abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:48:45 #51
262 Re
Kiss & Swallow
pi_68764022
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:35 schreef plafondtegel het volgende:

[..]

Wel erg kort door de bocht. Buiten de nrs om.. Wat vind jij dan van die situatie dan dat ze naar die gozer toe loopt?
Ik denk daar niet zoveel over eigenlijk, jij hebt daar blijkbaar last van, loopt het al 6 maanden op te kroppen en wil er een oplossing voor.

Je kan het ook proberen op de tour van het vriendje uit dit topic: Spijt van spannend gesprek op MSN de reacties daarop zijn weer precies de andere kant op als hier wordt gesteld
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:48:59 #52
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_68764031
Hypocrisie is sowieso extreem irritant, vooral als iemand anders het doet. Mijn ex was exact hetzelfde, en naar achteraf bleek, ook een keer of 5 vreemdgegaan in 14 maanden .
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:49:12 #53
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_68764038
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:22 schreef plafondtegel het volgende:

Dus dat geval met die 5 nrs was ook al lang geleden.. Was ook icm dronken zijn, hebben we over gepraat en ze had er spijt van. Maar dat geval met die vreemde praten met mijn vrienden erbij was vorige week.. Dus die zit me nog dwars...
Aah dat verandert het verhaal wel imo. Als zij al heeft aangegeven dat nummers scoren in de kroeg ook voor haar eigenlijk te ver gaat, is het grootste probleem al uit de weg... En dat ze met vreemde jongens praat op een feestje lijkt me dan weer geen enkel probleem. Ze is niet je bezit en zolang het qua flirten een beetje binnen de perken blijft is het ook niet asociaal naar jou toe...
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:53:15 #54
16180 CoolGuy
Money makes the world go round
pi_68764180
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:44 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ik vond die situatie op dat feestje nou juist het enige waar ik zelf geen problemen mee zou hebben. Dus ze praat met een andere gast op een feestje, is dat erg? En dat ze dan daarna naar hem toe komt om te knuffelen, kan ook gewoon zijn omdat ze weet dat dit een onzeker punt is voor hem.

Sowieso zijn de reacties hier een stuk eensgzinder dan ik gedacht had eigenlijk...
Nou, bij de manier waarop hij het beschrijft krijg ik het gevoel dat dat geen bekende was van d'r. Het was een 'vreemde gozer' waarop zij reageerde met 'iemand vraagt aandacht van me' en direct gaat zij daar op in. Dan gaat ze daar mee staan praten, al zijn vrienden keken een beetje vreemd, dat gebeurd niet bij een 'normale' situatie lijkt me.

Dan komt ze terug, en direct doet ze knuffelig en zoenen en weet ik veel wat allemaal. Op mij komt dat over van 'ik heb iets goed te maken / ik moet het jochie even wat aandacht geven zodat hij niet gaat bokken / ik moet 'm even onder de duim houden'.

Als zij weet dat dat een onzeker punt is van hem, dan kan ze toch van tevoren wel tekst en uitleg geven over wie die gast is? Zo van heeeej ik zie daar X staan, die ken ik nog van school/werk/whatever, maar nee, 'iemand vraagt aandacht van me' en DAARNA komt ze terug en gaat een beetje zoete broodjes bakken.

Nee sorry, op mij komt dat niet positief over.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_68764182
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:49 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Aah dat verandert het verhaal wel imo. Als zij al heeft aangegeven dat nummers scoren in de kroeg ook voor haar eigenlijk te ver gaat, is het grootste probleem al uit de weg... En dat ze met vreemde jongens praat op een feestje lijkt me dan weer geen enkel probleem. Ze is niet je bezit en zolang het qua flirten een beetje binnen de perken blijft is het ook niet asociaal naar jou toe...
Leg mij de toegevoegde waarde van babbelen met onbekende jongens waar je zogenaamd niks van wil nou eens uit als het je partners avond verziekt??? Waar gaat dit over. Gast dump die snol, zal je een hoop ellende besparen in de toekomst. Bweh wat een wijf :R
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:55:49 #56
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_68764275
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:53 schreef SimpelZat het volgende:

[..]

Leg mij de toegevoegde waarde van babbelen met onbekende jongens waar je zogenaamd niks van wil nou eens uit als het je partners avond verziekt??? Waar gaat dit over. Gast dump die snol, zal je een hoop ellende besparen in de toekomst. Bweh wat een wijf :R
Uhh, ik weet niet wat voor onverwerkte frustraties jij allemaal hebt, maar zo raar is het toch niet om met onbekende mensen te praten op feestjes?
pi_68764288
Vriendin van TS heeft buitengewoon veel aandacht nodig. Dat soort mensen heb je nu eenmaal; constant zelfbevestiging eisen - meer dan één persoon kan opleveren. Een soort "kijken of ze nog goed in de markt ligt" maar dan wat subtieler.

De vraag is of TS daarmee kan leven, zelfs al zou ze 100% trouw zijn en nooit iets met al die telefoonnummers doen (als het overigens gewoon om 'vrienden' zou gaan waarom praat ze dan alleen met mannen vraag ik me af, kennelijk is dat een vereiste om de het juiste soort aandacht te krijgen)

Ik ben benieuwd wat de vriendin van TS gaat zeggen hierop. Mijn advies, probeer (hoe aantrekkelijk ook) niet in de aanval te gaan maar rustig een paar recente gelegenheden te noemen en dan te beschijven hoe dat voor jou voelt. Dan aangeven dat het al de xe keer is dat je het daarover hebt en dat je dat niet zo goed trekt. Anders krijg je idd geheid het "dus je chanteert me" verhaal of een tegenaanval.

post je even als je vanavond met haar gepraat hebt?
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:55 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Uhh, ik weet niet wat voor onverwerkte frustraties jij allemaal hebt, maar zo raar is het toch niet om met onbekende mensen te praten op feestjes?
Onbekende mensen prima - zolang het niet constant jongens zijn. Maar daar gaat het juist om, vriendin van TS meldt dat een onbekende haar aandacht zoekt en loopt direct bij hem weg om die aandacht te geven. In mijn ogen klinkt dat niet helemaal gezond.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_68764397
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:55 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Nee leuk joh, zeker als ze daarna terugkomt met een telefoonnummer

Met wat voor fokkin reden neem je die aan dan??? Zeer disrespectvol gedrag, zegt me veel over de persoon als ze dit al na een halfjaartje doet.

Gauw dumpen, kan ze daar weer aandacht mee trekken.
pi_68764497
Ik zal nog even de situatie verduidelijken van dat feest.

Het was een optreden van een bandje. Daar gingen we met z'n 2e naar toe. We kwamen daar vrienden tegen. En tijdens het gesprek met die vrienden was ze al aan het oogcontact hebben met die gozer. Waarna ze dus spontaan de benen nam om naar die gozer te gaan een praatje te maken. En ze kende hem echt niet.

Misschien denken sommige mensen dat dit normaal is al je met zijn 2e naar een optreden gaat en je vriendin spontaan de benen neemt.
Ik baalde er nogal van iig.

Ik laat wel wat weten na het gesprek.
pi_68764733
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:02 schreef plafondtegel het volgende:

Het was een optreden van een bandje. Daar gingen we met z'n 2e naar toe. We kwamen daar vrienden tegen. En tijdens het gesprek met die vrienden was ze al aan het oogcontact hebben met die gozer. Waarna ze dus spontaan de benen nam om naar die gozer te gaan een praatje te maken. En ze kende hem echt niet.

Misschien denken sommige mensen dat dit normaal is al je met zijn 2e naar een optreden gaat en je vriendin spontaan de benen neemt.

Gozer echt wat bezielt je bij haar te blijven?
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:10:50 #61
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68764793
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:09 schreef SimpelZat het volgende:

[..]

Gozer echt wat bezielt je bij haar te blijven?
Jij trekt het iets radicaler door. Een goed gesprek hoort afdoende te zijn..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_68766588
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:19 schreef plafondtegel het volgende:

[..]

Dat zou je denken... Maar ik hoef maar te kijken naar een meisje. Of met een vriendin te msnn, en ze springt meteen op schoot, begint te zoenen etc

Beetje hypocriet van haar.

Maar buiten dat om ben ik niet zo swinger dus kopzorgen bezorgt het mij toch.
Bah, dus ze is nog hypocriet ook. Wat moet je daar nou mee? Belt/smst ze ook echt met die gasten waarvan ze de telefoonnummers heeft?
pi_68766873
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 12:03 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Bah, dus ze is nog hypocriet ook. Wat moet je daar nou mee? Belt/smst ze ook echt met die gasten waarvan ze de telefoonnummers heeft?
Voor zover ik weet niet. Ze is heel open met haar gsm en ze heeft geen moeite om te laten zien wat voor smsjes ze krijgt of wie ze gebeld heeft. Ik heb daar zelf nooit om gevraagd maar dat deed ze pas spontaan.
pi_68766901
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 12:13 schreef plafondtegel het volgende:

[..]

Voor zover ik weet niet. Ze is heel open met haar gsm en ze heeft geen moeite om te laten zien wat voor smsjes ze krijgt of wie ze gebeld heeft. Ik heb daar zelf nooit om gevraagd maar dat deed ze pas spontaan.
Waarom neemt ze die nummers dan überhaupt aan en/ of bewaard ze ze?
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:15:21 #65
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_68766924
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, dus sorry als ik iets post wat al is gezegd. Maar wat ik wel vind: zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten. Feit dat zij het niet vertrouwd als jij met andere meiden praat, geeft aan dat jij het vooral niet moet vertrouwen als zij met andere kerels praat.

Bijvoorbeeld:
In vorige relaties was ik ook niet echt altijd netjes waardoor ik ook pissig werd als mijn vriend met een ander meisje sprak. Je kent het wel, meteen dat hoog van de toren blazen: hoe denk je wel niet dat dit en dat? Op mijn huidige vriend ben ik echt helemaal gek en ik moet er niet meer dat ik een tel nr of wat dan ook aan neem van een andere gast. Ik vind dat dat ook te merken is in mijn reactie naar hem toe, als ik hem op msn met een meisje zie praten, vraag gewoon wie het is ipv meteen boos worden.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_68766940
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 12:14 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Waarom neemt ze die nummers dan überhaupt aan en/ of bewaard ze ze?
Goeie vraag
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:35:08 #67
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_68767615
Volgens mij heb ik jouw vriendin een tijdje geleden ontmoet. Was iig zo'n soort vrouw, werd echt een mooi gesprek .
Maargoed, ze liep met me te flirten terwijl ze overduidelijk bezet was. Daar sprak ik haar op aan (althans, ik vroeg hoezo doe je dat?) en haar reden was dat ze 'vrienden wilden maken'. Daar was ze ook niet echt vanaf te brengen. D'r vriend had duidelijk wat moeite om d'r nonchalant over te doen (en terecht) en als klap op de vuurpijl gaf ze hem tussendoor eventjes een 'ik hoor echt wel bij jou zoen'

Ik geloof niet dat ik het zou trekken...
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:56:31 #68
16180 CoolGuy
Money makes the world go round
pi_68768370
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 12:35 schreef kingmob het volgende:
Volgens mij heb ik jouw vriendin een tijdje geleden ontmoet. Was iig zo'n soort vrouw, werd echt een mooi gesprek .
Maargoed, ze liep met me te flirten terwijl ze overduidelijk bezet was. Daar sprak ik haar op aan (althans, ik vroeg hoezo doe je dat?) en haar reden was dat ze 'vrienden wilden maken'. Daar was ze ook niet echt vanaf te brengen. D'r vriend had duidelijk wat moeite om d'r nonchalant over te doen (en terecht) en als klap op de vuurpijl gaf ze hem tussendoor eventjes een 'ik hoor echt wel bij jou zoen'

Ik geloof niet dat ik het zou trekken...
Nou ja, het ligt er maar helemaal hoe zo'n zoen bedoeld is. Kijk, als je weet dat je partner daar wat onzeker over is, dan hou je daar rekening mee (vind ik). Dus zo'n zoen kan betekenen van "ik heb maar 1 schatje en dat ben jij", of "ik moet em even zn mond laten houden". Die eerste is positief, die 2e niet. Zoals TS het vertelt ben ik geneigd om te denken dat het in zijn geval die 2e optie was, maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet, ik was er immers niet bij.

En wat ik straks al zei, als je een mooie vriendin hebt, dan zal dat ook voor andere mannen zichtbaar zijn, en daar zullen dan mannen bij zijn die wat proberen. Daar ontkom je niet aan, jij bent niet de enige die haar aantrekkelijk vindt, dat zullen er veel meer zijn. Dat kan egostrelend zijn, ook voor jou, maar tegelijkertijd is 't ook vervelend als er constant maar gasten zijn die 't toch proberen (zo ervaar ik dat persoonlijk dan).

Dus, aandacht krijgen, tja, daar heb je weinig invloed op als partner zijnde, maar het gaat er maar helemaal om hoe degene die aandacht krijgt daar mee om gaat. In het geval van TS vind ik dat zijn vriendin echt een foute reactie geeft. Ik zou daar niet mee om kunnen gaan. Als iemand mij aanspreekt, tja, dat kan ik niet voorkomen, en als dat een total stranger is, dan zal die mij niet zonder reden aanspreken, dus laat ik er dan geen misverstand over bestaan dat ik een vriendin heb.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_68768799
volgens mij is dat gewoon een soort teasen dat je wel vaker bij bepaalde dames ziet:
eerst de boel uit de tent lokken bij een wildvreemde man en vervolgens even bewijzen dat je toch niet te krijgen bent en onbereikbaar.

je hebt praten en praten en gewoon praten met onbekende mensen op een feest / concert is niets mis mee maar het is overduidelijk dat zij praat op een manier die je niet prettig vindt.
ik vind het heel raar dat ze zo doet terwijl ze heel goed weet dat haar eigen vriend zich daar niet prettig bij voelt.
waarom zou iemand het leuk vinden om haar eigen vriend een rot gevoel te geven?
het is nou ook weer niet zo dat je haar achter slot en grendel wil houden dus wat meer rekening houden met je mag best, als ze dat niet van plan is lijkt mij dat je daar wel conclusies uit kunt trekken.
de conclusie is niet of jij of zij gelijk heeft, de conclusie is; haar kun je niet veranderen, jezelf wel, ben je bereid een relatie te hebben met iemand die dit gedrag vertoond of wil je dat niet.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  donderdag 7 mei 2009 @ 13:25:33 #70
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_68769342
Sorry TS, maar wát laat jij over je heeeeeen lopen zeg

Dat is toch geen normaal gedrag ?
Ik ben zelf nooit jaloers, ook niet als mijn vriendin flirt met iemand anders...

Maar 5 telefoon nummers ?
Durf voor jezelf op te komen !

Flirt gewoon een keer met haar beste vriendinnen, ze zal dan weer zo doen als jij in de OP post beschreef.
Confronteer haar dan metéén met het feit dat jij het ook niet leuk vindt !

Jullie zijn toch gelijk in jullie relatie ?
Waarom word de 1e dan minderwaardig in tegenoverstelling tot de ander behandeld ?

Waarom reageer ik hier trouwens op, wat ik zeg is toch vanzelfsprekend ?!
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
  donderdag 7 mei 2009 @ 13:27:26 #71
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_68769415
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 13:25 schreef KudFokker het volgende:
Sorry TS, maar wát laat jij over je heeeeeen lopen zeg

Dat is toch geen normaal gedrag ?
Ik ben zelf nooit jaloers, ook niet als mijn vriendin flirt met iemand anders...

Maar 5 telefoon nummers ?
Durf voor jezelf op te komen !

Flirt gewoon een keer met haar beste vriendinnen, ze zal dan weer zo doen als jij in de OP post beschreef.
Confronteer haar dan metéén met het feit dat jij het ook niet leuk vindt !

Jullie zijn toch gelijk in jullie relatie ?
Waarom word de 1e dan minderwaardig in tegenoverstelling tot de ander behandeld ?

Waarom reageer ik hier trouwens op, wat ik zeg is toch vanzelfsprekend ?!
Ja die theorie is leuk en aardig, maar vrouwen willen helemaal geen gelijke relatie, die willen doen wat ze willen en die willen dat je daar je bek over houdt en het zelf niet doet.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  donderdag 7 mei 2009 @ 13:35:25 #72
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_68769714
Dat je dit gewoon pikt Dumpen die handel.
I never workout
  donderdag 7 mei 2009 @ 13:45:31 #73
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_68770049
Njaaaaa zeg..

Het spijt me zeer.. maar OMG.. wat ben jij verblind door de liefde zeg!
Ze is naar mijn mening gewoon nieuwe "rebounders" , zoals zij het zou zeggen, aan het scoren..

Als je echt verliefd bent op je vriend, dan neem je die nummers ECHT NIET aan..
Dat je praat met een onbekende gozer die je aanspreekt, ja, tuurlijk .. niks mis mee..
Dat je op een onbekende gozer afstapt, nja.. vooruit..
Dat je nummers aanneemt van deze jongens.. NEE! NOOIT..
je hebt een vriend, wat moet je hiermee?

Dat ze in eens spontaan dr smsbox/contactpersoonlijst laat lezen.. vertrouw ik ook niet helemaal.. dit lijkt mij om te bevestigen dat ze geen contact met die jongens heeft, maar dit bewijst natuurlijk niks.. Je kan namen van jongens ook opslaan onder namen van grietjes.. en smsjes zijn wisbaar..

Ook is ze ervan op de hoogte dat dit geflirt jou niet lekker zit.. Als ze echt om je geeft, kan ze ook zeggen:
Deal.. ik flirt niet meer.. als dat jou zo hoog zit..
Praten staat niet gelijk aan flirten, dus dat hoeft ze niet op te geven..

Mijn persoonlijke mening.. duidelijk aangeven dat jij hier niet mee om kan gaan, dat jij het vreemd vind dat ze die nummers van die jongens nodig heeft. Dat je hier enorm van baalt, en of ze hierin wilt veranderen.. als ze dit niet doet, dan weet je wat je voor haar betekend..
Iedereen moet offers brengen in een relatie.. de een grotere dan een ander...
Maar naar mijn gevoel is dit geen groot offer, maar gewoon redelijk...

Dit is hoe ik er tegenaan kijk hoor.. so don't blame me
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_68771345
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:02 schreef plafondtegel het volgende:

Waren het jouw vrienden die jullie tegen kwamen of haar vrienden, dat maakt nogal een verschil namelijk. In het laatste geval is het niet logisch van haar om te benen te nemen, in het eerste geval lijkt het me best logisch dat ze op een avond die voor jullie tweeën bedoeld was geen zin in jouw vrienden heeft en dus even iets anders gaat doen.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_68771643
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:19 schreef As_33 het volgende:

[..]

Waren het jouw vrienden die jullie tegen kwamen of haar vrienden, dat maakt nogal een verschil namelijk. In het laatste geval is het niet logisch van haar om te benen te nemen, in het eerste geval lijkt het me best logisch dat ze op een avond die voor jullie tweeën bedoeld was geen zin in jouw vrienden heeft en dus even iets anders gaat doen.
Vriend en vriendin van mij.. echter zij wilde graag even meeten.. want zij kan super goed opschieten met die vriendin namelijk. Dus had ik even gebeld om af te spreken daar om even gedag te zeggen.. Tijdens dat nam ze al de benen. We stonden daar nog geen 5min.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')