Maar neen, weer een dag at the office.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:06 schreef Brighteyes het volgende:
En ik wil ook in A'dam werken! winkelen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hier geen belastinggeld hoor
Wel een geit ontsnapt netKon ik lekker in m`n pyjama m`n achtertuin in om het beesie weer te vangen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:14 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Echt? In je pyama? Ik dacht dat jij rond dit tijdstip al wel in je latexje zou rondhuppelen![]()
ik ga maar es douchen met de Dora-fan (dora =)
Wij moesten vorig jaar vanwege de emigratie zo'n gruwelijk ingewikkeld formulier invullen dat ze er bij de BD volgens mij nog steeds niet doorheen zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:17 schreef E.T. het volgende:
Hier ook geen belastinggeld.. en komt ook niet..![]()
Wij moeten alleen maar betalen
Oh da's slim!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:18 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha Maneki!priceless!
Ik krijg ook alleen maar zoveel belastinggeld omdat ik geen loonheffingskorting heb gedaan dit afgelopen jaar. Soort van sparen op mijn maniermaar het werkt wel
nu heb ik straks gewoon genoeg geld voor de laatste dingetjes voor de babykamer en van die nitty gritty dingen als kosten voor een geboortekaartje enzo.
ik laat het elk jaar doenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:21 schreef innepin het volgende:
[..]
Oh da's slim!
Ik snap niets van belastingenToen ik het formulier invulde moest ik een heleboel betalen, toen deed D. het opnieuw en nou krijgen we ineens wel een paar honderd euro terug
Niet mijn ding zeg maar
hahaha mutsyquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:21 schreef innepin het volgende:
[..]
Oh da's slim!
Ik snap niets van belastingenToen ik het formulier invulde moest ik een heleboel betalen, toen deed D. het opnieuw en nou krijgen we ineens wel een paar honderd euro terug
Niet mijn ding zeg maar
kan je ff laten weten hoe die tent is?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
Innepin, we wilden wel graag tapas idd.
Het lijkt nu richting El Mundo te gaan lees ik net.
El Mundo wordt het niet. Het is voor as zaterdag en ze zitten vol.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:32 schreef simmu het volgende:
[..]
kan je ff laten weten hoe die tent is?
de vrijdag voor pinksteren gaan we met de AEX meeten in utrecht, dan gaan we ook eerst eten
Ik werk in Amsterdam, maar kan ook niet mee lunchenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:06 schreef Brighteyes het volgende:
Heb er nu al zin in.
En ik wil ook in A'dam werken!
Tapas = kleine hapjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
Innepin, we wilden wel graag tapas idd.
Het lijkt nu richting El Mundo te gaan lees ik net.
Volgende week eh keer gaan we gewoon met jou lunchenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik werk in Amsterdam, maar kan ook niet mee lunchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |