.
De vrouw was op vakantie geweest in Mexico en kwam op 30 april met Arkefly vanuit Cancun aan op Schiphol. De GGD Kennemerland neemt contact op met de passagiers die tijdens de vlucht bij haar in de buurt zaten.
De eerste besmetting in Nederland werd een week geleden vastgesteld. Toen ging het om een peuter van 3 die met zijn ouders op een familiefeest in Mexico was geweest. Volgens het RIVM gaat het weer prima met het kind.
Misschien waren die ook ontsnapt ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:40 schreef Memmel het volgende:
Ja, en toen ze die geit had, ging ze achter een groepje Chinezen op een fiets aan.
* Memmel is trouwens net klaar met het inpakken van een paar heule leuke cadeautjes!![]()
WTF!!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:40 schreef Memmel het volgende:
Ja, en toen ze die geit had, ging ze achter een groepje Chinezen op een fiets aan.
Dat is alleen maar voordelig, want de rente die je erover krijgt is hoger dan de rente op de spaarrekeningquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:30 schreef Memmel het volgende:
Ik moet mijn belastingaangifte nog doen. Zijn we altijd zo lekker snel mee, terwijl we heel 2008 nog terugkrijgen van de hypotheekrente. Ik wil echt zo graag een nieuw bed. Maarja, eerst de rechtszaak rondom ons huis hier maar eens afwachten.
Die van mij heeft gelukkig alleen een middenoorontsteking, maar dat vind ik al vervelend genoegquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:42 schreef Raissa het volgende:
[..]
Nou belde de huishoudster al dat ze morgen niet komt omdat haar kinderen op vakantie waren geweest in Mexico en ze het risico niet wilde nemen om te komen i.v.m. mijn gebrek aan afweersysteem en vanwege Mila.. Hoop dat het bij 2 gevallen van mexicaanse griep blijft hier
ik heb er niet eens eentje...quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Die van mij heeft gelukkig alleen een middenoorontsteking, maar dat vind ik al vervelend genoeg
whaha.. mutsquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Mijne is 6 maanden zwanger en heeft tentamenstress![]()
pfff doos.
Is van verschillende dingen afhankelijk. Wij krijgen terug onder andere omdat we een eigen huis hebben, maar mijn ziektekostenaftrek is ook altijd lekker (vanwege een eiwitrijkdieet en chronische dingen mag je (nu nog, het is maar de vraag hoe dat volgend jaar zit) meer aftrekken).quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Belastinggeld terugkrijgen is zeker alleen met koophuis, of 2 werkende partners?
nee hoor, ik heb niets van dat alles.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Belastinggeld terugkrijgen is zeker alleen met koophuis, of 2 werkende partners?
Ja, ben ook wel erg blij dat ze het verteldequote:Op donderdag 7 mei 2009 12:51 schreef huuphuup het volgende:
Raissa wat vervelend dat je huishoudster niet kan komen. Wel heel erg lief en thoughtful dat ze rekening houdt met jou en Mila. Ik heb het idee altijd dat dit soort virussen (en gewone griep ook trouwens!) zich als een idioot verspreid mede dankzij mensen die stug toch gaan werken. Omdat ze zichzelf van die workaholics vinden enzo![]()
hahaha, want dan hoef je niet op te ruimen voor ze komt?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:55 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ja, ben ook wel erg blij dat ze het verteldeAangezien ik een simpele rode hond vaccinatie al niet mag hebben heb ik niet zo'n zin in gezeur hiermee
Ach en weet je, stiekem vind ik het ook wel even lekker dat ze niet komt![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha, want dan hoef je niet op te ruimen voor ze komt?![]()
mijn vader ging ook altijd als een idioot staan stofzuigen voordat de huishoudster kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |