Helder en herkenbaar. Reële benadering, vind ik. Ook voor de lange termijn. En volgens mij eet iedereen meer in het weekendquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:49 schreef Blurred86 het volgende:
edit: hehe het is een beetje een lang verhaal geworden![]()
Courgette bootjes. In de lengte doorsnijden, vullen met ?? en dan in de oven. Staat in een kookboek van m'n vader, is Italiaans, vrij dik en heeft een beetje een paarse kaft. Weet het recept niet uit m'n hoofd, sorry.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:07 schreef Tinkepink het volgende:
Goedemorgen! Is het niet cool Blurred, dat je met meer eten snel afvalt (*hint hint naar XM en PPP en nog een paar weinig eters)
Mijn dagplanning
o. weetabix met melk
t. aardbeien
t. banaan
l. glas sekt + 1 of 2 broodjes met gehaktbal en worst + wat salade
t. appel
d. ik denk bärlauchpasta met tomatensaus
Heeft iemand een lekker (en makkelijk!) courgetterecept voor me? Ik kom niet verder dan:
- courgettes grillen
- courgettes vullen met gehakt en mais ed. met chilisaus en kaas in de oven
- courgettes verwerken in saus
- courgettesoep met forel
Maar daar heb ik allemaal geen zin in.
Dat dus.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:04 schreef motorbloempje het volgende:muis
![]()
werkelijk waar heel veel respect en bewondering voor jou
De Zilveren Lepel?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Courgette bootjes. In de lengte doorsnijden, vullen met ?? en dan in de oven. Staat in een kookboek van m'n vader, is Italiaans, vrij dik en heeft een beetje een paarse kaft. Weet het recept niet uit m'n hoofd, sorry.
Maar het is echt super lekker en ik hou niet eens van groenten!
Aaaah ik wil hem _nu_ zienquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:51 schreef Greys het volgende:
Tink, vind je de bigband versie van de persconferentie stiekem niet ook leuker dan de daadwerkelijke uitvoering?Ik heb al verschillende buitenlandse reacties gelezen op het nummer en het gaat van Camp as Christmas tot the most terrible thing ever entered the ESF
Gordon is echt helemaal in zijn element daar he. Echt leuk om te zien! En Jeroen en Froger krijgen daar nooit uitgelegd dat ze heus geen gay zijn. Whehehe.
Sorry ik was nog niet bijgelezen toen ik dat vroeg.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:15 schreef Muis006 het volgende:
Oh en PF, korte versie; op het moment gaat het niet zo denderend.
Dankjequote:Op donderdag 7 mei 2009 11:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Sorry ik was nog niet bijgelezen toen ik dat vroeg.
Arme muis! Heel veel sterkte!!!
Er zijn toch een miljoen drukken van De Zilveren Lepel? Anders kan het ook nog de Artusi zijn?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee. Volgens google heeft die een groene kaft?
Nog steeds niet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:15 schreef Muis006 het volgende:
Oh en PF, korte versie; op het moment gaat het niet zo denderend.
De kaft heeft niet echt een foto maar een soort vlekkerig-wit-paars geschilderd? Ik zou hem in dezelfde catogorie zetten als Elizabeth Davids.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Er zijn toch een miljoen drukken van De Zilveren Lepel? Anders kan het ook nog de Artusi zijn?
Dito.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb volstrekt niks met ESF, X-factor, Idols, Holland's got talent en weet ik wat nog meer, sorry.
Maar 2 voor 12 vind ik wel heel leuk![]()
.
Niks misschien dan, gewoon doen! Je bent zo ver gekomen, het zou zonde zijn van al die moeite als je nu te laat ingrijpt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:32 schreef Miss_S het volgende:
*dikke knuffel voor muis* Ookal lees ik niet altijd meer mee je bent toch altijd wel in mijn gedachten.
Ik zou misschien wel weer meemoeten doen hier, anders weeg ik volgens mij volgende maand weer gewoon 100 kilo
Liefje, Per Seconde Wijzer is in de plaats gekomen van Met het mes op tafel; niet ipv 2 voor 12quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dito.
Ik baal echt dat 2 voor 12 is afgelopen en we nu dat stomme Per Seconde Wijzer krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |